1. 51.
    0
    polisiye kısmındaki olayların biraz daha toparlanması gerekir. özellikle son iki bölümdür hem çok yavaş ilerliyor, hem dolambaçlı olsun diye zorlama şeylere girişmişler. ama onlar da haklı 90 dakika dizi zorunluluğu fena tepeliyor.

    --- spoiler ---
    misal 11.bölümde babasının kim olduğunu öğrenen kızın gidip; "yau sen benim babammışın" demek yerine üvey kardeşinin hangi okulda okuduğunu öğrenip, sonra azmedip aynı okul aynı bölümü kazanması(oha) feci zorlama, doldurma bir senaryo matematiği idi.

    bu bölümde de baba büyük torbacıyken oğlanı "gibtir git lan benim oğlum değilsin" diye kovması ne ayaktır. bi de babanın uyuşturucu işi nerden çıktı... onu niye soktunuz oraya... yani iki bölümdür cinayetten gayrı büyük uyuşturucu çemberi çıkmakta, olayı kolay yoldan "abi kafa güzeldi adamı kestim", "kafa güzeldi intihar ettirdim" kolaylığına kaçmaktalar. üstelik bunların üstüne olmadık ekstra cinayetler işleniyor. birinde kızın eski sevgilisi anlamsızca güme gitti, öbüründe suçu atmak isteyen kişi adam öldürdü (oha cinayeti örtmek için cinayet).

    senaryonun polisiyeden geri kalanı fevkalade güzel. özellikle 12.bölümde ceviz diye tutturan harun'un tırın arkasından çuvala çıkması bombaydı.

    --- spoiler ---

    hülasa şen yuvanın bitmesiyle meşguliyeti azalan emrah serbes'in senaryoyu yazmasını da diliyoruz. en azından maceralı kısımları... zira 10.bölümde gördük ki gayet tutarlı senaryo yazıyor. dizinin şimdiki senaristi olan eski ev arkadaşına, kırmadan beraber yazalım demesi lazım...

    bi de çekim öncesi üç saat bekletip tribünde göstermeyen yönetmen (o gün serdar akar değildi ukelalık yapmayın) bunu okuyosan sana teessüflerimi iletiyorum. çoluk çombalak izledik. saniye göstermedin. senin yüzünden hasta olduk oğlum. artık star magazinde sana sitemimi görürsün(bir zamanlar yeşilçam'ın aranan ismiydi).

    bak aklıma sonradan geldi. eğer çatışma sahnesi çekilecekse komedi dizisinden hallice arka sokaklardaki gibi olmasın. çatapat mı patlatıyonuz hocam... ortalık silah sesinden yıkılıyor ama kurşun izi yok. peeh...
    ···
  2. 52.
    0
    @2 1,98 boyum var giber, adetli don gibi bir kenara atarım
    saygılar
    ···
  3. 53.
    0
    polisiye kısmındaki olayların biraz daha toparlanması gerekir. özellikle son iki bölümdür hem çok yavaş ilerliyor, hem dolambaçlı olsun diye zorlama şeylere girişmişler. ama onlar da haklı 90 dakika dizi zorunluluğu fena tepeliyor.

    --- spoiler ---
    misal 11.bölümde babasının kim olduğunu öğrenen kızın gidip; "yau sen benim babammışın" demek yerine üvey kardeşinin hangi okulda okuduğunu öğrenip, sonra azmedip aynı okul aynı bölümü kazanması(oha) feci zorlama, doldurma bir senaryo matematiği idi.

    bu bölümde de baba büyük torbacıyken oğlanı "gibtir git lan benim oğlum değilsin" diye kovması ne ayaktır. bi de babanın uyuşturucu işi nerden çıktı... onu niye soktunuz oraya... yani iki bölümdür cinayetten gayrı büyük uyuşturucu çemberi çıkmakta, olayı kolay yoldan "abi kafa güzeldi adamı kestim", "kafa güzeldi intihar ettirdim" kolaylığına kaçmaktalar. üstelik bunların üstüne olmadık ekstra cinayetler işleniyor. birinde kızın eski sevgilisi anlamsızca güme gitti, öbüründe suçu atmak isteyen kişi adam öldürdü (oha cinayeti örtmek için cinayet).

    senaryonun polisiyeden geri kalanı fevkalade güzel. özellikle 12.bölümde ceviz diye tutturan harun'un tırın arkasından çuvala çıkması bombaydı.

