-
1.
+3cem evleri de hazineden pay alsın
penguenler ölmesin -
2.
+1yine aişe'nin kendisinin anlattığını dile getiren bir hadis:Tümünü Göster
bu hadisin başında, aişe aynen şöyle diyor:
-"peygamber benimle evlendi; ben o sırada 6 yaşındaydım."
evet, bir yanda 49 yaşındaki muhafazid, öbür yanda 6 yaşındaki aişe evleniyorlar.
muhafazid ile evlendiği zaman aişe'nin 6 yaşında olduğunun i̇slam dünyasında kabulu zorunlu. çünkü bunu anlatan "hadis", tartışmasız "sağlam (sahih)" kabul edilir. bu hadisi, i̇slam dünyasında en sağlam olarak benimsene gelmiş olan buhari'nin ve müslim'in "e's-sahih"lerinde de buluyoruz.
anlatıldığına göre evlilik gerçekleşiyor ama yine de 3 yıl kadar zifaf (yani cinsel birlesme) gerçekleşmiyor. bu süre geçtikten sonra oluyor zifaf !
aişe 9 yaşındayken 52 yaşındaki muhafazid ile gerdeğe giriyor:
hadisi izleyelim. aişe anlatıyor:
-"ve ben dokuz yaşındayken benimle gerdeğe girdi. medine'ye göçmüştük. haris ibn hazrec oğullarına konuk olduk. o sırada sıtmaya yakalandım. saçlarım döküldü. saçlarım yeniden geldi; bölükler oluştu. annem ümmü ruman bana geldi. arkadaşlarım ile birlikte salıncakta sallanıyorduk. annem beni çağırdı. yanına gittim. benden ne istediğini bilmiyordum. elimi
tutup alıp zütürdü. evin kapısına gelince durdu. soluk soluğa kalmıştım. sonunda soluğum biraz yatıştı. annem, sonra biraz su alıp yüzüme başıma değdirdi. sonra beni eve soktu. bir de baktım ki bir takım medineli kadınlar. evdeler. bana şöyle demeye başladılar:
-hayırlı, bereketli olsun. i̇yi şanslar.
annem beni bu kadınlara teslim etti. bunlar benim saçımı başımı yıkadılar, beni güzel bir
biçimde hazırladılar. peygamberle birden karşılaşmaktan başka hiçbir şey beni korkutmamıştı.
kadınlar, beni ona teslim ettiler. ve ben o sıralar 9 yaşındaydım."
aişe, muhafazid'in koynuna verilmek üzere zütürüldüğünde, salıncakta sallanıp oynayan bir
oyun çocuğuydu. yani muhafazid, 52 yaşında böylesine bir çocukla cinsel birleşimde
bulunmuştu.
bir kız 9 yaşına geldiğinde, i̇slam hukukunda "şehvet konusu" oluyor:
aişe 9 yaşındayken muhafazid'in koynuna sokulmuş olunca, islam hukuku bundan şu sonucu çıkarıyor:" 9 yaşındaki bir kız, müstehat (şehvete konu olabilecek çağda) sayılır" diyor. ve bu nedenle de 9 yaşındaki bir kız çocuğu ile evlenilebileceğini bildiriyor.
aişe, muhafazid'in karısıyken büyüyecek ve 18-19 yaşına geldiğinde de muhafazid'in ölümü üzerine, kimi kumaları gibi, çok genç yasta dul kalacaktır. ve hiçbir erkekle evlenmemeye "mahküm" edilerek…
muhafazid'in karıları, müminlerin anaları sayıldığı için...
• *
(*)
(ben ekledim-s.kaçmaz)
[“fasıl:tefsi̇r bölümü - esbab-i nüzule dai̇r
konu:ahzab suresi
ravi:urve
hadis:
hz. aişe buyurmuştur ki: "havle bintu hakim (ra), resulullah (sav)a kendisi gelip evlenme teklif edenlerdendir quot aişe ra devamla dedi ki quot ben kıskançlığın şevkiyle quot kadın kısmı bir erkeğe evlenme teklifi yapmaktan sıkılmaz mıquot diyerek bu şekilde hz peygamber sava teklifte bulunanları kınardım). ne zaman ki: "onlardan kimi dilersen (nevbetinden) geri bırakır, kimi de dilersen yanına alabilirsin. (nevbetinden) geri bıraktıklarından kimi istersen (nezdine almak)da da sana güçlük yoktur... " (ahzab, 51) mealindeki ayet nazil oldu, (kendimi tutamayarak): "ey allah`ın resulü, görüyorum ki, rabbin seni memnun kılmada gecikmiyor" dedim.]
http://hadis.ihya.org/ksitte.php?t2=hadis&ara=a -
3.
