1. 1.
    +2
    gaye kaç harfli 4,
    yeni üyeyim kaç harfli 10, çarp ve noolduğunu gör yavru kurt..
    ···
  2. 2.
    +2
    olay bu

    http://inciswf.com/1284994007.swf
    ···
  3. 3.
    +1
    e sini çıkarınca "gay" olan kelime öbeği
    ···
  4. 4.
    +1
    gayeyle gel
    ···
  5. 5.
    +1
    giblenmeyen insanların toplandığı sözlük haksızmıyım beyler
    doğrusu ben hayata giblenmiyorum
    ···
  6. 6.
    0
    geyik yapmıyoruz geyiği bile gibiyoruz
    ···
  7. 7.
    0
    yemek yapmıyoruz aşçıyı gibiyoruz
    ···
  8. 8.
    0
    çok gibiciyiz geleni geçeni her türlü.. biz vur demeden öldüreceksin anladın mı oç
    ···
  9. 9.
    0
    millet tikiyo lan vay amk harbiden farkettim ama onu bi kadının linki var tikmeyen kalmadı
    ···
  10. 10.
    0
    adam dötüncü ama yeni üyeyim diyor amk
    ···
  11. 11.
    0
    dikkat ette sana gayevermesinler panpa
    ···
  12. 12.
    0
    biride demiyorki bu bin yalancı :D 11bin entry var oç
    ···
  13. 13.
    0
    @10 tüper bi tetpit helal
    ···
  14. 14.
    0
    @1 sen önce konuşmayı öğren amk adam s harfine t diyor ya dıbına kodumun malı.
    ···
  15. 15.
    0
    birbirimizi gibiyoruz işte ne pislik ararsan var burda gizli bir tarikatız aslında bu sadece görünen yüzü eğer bu tarikata katılmak istiyorsun bacının züt capsini buraya at
    ···
  16. 16.
    0
    liseliysen gibtirgit
    ···
  17. 17.
    0
    bbg gaye
    edit: gayeciyim
    ···
  18. 18.
    -1
    eski osmanlıcadan gelen bir kelime anlamıda bu *

    gaye; maksad, kasdedilen, netice, sonuç.(her şeyin vücudunun müteaddit gayeleri ve hayatının müteaddit neticeleri vardır. ehl-i dalâletin tevehhüm ettikleri gibi dünyaya, nefislerine bakan gayelere münhasır değildir. tâ, abesiyyet ve hikmetsizlik içine girebilsin. belki her şeyin gayât-ı vücudu ve netaic-i hayatı üç kısımdır. birincisi ve en ulvisi sani'ine bakar ki; o şeye taktığı hârika-i san'at murassaatını, şâhid-i ezelî'nin nazarına resm-i geçit tarzında arzetmektir ki, o nazara bir ân-ı seyyale yaşamak kâfi gelir. belki, vücuda gelmeden, bilkuvve niyyet hükmünde olan istidadı yine kâfidir. işte, seriüz-zeval lâtif masnuât ve vücuda gelmeyen, yâni sünbül vermeyen birer hârika-i san'at olan çekirdekler, tohumlar şu gayeyi bitemamiha verir. faidesizlik ve abesiyyet onlara gelmez. demek her şey; hayatiyle, vücudiyle saniinin mu'cizat-ı kudretini ve âsâr-ı san'atını teşhir edip, sultan-ı zülcelâl'in nazarına arzetmek birinci gayesidir... ikinci kısım: gaye-i vücut ve netice-i hayat: zişuura bakar. yâni, herşey sâni-i zülcelâlin birer mektub-u hakaik-nüma, birer kaside-i letafetnüma, birer kelime-i hikmet-edâ hükmündedir ki; melâike ve cin ve hayvanın ve insanın enzârına arzeder.. mütalâaya dâvet eder. demek, ona bakan her zişuura ibretnüma bir mütalâagâhdır. üçüncü kısım: gaye-i vücut ve netice-i hayat: o şeyin nefsine bakar ki; telezzüz ve tenezzüh ve beka ve rahatlıkla yaşamak gibi cüz'î neticelerdir. meselâ: azîm bir sefine-i sultaniyyede bir hizmetkârın dümencilik ettiğinin gayesi: sefine itibariyle yüzde birisi kendisine, ücret-i cüz'iyyesine ait.. doksandokuzu sultana ait olduğu gibi; herşeyin nefsine ve dünyaya ait gayesi bir ise, sâni'ine ait doksandokuzdur. işte bu teaddüd-ü gayattandır ki; birbirine zıt ve münâfi görünen hikmet ve iktisad, cud ve sehâ ve bilhassa nihayetsiz seha ile sırr-ı tevfiki şudur ki: birer gaye nokta-i nazarında cud ve seha hükmeder. ism-i cevvad tecelli eder. meyveler, hubublar; o tek gaye nokta-i nazarında bigayr-i hisâbdır. nihayetsiz cûdu gösteriyor. fakat, umum gayeler nokta-i nazarında; hikmet hükmeder. ism-i hakîm tecelli eder.. bir ağacın ne kadar meyveleri var, belki her meyvenin o kadar gayeleri vardır ki; beyan ettiğimiz üç kısma tefrik edilir. şu umum gayeler, nihayetsiz bir hikmeti ve iktisadı gösteriyor. zıt gibi görünen nihayetsiz hikmet, nihayetsiz cud ile seha ile içtima ediyor. meselâ: asker ordusunun bir gayesi, te'min-i âsâyiştir. bu gayeye göre ne kadar asker istersen var ve hem pek fazladır. fakat, hıfz-ı hudut ve mücahede-i a'dâ gibi sair vazifeler için, bu mevcut ancak kâfi gelir. kemâl-i hikmetle muvazenededir. işte hükümetin hikmeti, haşmet ile içtima ediyor. o halde, o askerlikte fazlalık yoktur denilebilir... s.)
    Tümünü Göster
    ···
  19. 19.
    -1
    gaye benim bildiğim kız ismi panpa
    ···
  20. 20.
    -2
    gaye ne ?
    ···