    --- spoiler ---

    hülasa şen yuvanın bitmesiyle meşguliyeti azalan emrah serbes'in senaryoyu yazmasını da diliyoruz. en azından maceralı kısımları... zira 10.bölümde gördük ki gayet tutarlı senaryo yazıyor. dizinin şimdiki senaristi olan eski ev arkadaşına, kırmadan beraber yazalım demesi lazım...

    bi de çekim öncesi üç saat bekletip tribünde göstermeyen yönetmen (o gün serdar akar değildi ukelalık yapmayın) bunu okuyosan sana teessüflerimi iletiyorum. çoluk çombalak izledik. saniye göstermedin. senin yüzünden hasta olduk oğlum. artık star magazinde sana sitemimi görürsün(bir zamanlar yeşilçam'ın aranan ismiydi).

    bak aklıma sonradan geldi. eğer çatışma sahnesi çekilecekse komedi dizisinden hallice arka sokaklardaki gibi olmasın. çatapat mı patlatıyonuz hocam... ortalık silah sesinden yıkılıyor ama kurşun izi yok. peeh...
    ···
  4. 54.
    0
    polisiye kısmındaki olayların biraz daha toparlanması gerekir. özellikle son iki bölümdür hem çok yavaş ilerliyor, hem dolambaçlı olsun diye zorlama şeylere girişmişler. ama onlar da haklı 90 dakika dizi zorunluluğu fena tepeliyor.

    --- spoiler ---
    misal 11.bölümde babasının kim olduğunu öğrenen kızın gidip; "yau sen benim babammışın" demek yerine üvey kardeşinin hangi okulda okuduğunu öğrenip, sonra azmedip aynı okul aynı bölümü kazanması(oha) feci zorlama, doldurma bir senaryo matematiği idi.

    bu bölümde de baba büyük torbacıyken oğlanı "gibtir git lan benim oğlum değilsin" diye kovması ne ayaktır. bi de babanın uyuşturucu işi nerden çıktı... onu niye soktunuz oraya... yani iki bölümdür cinayetten gayrı büyük uyuşturucu çemberi çıkmakta, olayı kolay yoldan "abi kafa güzeldi adamı kestim", "kafa güzeldi intihar ettirdim" kolaylığına kaçmaktalar. üstelik bunların üstüne olmadık ekstra cinayetler işleniyor. birinde kızın eski sevgilisi anlamsızca güme gitti, öbüründe suçu atmak isteyen kişi adam öldürdü (oha cinayeti örtmek için cinayet).

    senaryonun polisiyeden geri kalanı fevkalade güzel. özellikle 12.bölümde ceviz diye tutturan harun'un tırın arkasından çuvala çıkması bombaydı.

    --- spoiler ---

    hülasa şen yuvanın bitmesiyle meşguliyeti azalan emrah serbes'in senaryoyu yazmasını da diliyoruz. en azından maceralı kısımları... zira 10.bölümde gördük ki gayet tutarlı senaryo yazıyor. dizinin şimdiki senaristi olan eski ev arkadaşına, kırmadan beraber yazalım demesi lazım...

    bi de çekim öncesi üç saat bekletip tribünde göstermeyen yönetmen (o gün serdar akar değildi ukelalık yapmayın) bunu okuyosan sana teessüflerimi iletiyorum. çoluk çombalak izledik. saniye göstermedin. senin yüzünden hasta olduk oğlum. artık star magazinde sana sitemimi görürsün(bir zamanlar yeşilçam'ın aranan ismiydi).

    bak aklıma sonradan geldi. eğer çatışma sahnesi çekilecekse komedi dizisinden hallice arka sokaklardaki gibi olmasın. çatapat mı patlatıyonuz hocam... ortalık silah sesinden yıkılıyor ama kurşun izi yok. peeh...
    ···
  5. 55.
    0
    @1 giblenmiyorsun
    ···
  6. 56.
    0
    polisiye kısmındaki olayların biraz daha toparlanması gerekir. özellikle son iki bölümdür hem çok yavaş ilerliyor, hem dolambaçlı olsun diye zorlama şeylere girişmişler. ama onlar da haklı 90 dakika dizi zorunluluğu fena tepeliyor.