+2 -1@8 imam hatiplere karışmam çünkü huur çocuğu değilim.ama sen enstitülere karışırsın çünkü kansızsın
-
4.
+1dıbına godugumunun dölü. sen dinsiz pekekentsen girme çoluğunu çocuğunu da sokma züt. git babana söyle baba ben derslere girmicem zütümü gibtirecem diye ilkokullu bin
-
5.
+1@7 adnan menderes döneminde truman doktirini ve marshal planlarının etkisi ile anayasada yer aldı
-
6.
+1sübyancılığı meşrulaştıran, ülkedeki milyonlarca kızın imam nikahıyla tecavüzüne izin veren dogmaları savunan insan değildir.
-
7.
+1ulan mal herif din derslerini kim anayasaya koydu diyorum?
-
8.
+1ulan dinle diyanetle zerre işiniz yok odun beyinliler, bari 3-5 bişey öğrenin de aklınızda yer etsin yeri gelince öleceğiniz hesaba çekileceğiniz... Aynı küçücük çocuğa yüzme öğretmek gibi, orda mantık hatası var mı size göre? Yok tabiki o yüzme çünkü, ileride çocuk orda güzel hatunlar falan görecek ama küçücük çocuğa duanın namazın ne olduğu anlatılınca hemen kendinizi laikliğin yılmaz savunucusu ilan ediyorsunuz, defolun gidin şimdi amerikada falan yaşayın orda herşey normal herşey edep adap sınırları içinde kabul ediliyor.
Özet: insanı allahtan dinden uzaklaştırarak içinden allah korkusunu alırsanız o kişiyi durduracak hiçbir kolluk kuvveti güç olamaz o yüzden dinsiz imansız yetişen nesilleri gördükçe son yıllarda artan şiddet ve hırsızlıkları arsızlık ve saygısızlıkları ve elbette sebepleri iyi irdelemek lazım -
9.
+1din ve vicdan özgürlüğü
din allah ile kul arasında değil midir ?
madem din ve vicdan özgürlüğü var, reşit ve mümeyyiz olunca birey kendisi seçim yapsa daha doğru olmaz mı ? ben şunu öğrenmek istiyorum, şu dersi almak istiyorum diye... henüz fiil ehliyeti bulunmayan sübyanı neden yönlendiriyorsun ? neden inancına müdahale ediyorsun ? din dersinde islamiyeti öğrettiğin kadar, museviliği de öğretsen o halde ? budizmi de öğretsen aynı şekilde ? yada en güzeli hiçbirini öğretmesen de bu konuda merakı olan kendisi öğrense... ???
baskı değil de hizmetse neden hala cemevleri indirimli elektrik, su için mahkemelerle uğraşıyor. neden ibadethane statüsünde sayılmıyor ? aleviler organize olmuş, kötü amaç taşımayan, inancına uygun hizmet bekleyen insanlar değil mi ?
bu ülke laik maik değil kardeşim. bu ülke abd'nin kendisine biçtiği rolü oynayan ılımlı-islamcı bir ülke. bundan bile tatmin olmayan şeriatçı pekekentlerin yaşadığı bir ülke... -
10.
+1http://hadis.ihya.org/buhari/konu/955.htmlTümünü Göster
muhafazid'in şehveti ve "tanrı"sı
karılarından aişe, muhafazid'e şöyle diyor:
-"ma era rabbeke illa yüsariu hevake" (bkz. buhari, e's-sahih, kitabu't-tefsir/33/7,kitabu'n-nikah/29;diyanet yayınlarından tecrid, hadis no:1721; müslim, e's-sahih, kitabu'r-rida/49, hadis no:1464; ibn mace sünen, kitabu'no:-nikah/57, hadis no: 200; ahmed ibn
hanbel, 6/134,158)
nedir bu sözün türkçesi?
