1. 6.
    0
    bunun ötesinde, düşüncelerinin temeline indiğimiz zaman mikro milliyetçilik kavrdıbına herhangi bir oluşumdan daha yakın olduklarını görürüz. özellikle şehir milliyetçiliği (antik yunan'da ya da roma'da yaşıyorlar sanki) bu tip kişilerde sık sık rastlanır. tunceli'li ise başka bir tunceli'li ile, afyon'lu ise başka bir afyon'lu ile beraber vakit geçirmek eve çıkmak gibi sosyal eylemler. kişiler sürekli etkileşim halindedirler, öyle ki grup yorum, grup kızılırmak, ali asker gibi bağlama ve türkü performansı konusunda ustalaşmış isimlerin yanında cezmi ersöz gibi, sunay akın gibi aslında politik kimlikleri konusunda çok ısrarcı olmayan kişileri sürekli takip içerisindedirler.
    ···
  2. 5.
    0
    okumayı unuttum kusura bakma @1
    ···
  3. 4.
    0
    ccc ilyas salman ccc
    ···
  4. 3.
    0
    haluk levente yazık.
    ···
  5. 2.
    +1
    aramızda üniversite okumuş ya da okuyan epey insan olduğunu düşündüğüm için. deneklerimi üniversite yıllarından ve sıralarından seçtim.
    florian geyer ile başlayıp, bastille ayaklanması ile devam eden, sanayi devrimini izleyerek burjuvaziyi içine dahil eden. marksist, leninist düşüncelerle dallanıp budaklanan kocaman bir evreni bir takım arkadaşlar süzgeçten geçirip, az sakal ve bol halay ekseninde yepyeni bir yapıya kavuşturmuşlardır. (az sakal seçeneği solcu kızlardaki yüz kılı oranı hesaplanarak yazılmıştır)
    ···
  6. 1.
    +2
    bir önceki denemem olan (bkz: apaçi kültürü ve gizli eşcinsellik) başlığı altında, fakirliğin ve çirkinliğin sosyo-kültürel açılımına biraz değinmiştim. sırada fiziksel yapının insanın sosyal yaşdıbına olan katkısını ve kişinin politik görüşleri üzerine olan etkisini inceleyeceğim. haydi bismillah.
    ···