    --- spoiler ---
    misal 11.bölümde babasının kim olduğunu öğrenen kızın gidip; "yau sen benim babammışın" demek yerine üvey kardeşinin hangi okulda okuduğunu öğrenip, sonra azmedip aynı okul aynı bölümü kazanması(oha) feci zorlama, doldurma bir senaryo matematiği idi.

    bu bölümde de baba büyük torbacıyken oğlanı "gibtir git lan benim oğlum değilsin" diye kovması ne ayaktır. bi de babanın uyuşturucu işi nerden çıktı... onu niye soktunuz oraya... yani iki bölümdür cinayetten gayrı büyük uyuşturucu çemberi çıkmakta, olayı kolay yoldan "abi kafa güzeldi adamı kestim", "kafa güzeldi intihar ettirdim" kolaylığına kaçmaktalar. üstelik bunların üstüne olmadık ekstra cinayetler işleniyor. birinde kızın eski sevgilisi anlamsızca güme gitti, öbüründe suçu atmak isteyen kişi adam öldürdü (oha cinayeti örtmek için cinayet).

    senaryonun polisiyeden geri kalanı fevkalade güzel. özellikle 12.bölümde ceviz diye tutturan harun'un tırın arkasından çuvala çıkması bombaydı.

    --- spoiler ---

    hülasa şen yuvanın bitmesiyle meşguliyeti azalan emrah serbes'in senaryoyu yazmasını da diliyoruz. en azından maceralı kısımları... zira 10.bölümde gördük ki gayet tutarlı senaryo yazıyor. dizinin şimdiki senaristi olan eski ev arkadaşına, kırmadan beraber yazalım demesi lazım...

    bi de çekim öncesi üç saat bekletip tribünde göstermeyen yönetmen (o gün serdar akar değildi ukelalık yapmayın) bunu okuyosan sana teessüflerimi iletiyorum. çoluk çombalak izledik. saniye göstermedin. senin yüzünden hasta olduk oğlum. artık star magazinde sana sitemimi görürsün(bir zamanlar yeşilçam'ın aranan ismiydi).

    bak aklıma sonradan geldi. eğer çatışma sahnesi çekilecekse komedi dizisinden hallice arka sokaklardaki gibi olmasın. çatapat mı patlatıyonuz hocam... ortalık silah sesinden yıkılıyor ama kurşun izi yok. peeh...
    ···
  7. 57.
    +1
    muzik zevkleri...
    cogu kizlarin aksine ergen metal gruplari dinlemeye liseden sonrada devam etmeleri.
    hayatlarini opeth, iron maiden uzerine kurmalari

    kotunun kotusu: arabesk dinleyip, emo takilanlarida var gerci..
    ···
  8. 58.
    +1
    kendilerine guvensizlikleri.
    ···
  9. 59.
    0
    @1 (bkz: http://www.incicaps.com/r...productimage2125345-2.jpg)
    ···
  10. 60.
    +1
    3 dakikadan fazla suren cinsel iliskiyi basari saymalari
    ···
  11. 61.
    +2
    kibar veya sevgi dolu olmaktan uzak olamalari. oyleki bu durumu homociksuellikle bagdastirmalari
    ···
  12. 62.
    +1
    bir kiza para odetilmez felsefeleri.
    ···
  13. 63.
    +3
    @53 vallahi sıçacak detay bulamıyo artık. ulan türk kızlarının hesap ödeme öncesi tuvalete gitmesi diye birşey var hiç duydun mu zilli
    ···
  14. 64.
    0
    bakislari...
    ac bir hayvan edasinda etrafta suzulmeleri.
    ···
  15. 65.
    +1
    arkadaşlar bu bayanı kim gibti, çıkıp açıklamalı bence..
    ···
  16. 66.
    +1
    ve ve ve ve ve ve en komigi buyuk ihtimalle

    dans edisleri...
    aman tanrim...
    ···
  17. 67.
    0
    zütten girip amdan çıkmaları safra kesesini bile delmeleri
    ···
  18. 68.
    0
    bozuk ingilizceleriyle filolojik aciklamalara girismeleri.
    ···
  19. 69.
    0
    amk kiminiz kıllı sever kiminiz köse ulan ne taksunuz belli değil. bizim sevdiğimiz tek kız tipi var amk sizin gibi oynak değiliz.

    özet: am züt meme
    ···
  20. 70.
    +1
    vucutlarindaki gereksiz yerlerdeki kil fazlaligina ragmen potansiyel kel olmalari.
    ···