"vallahi rabbinin, senin arzunu hemen yerine getirdiğini görüyorum." (ahmed davudoglu, sahih-i müslim terceme ve serhi. 7/402)
"rabbin teala (kadınlarının değil) ancak senin arzunun tahakkuna müsaraat ediyor. (çeviri : kamil miras, diyanet yayınlarından)
aişe'nin sözü dilimize şöyle de çevrilebilir:
"bakıyorum da, senin efendi tanrı'n, yalnızca senin şeyinin keyfini (hevanı) yerine getirmek için koşuyor." (*)
hadiste, efendi tanrının yalnızca muhafazid'in "heva"sı için koştuğu açıkça belirtiliyor.
heva: i̇nsanın arzusu, isteği. ama buradaki herhangi bir arzu, istek değil; cinsel istektir söz konusu olan. çünkü buradaki konu, cinsel isteğin üzerinde durulduğu bir konu. ayrıca "heva" söylendiğinde ilkin bu kavramda kullanılır. ragıp da, heva için : "meylun'nefsi ile'es-şehveti" (bkz. müfredat, heva) diyor. yani "nefsin şehvete eğilimi."
ragip, aynı yerde, "heva"nın "şehvete eğilimli olan nefsin kendisi için de söylenebileceği"ni belirtiyor.
aişe neden böyle diyor?
muhafazid'in çok karısı var. yaşlanmış olan sevde bint zema'nın dışında hepsi genç, hepsi güzel. ve hepsi de cinsel istekli. adalet olsun diye, muhafazid'in bunlarla cinsel birleşmesi sıraya konmuştur. sevde'nin dışında kimse, sırasını başkasına kaptırmak istemiyor. i̇şte bu böyleyken, "ayet" geliyor; durumu değiştiriyor.
muhafazid'in "heva"sı, "adalet"in önüne geçiyor:
muhafazid'in kadın seçimi, cinsel alandaki isteği, hadisteki sözcüğü ile "heva"sı, adalete baskın geliyor ve sıra muhafazid'in isteği doğrultusunda, "ayet"le bozuluyor. ahzap suresinin 51. ayeti şu sözlerle başlıyor:
-"(ey muhafazid!) onlardan (yani karılarından) dilediğini geriye bırakır, dilediğini öne alabilirsin... "
ne demek bu?
hadis ve yorumlara göre şu demek:
-"ey muhafazid! artık nöbet, sıra zorunlu değil senin için. nöbeti, sırası gelse bile, dilediğin karınla cinsel birleşmeyi erteleyebilir, ondan önce dilediğin karınla yatabilirsin."
sözün özü: kuran'ın tanrısı, muhafazid'in, karılarıyla olan cinsel ilişki düzenindeki işini kolaylaştırıyor. i̇lişkiyi sıraya koyma zorunluğunu kaldırıyor. "hangi karınla ne zaman yatmak istersen özgürsün" diyor.
i̇şte bunun üzerine aişe dayanamayıp o sözü söylüyor:
-"görüyorum ki senin efendi tanrı'n, senin şeyinin keyfini ... "
aişe, bu durumu daha sonra, ahzap'ın 51. ayeti gelince anladığını; 50. ayet geldiğindeyse bunu pek anlayamadığını ve o nedenle, 50.ayette, "peygambere kendini (hem de mehirsiz olarak) verebilecek kadın "dan söz edilince şu tepkiyi gösterdiğini belirtiyor:
-"olacak şey mi? bir kadın utanmaz mi ki, kendini bir erkeğe armağan etsin?"(tecrid, hadis no:1721)
karılar içinde ayrıcalıklı olanlar:
muhafazid, kimi karılarını daha çok severdi. kimini de daha çok tutardı. en çok tuttuğu karılarının başında aişe geliyordu. ebubekir'in kızıydı, o nedenle de etkiliydi. zaman zaman muhafazid'e kafa tutar gibi durumları bile olabiliyordu. zeki de olduğu için, birtakım
ayrıcalıklar sağlayabilmişti. muhafazid'in cinsel ilişkilerindeki sıra düzeni bozulunca, karılar içinde en çok yararlanan o olmuştu. boşamasın diye muhafazid'in hoşnutluğunu kazanmak isteyen yaşlı ortağı sevde bint zem'a'nın "gün"ünü almıştı. baıka kumaların gününde de muhafazid'le yatabilirdi. muhafazid istediğinde, kendi günüyse başkasına vermezdi.
