-
51.
+1güzelliği ile dillere destan HZ.Yusuf ,dünya hükümdarı HZ.Süleyman insanların atası HZ.Adem son peygamber son kurtarıcı Kur'an ı kerimde defalarca ben sadece bir beşerim ayeti ile sadeleşmenin en güzel örneği HZ.muhafazid bu aşka ulaşmamışta onlar ulaşmış .gel gör ki kuranda tamamen şirk sözler ve tağut yapılanmalar inkar edilirken onlar çıkıp bir düşünce akımı başlatarak HAŞA ben Allahım ete kemiğe büründüm Allah diye göründüm diyebiliyor .yazıklar olsun size ki sen Allahın oğlusun diyen kafirler gibi sözlerde bulunuyor kendinizi haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz .halbuki hıritiyanlara sorsanız baba oğuldan kasıt nedir diye kesinlikle sizin gibi derin manalar yüklerler .O Allah ki oğul edinmemiştir sırf bu sıfatı yakıştıranları ebedi cehennemlikler olarak sınıflandırmıştır .Ama ermiş kişi ben allahın diyebiliyor sarığımın cübbemin altında allah var diyebiliyor imam rabbani gibi ben Allahı defalarca gördüm diyebiliyorlar ama koca peygamber HZ.musa bakamıyor .siz düşünüp akletmezsiniz .atalarınızdan gördüklerinizi terk edin.
-
52.
-3ya ben bu dıbına koduğumun çocuğu kadar cahil bir insan görmedim lan kaç tane başlığına denk geldim yazma artık Allah için yazma müslüman adamı ateist edersin lan sen bu kafayla
tek bu başlıkta değil onlarcasına denk geldim ya abi bu kadar cahillik olmaz ya sınırları zorluyorsun bırak Allah aşkına zirvede bırak yoksa tüm sözlüğü ateist edeceksin -
-
1.
+1 -1Allah mısın sen? Insanlar Allah mi? Cevap ver lan
-
1.
-
53.
0Derin mevzular bunlar
-
54.
0arkadaş ben Allahım diyen müşrikleri savunabiliyorsunuz .siz onlardan daha aptalsınız hiç bir aşk ama hiç bir aşk ben Allahım herşey Allahtır dedirtmez .bunlar Allahı peygamberlerden daha çok mu seviyorlar sahaberlerden daha çok mu seviyorlar .Allah bu insanları peygamberi olan musadan daha çok mu seviyor ki Allah onlara görünüyor da HZ.Musaya görünmüyor .
BU EDEBiYATTIR BiLMEM NEDiR DiYENLERiN KAFASINI gibEYiM .SAHABELER GÖRSEYDi DERiLERiNi YÜZERDi BUNLARIN . -
55.
0ne ederse cennet için edenler, ne ederse Allah için edenlerin derdini anlayamaz panpa.
bu şirk mevzuları önemli mevzulardır. bir insana yazdığı bir şiirin, söylediği bir sözün, yaptığı herhangi bir eylemin öznel yorumu üzerinden şirk isnad etmek sakıncalıdır.
şirk elbet büyük günahtır ancak kul hakkı da yabana atılacak bir konu değildir. Allah bizim bilemediğimiz niyetlerin hepsine vakıftır. durduk yer şirk bahanesiyle insanların derisini diri diri yüzmeyelim tarihteki örnekleri gibi, veya günümüzdeki kafa kesenler gibi.
keşke herkes yunus emre gibi Allah aşkıyla yanıp tutuşsa demek en iyisi.