1. 176.
    0
    @1 göğüs kıllaarım onurumdur kaltak
    ···
  2. 177.
    0
    polisiye kısmındaki olayların biraz daha toparlanması gerekir. özellikle son iki bölümdür hem çok yavaş ilerliyor, hem dolambaçlı olsun diye zorlama şeylere girişmişler. ama onlar da haklı 90 dakika dizi zorunluluğu fena tepeliyor.

    --- spoiler ---
    misal 11.bölümde babasının kim olduğunu öğrenen kızın gidip; "yau sen benim babammışın" demek yerine üvey kardeşinin hangi okulda okuduğunu öğrenip, sonra azmedip aynı okul aynı bölümü kazanması(oha) feci zorlama, doldurma bir senaryo matematiği idi.

    bu bölümde de baba büyük torbacıyken oğlanı "gibtir git lan benim oğlum değilsin" diye kovması ne ayaktır. bi de babanın uyuşturucu işi nerden çıktı... onu niye soktunuz oraya... yani iki bölümdür cinayetten gayrı büyük uyuşturucu çemberi çıkmakta, olayı kolay yoldan "abi kafa güzeldi adamı kestim", "kafa güzeldi intihar ettirdim" kolaylığına kaçmaktalar. üstelik bunların üstüne olmadık ekstra cinayetler işleniyor. birinde kızın eski sevgilisi anlamsızca güme gitti, öbüründe suçu atmak isteyen kişi adam öldürdü (oha cinayeti örtmek için cinayet).

    senaryonun polisiyeden geri kalanı fevkalade güzel. özellikle 12.bölümde ceviz diye tutturan harun'un tırın arkasından çuvala çıkması bombaydı.

    --- spoiler ---

    hülasa şen yuvanın bitmesiyle meşguliyeti azalan emrah serbes'in senaryoyu yazmasını da diliyoruz. en azından maceralı kısımları... zira 10.bölümde gördük ki gayet tutarlı senaryo yazıyor. dizinin şimdiki senaristi olan eski ev arkadaşına, kırmadan beraber yazalım demesi lazım...

    bi de çekim öncesi üç saat bekletip tribünde göstermeyen yönetmen (o gün serdar akar değildi ukelalık yapmayın) bunu okuyosan sana teessüflerimi iletiyorum. çoluk çombalak izledik. saniye göstermedin. senin yüzünden hasta olduk oğlum. artık star magazinde sana sitemimi görürsün(bir zamanlar yeşilçam'ın aranan ismiydi).

    bak aklıma sonradan geldi. eğer çatışma sahnesi çekilecekse komedi dizisinden hallice arka sokaklardaki gibi olmasın. çatapat mı patlatıyonuz hocam... ortalık silah sesinden yıkılıyor ama kurşun izi yok. peeh...
    ···
  3. 178.
    0
    polisiye kısmındaki olayların biraz daha toparlanması gerekir. özellikle son iki bölümdür hem çok yavaş ilerliyor, hem dolambaçlı olsun diye zorlama şeylere girişmişler. ama onlar da haklı 90 dakika dizi zorunluluğu fena tepeliyor.

    --- spoiler ---
    misal 11.bölümde babasının kim olduğunu öğrenen kızın gidip; "yau sen benim babammışın" demek yerine üvey kardeşinin hangi okulda okuduğunu öğrenip, sonra azmedip aynı okul aynı bölümü kazanması(oha) feci zorlama, doldurma bir senaryo matematiği idi.

    bu bölümde de baba büyük torbacıyken oğlanı "gibtir git lan benim oğlum değilsin" diye kovması ne ayaktır. bi de babanın uyuşturucu işi nerden çıktı... onu niye soktunuz oraya... yani iki bölümdür cinayetten gayrı büyük uyuşturucu çemberi çıkmakta, olayı kolay yoldan "abi kafa güzeldi adamı kestim", "kafa güzeldi intihar ettirdim" kolaylığına kaçmaktalar. üstelik bunların üstüne olmadık ekstra cinayetler işleniyor. birinde kızın eski sevgilisi anlamsızca güme gitti, öbüründe suçu atmak isteyen kişi adam öldürdü (oha cinayeti örtmek için cinayet).

    senaryonun polisiyeden geri kalanı fevkalade güzel. özellikle 12.bölümde ceviz diye tutturan harun'un tırın arkasından çuvala çıkması bombaydı.

    --- spoiler ---

    hülasa şen yuvanın bitmesiyle meşguliyeti azalan emrah serbes'in senaryoyu yazmasını da diliyoruz. en azından maceralı kısımları... zira 10.bölümde gördük ki gayet tutarlı senaryo yazıyor. dizinin şimdiki senaristi olan eski ev arkadaşına, kırmadan beraber yazalım demesi lazım...

    bi de çekim öncesi üç saat bekletip tribünde göstermeyen yönetmen (o gün serdar akar değildi ukelalık yapmayın) bunu okuyosan sana teessüflerimi iletiyorum. çoluk çombalak izledik. saniye göstermedin. senin yüzünden hasta olduk oğlum. artık star magazinde sana sitemimi görürsün(bir zamanlar yeşilçam'ın aranan ismiydi).

    bak aklıma sonradan geldi. eğer çatışma sahnesi çekilecekse komedi dizisinden hallice arka sokaklardaki gibi olmasın. çatapat mı patlatıyonuz hocam... ortalık silah sesinden yıkılıyor ama kurşun izi yok. peeh...
    ···
  4. 179.
    0
    polisiye kısmındaki olayların biraz daha toparlanması gerekir. özellikle son iki bölümdür hem çok yavaş ilerliyor, hem dolambaçlı olsun diye zorlama şeylere girişmişler. ama onlar da haklı 90 dakika dizi zorunluluğu fena tepeliyor.