muhafazid'in canı başka kadınla yatmak istese bile vermezdi gününü, sırasını.
aişe: "günümü kimseye vermem"!
aişe'nin anlattığına göre: muhafazid'e, herhangi bir karısının gününü, sırasını gözetmeksizin; dilediği karısıyla dilediği zaman yatma özgürlüğü veren "ayet", yani ahzab suresinin 51. ayeti geldikten sonra da, muhafazid'in aişe'nin gününde başka kadınla yatmak
istediğinde aişe'den izin alma gereği duyardı. i̇zin isterdi ama aişe geri çevirirdi:
-"eğer izin verme, vermeme yetkim varsa vermek istemiyorum. tanrı elçisi! bilesin ki hiçbir
kimseyi sana (seninle yatmaya) yeğ tutmam." ( bkz. buhari, e's-sahih, kitabu tefsiri'l-kur'an/33/7)
hadisten anlaşıldığına göre, aişe'nin bu karşı koyuşuna muhafazid artık ses çıkarmamış; "ayet var. ayet bana istediğim zaman dilediğim karımla yatma yetkisini vermiştir" dememiş ya da diyememişti.
muhafazid'in karıları arasında hizipleşme
peygamberin karıları iki hizibe ayrılmıştı: bir kesimde aise, safiyye ve sevde vardı. öbür kesimdeyse ümmü seleme ve peygamberin öteki karıları. müslümanlar, peygamberin aişe'ye olan sevgisini biliyorlar; o nedenle de peygambere bir armağanda bulunmak isteyen biri
olduğunda armağanı sunmayı geciktirir; peygamber aişe'nin odasına gittiğinde sunardı.
muhafazid' in karıları: "adalet isteriz!"
bunu üzerine, ümmü seleme hizibi söylenmeye başlandı. bu kesimde olan kadınlar gidip
ümmü seleme ile konuştular:
-ümmü seleme! peygambere söyle. herkesle konuşsun; peygambere kim bir armağan vermek isterse, peygamberin hangi karısının yanında bulunduğuna bakmaksızın armağanını sunmasını duyursun.
muhafazid aldırmıyor:
ümmü seleme, karıların dediklerini peygambere söyledi. ama peygamber bir şey söylemedi.
karılar gelip ümmü seleme'ye sordular:
-ne dedi peygamber?
-bana bir şey demedi.
-öyleyse bir kez daha söyle ona!
ümmü seleme, kendi gününde (ilişki için) geldiğinde peygambere yine söyledi. ne var ki peygamber ona yine bir şey söylemedi. kadınlar sorunca yine "peygamber bana bir şey söylemedi" dedi. kadınlar da, "sana karşılık verinceye kadar söyle ona söylediklerimizi" dediler. peygamber cinsel ilişki için dönüp geldiğinde, ümmü seleme ona kadınların dediklerini yine anlattı. bu kez peygamber konuştu:
muhafazid: "bana vahiy, yalnızca aişe'nin gününde geliyor"!
-aişe konusunda beni üzme! bil ki, hiçbir kadın koynumdayken bana vahiy gelmez de,
yalnızca o koynumda bulunduğu sırada bana vahiy gelir.
bunun üzerine ümmü seleme söyle dedi:
-ey tanri elçisi! seni üzdüğüm için tanrıya sığınıp tevbe ediyorum!
karılar, muhafazid'in kızı fatima'yı araya koyuyorlar:
aynı kadınlar sonra peygamberin kızı fatima'ya başvurdular; onu peygambere gönderdiler.
şöyle demesini istediler:
-karıların tanri için senden, ebubekir'in kızı (aişe) konusunda (kayırmayı bırakıp) adaletli davranmanı istiyorlar.
fatima'nın aracılığı da bir sonuç vermiyor:
fatima da peygamberle konuşup kadınların dediklerini iletti. peygamberse şöyle karşılık verdi:
-kızcağızım (sevgili kızım)! benim her sevdiğimi sen sevmezmisin?
fatima karşılık olarak:
-evet!
peygamber:
-öyleyse sen de aişe'yi sev!
49 yaşındaki adam (muhafazid),
6 yaşındaki bir çocuk (aişe) ile evleniyor: -
11.
