1. 51.
    0
    kendin amatör yapacaksan bilmem ama bildiğin üzere büyük oyunlar yapan firmalar yurtdışında hep.bu kadar hevesliysen bu electronic arts tır crytek tir filan bunların personel kadrolarını araştır ağırlıklı nerelerden eleman alıyorlar ne iş tutuyorlar filan.
    ···
  2. 52.
    0
    uppppppppppppp
    ···
  3. 53.
    0
    upppppppppppppppp
    ···
  4. 54.
    0
    upppppppppppppp
    ···
  5. 55.
    0
    upppppppppppppppp
    ···
  6. 56.
    0
    @158 lan yorum yapanların %90'ı matematik mühendisliğinin ne olduğunu bilmeden yorum yapıyor, kalanlar da "oyun işi hayal ya" diye yorum yapıyor zaten, bilmeyen adamı ne dinleyecem. adam diyor ki "matematiğin mühendisliği mi olur yaaaa, yazılım seç" falan ama neden vermiyor, direkt yazılım diyor sadece, matematiği önerenler ise sıralıyor ne işime yarar, neden işime yarar, neden daha iyi diye.
    ···
  7. 57.
    0
    ya kardesim herkes bilgisayar-yazilim demis hala matematik diye diretiyosun tabiki yazilim daha cok yarar amk, orda gorecegin algoritmalar, yazilim gelistirme asamalari, development lifecycle lar vs sana her konuda cok yardimci olur ve tecrube kazandirir. neden herkesi tersliyosun anlamis degilim. yukardaki birininde de dedigi gibi sen kararini vermissin gibi zaten, gidiceksen git matematige milleti tersleyip durma. Ayrica yazilim muh. gidersen secmeli olarak oyunlarla alakali dersler alma sansin da artar. matematik muhendisligi kotu demiyorum ama bana kalirsa hic bir zaman bir yazilim veya bilgisayar muhendisligi kadar yardimci olamaz.
    ···
  8. 58.
    0
    upppppppppppppppp
    ···
  9. 59.
    0
    upppppppppppppppppppppp
    ···
  10. 60.
    0
    durup tavsiye vericektim nerdeyse kendini zeki sanan salağa tek başına ne oyunu yapıyosun 2 boyutlu ananın resmine dildo fırlatmalı bişey mi. ufak karanlık odanda skyrimi yaparsında imkan tanımıyolar bence sana
    ···
  11. 61.
    0
    upppppppppp
    ···
  12. 62.
    0
    yazılım müh ing ise git değilse de git
    ···
  13. 63.
    0
    upppppppppppppppppppppppp
    ···
  14. 64.
    0
    uppppppppppppppppppppppp
    ···
  15. 65.
    0
    uppppppppppppppppppppppp
    ···
  16. 66.
    0
    upppppppppppppppppppp
    ···
  17. 67.
    0
    uppppppppppppppppppppppppp
    ···
  18. 68.
    0
    upppppppppppppppppppp
    ···
  19. 69.
    0
    upppppppppppppppppppp
    ···
  20. 70.
    0
    uppppppppppppp
    ···