    --- spoiler ---
    misal 11.bölümde babasının kim olduğunu öğrenen kızın gidip; "yau sen benim babammışın" demek yerine üvey kardeşinin hangi okulda okuduğunu öğrenip, sonra azmedip aynı okul aynı bölümü kazanması(oha) feci zorlama, doldurma bir senaryo matematiği idi.

    bu bölümde de baba büyük torbacıyken oğlanı "gibtir git lan benim oğlum değilsin" diye kovması ne ayaktır. bi de babanın uyuşturucu işi nerden çıktı... onu niye soktunuz oraya... yani iki bölümdür cinayetten gayrı büyük uyuşturucu çemberi çıkmakta, olayı kolay yoldan "abi kafa güzeldi adamı kestim", "kafa güzeldi intihar ettirdim" kolaylığına kaçmaktalar. üstelik bunların üstüne olmadık ekstra cinayetler işleniyor. birinde kızın eski sevgilisi anlamsızca güme gitti, öbüründe suçu atmak isteyen kişi adam öldürdü (oha cinayeti örtmek için cinayet).

    senaryonun polisiyeden geri kalanı fevkalade güzel. özellikle 12.bölümde ceviz diye tutturan harun'un tırın arkasından çuvala çıkması bombaydı.

    --- spoiler ---

    hülasa şen yuvanın bitmesiyle meşguliyeti azalan emrah serbes'in senaryoyu yazmasını da diliyoruz. en azından maceralı kısımları... zira 10.bölümde gördük ki gayet tutarlı senaryo yazıyor. dizinin şimdiki senaristi olan eski ev arkadaşına, kırmadan beraber yazalım demesi lazım...

    bi de çekim öncesi üç saat bekletip tribünde göstermeyen yönetmen (o gün serdar akar değildi ukelalık yapmayın) bunu okuyosan sana teessüflerimi iletiyorum. çoluk çombalak izledik. saniye göstermedin. senin yüzünden hasta olduk oğlum. artık star magazinde sana sitemimi görürsün(bir zamanlar yeşilçam'ın aranan ismiydi).

    bak aklıma sonradan geldi. eğer çatışma sahnesi çekilecekse komedi dizisinden hallice arka sokaklardaki gibi olmasın. çatapat mı patlatıyonuz hocam... ortalık silah sesinden yıkılıyor ama kurşun izi yok. peeh...
    ···
  5. 180.
    0
    oturup zeki muren dinleyip, how i met your mother da neil patrick harris ( Barney Stinson) a agizlarindan salyalar akitarak gulup gulup ustune homofobik olmalari.
    ···
  6. 181.
    0
    kiskancliklari.
    komedi gibi birsey.
    ···
  7. 182.
    0
    @74 bi tek o kısmına itiraz etmene sevindim gerisini komple almışsın

    şiddetten uzak, duygusal, batıya dönük, çağdaş kısacası barbie bebek oynadığın günden beri kafana işlenmiş prototip addıbını arıodun orda kalmıştın...

    hey allaım bi de kültür mültür neden bahsettiğini biliyo gibi konuşuyo yarraam... senin yaşın da 23den fazlaysa beni gibsinler dicem de bi yerden sonra da kiltenip duruosunuz amk 40ında da aynısınız...

    neyse gazını kesmiyim meg ryan tarzına devam
    ···
  8. 183.
    0
    @82 bu nasıl bir genelleme yapma şekli? eğer mantık buysa seni öyle bir genellemenin içine sokarım ki çıkamazsın bi daha.
    ···
  9. 184.
    0
    ahklak ve namus bekcileri olmalari.
    ···
  10. 185.
    0
    her gün huur giberken @94 ün dediğinden
    ···
  11. 186.
    0
    @82 spastik beyler. balık burcu.
    ···
  12. 187.
    0
    bakir olmamaları. bir tane de temiz adam çıksa dişimi kırıcam huurlar sizi!
    ···
  13. 188.
    0
    öldürmeyen şey güçlendirir. niçe.
    ···
  14. 189.
    0
    ciks icin para vericek kadar dusmeleri.
    ···
  15. 190.
    +1 -1
    rus karı giber, kudurun dıbına kodumun kıskanç ezikleri
    ···
  16. 191.
    0
    eminim ki ilişki sırasında doggy pozisyonunda kambur duruyosundur. bahis koyarım
    ···
  17. 192.
    0
    sanırım bu kız benim eski çıktığım beyler *
    ···
  18. 193.
    0
    @58 kesinlikle.
    ···
  19. 194.
    0
    yazin denize girince, yuzucu
    oturduklari semtlerde arkadaslar arasinda futbol oyunca, lisansli futbolcu
    ikinci defa spor salonuna gidislerinden sonra da , vucut calisiyor olmalari.
    ···
  20. 195.
    0
    sinema ogrencisi olarak;

    sinema anlayislarinin recep ivedik, veya die hard tarzi filmlerle son bulmasi.
    ···