0kötü olan ne varsa masumsunuz zaten. ebusuud fetvasıyla insan yakar zaar. evet temizsin ama olan yurdum sabisine oluyor, zorunlu din dersi halihazırda olan pid0filiyi meşrulaştırma faşizmidir.
1. 78 türk kültüründe pid0fili göster bakalım? -
12.
0@81 lan salak bende seçmeli olsun diyorum.din dersi gitmiyor bi yere
-
13.
0islamı savunalar hiçbiriniz müslüman değilsiniz lan ahahashdadasdhasd
ufak bir örnek verip kaçacam hahahaha
hiçbiriz hacca gitmedi ve hacca gitmek islamın 5 şartından biridir. ve kuranda durumu olmayan gitmesede olur diye birşey yazmaz ahahahaha gibtirin gidi şimdi ahaha -
14.
0he baboş arap imamların tarih bilgisi senden az
-
15.
0at gözlüğü
hz aişe'nin hadisi sahihtir, yani kı-vı-ra-maz-sın.siz ergenlikten sonra sayıyorsunuz(ki 17 yaşındaki biri 600lü yılların arabistanında salıncakta sallanması mantıklı gelmiyor)araplar saymıyor. saymayan arapların kültürünün bizdeki yansımasını meşrulaştıran öğeleri zorla yaymak artık meşru olmayacak
artık
yurdum sabisi
si-
kil-
me-
ye-
cek. -
16.
0kafir binler
-
17.
0evet kötü olan vehabilerde iyi olan sünnilerde.kıyamam
ülkede 6 milyon sübyancı var, tek meşrulaştıran imam nikahı.ve imam nikahının yerine göre meşru olabileceğini anlatan derste din dersi.bilinçaltından çocukları gibemeyeceksiniz artık
http://inci.ca/uj15c5kojc
burayada uğra
http://en.wikipedia.org/wiki/marriageable_age -
18.
01 halife alkol içerse bunu normal yapmaz.
ama
halifeyle beraber halkından 100.000 kişi de içiyorsa, üzgünüm yurdum sabisi artık bize emanet. -
19.
0ecdadınızı giberim sizin.
-
20.
0yazık 18.yyda liberallerin yasakladığı pid0filiyi yine hortlattınız, yazık. dini ritüel olmadığını kanıtlamak için yok ergenlikten sonra sayılırmış falan. ulan öyleyse arabistanda 12 yaş altı evlenen 100.000 den fazla çocuk var. bunları fıkıhen normal karşılanmasının sebebi ayşedir. konu dışına çıkmadan, kıvırmadan...
bi sen araplardan iyi biliyon zaten yaş saymayı.
-
kamyoncukamilin cakma sarisin yasli chpli anasinin
-
vikings gene iyi
-
ccc rammstein ccc günaydın diler 27 01 2025
-
sokie iyi aklıma soktun
-
50 kruş ve 1 tl ler kalksın yerine 5 ve 10 tl
-
ülkenin yarısı kürt diyorlar doğru mu
-
ülkedeki resmi kürt sayıı 13 milyonmuş
-
mabel matiz türkiyenin en delikanlı sanatçısıdr
-
ekoyu tutuklasalar da sokağa çıksak
-
sephoradan parfum alinir mı
-
hastalıkların yüzde 90 nı müslümanlar
-
babam arabayı satacak iletişim özürlü
-
beyler 12 saat çalışıyorum
-
fps oyunu oyanrken midem
-
yarım saatte 1 başlık açılacaksa
-
adam satmak itin uğursuzun önde gideni olmak
-
gececi tayfa nerede lan bugün
-
dexerin korkulu rüyası gaye su akyol
-
memelilere memeli demişlerde neden
-
sözlükte hiç karı kalmadı dimi
-
50 şınav 23 barfix
-
mabel buna çakmış mıdır
-
saat 4 bucuk 2 saat sonra mesai biter
-
niyet ettim silik yemeye seni takip etmeyi bıraktı
-
keşke bu bayrak altında can verebilseydim
-
27 1 25 ramstain olarak yediklerm sıralı tam liste
-
ayşe barımın taşaklarına beton yetmez
-
beyler adam kerhanede
-
havucun taku oynayana günlülk 100 tl verseler
-
aradığınız kıraathane ortamı oluştu mu
- / 1