1. 26.
    -7
    http://c12.incisozluk.com...11501/9/2257969_obde9.jpg
    ···
  2. 27.
    +2 -4
    gittiği yerde havlayabiliyor mudur acaba. dıbına kodumun muallak kılıklısı.
    ···
  3. 28.
    +3 -3
    20 yil once bu gun katledilmis aydin kisi.
    ···
  4. 29.
    +6
    x ynın şizofren olduğunu söylemek bile (raporu var amk) suçken, hatta sözlükte bile silinme sebebiyken, turan dursunun cesedine fantezi yazan huur çocukları hala buradalar.

    Güçlüyle güçsüz arasındaki fark bu işte.
    @73 Turan dursunun hangi güçlere hizmet ettiğinin, ne kadar karanlık ve korunaklı bi adam olduğunun göstergesidir kesin bunlar. *

    iki yüzlü moderasyon.

    Turan dursunu öldürebilirsiniz, ama onun fikirlerini öldüremezsiniz, öldüremediniz, öldüremeyeceksiniz.

    edit: Şizofren bir hakaret değilir. Şişli Etfal Hastanesi, Cerrahpaşa Tıp Fakültesi, Gülhane Askeri Tıp Akademisi gibi toplam 7 farklı hastaneden paranoid şizofreni ve kişilik bozukluğu raporları bulunan bir adama şizofren diyemeyeceksek amk.
    ···
  5. 30.
    -6
    allahsız oç
    ···
  6. 31.
    -6
    turan anana bi KOYAYIM DA ORACIKTA DURSUN ahahahahhaha embesillerin izinden gittigi dangalak. kulaklarINI KESMEK isterdim bunun ama OLMADI AMK.
    ···
  7. 32.
    +1 -5
    bakın benim ateistle sorunum yoktur beyler , istediğine inan fakat tutup benim dinime saldıran, yalanlamaya kalkan olursa ona saygım falan olamaz.

    hee tabi ben şimdi ateizmi yalanlayan bir şey yazsam şakirt, yobaz,at gözlüklü olurum de mi ?

    işte siz busunuz beyler...
    ···
  8. 33.
    +4 -1
    @23 turan babayı hiç okumadığın bir km den belli oluyo bin.

    turan dursuna laf edenin gelmişini geçmişini giberim lan. önce okuyun. adamın tezlerini çürütün ondan sonra islam kahramanlığı yapın burda it herifler.

    ağa babaların çürütemedi lan herifi. en son, çareyi vurmakta buldular işte.
    ···
  9. 34.
    +3 -2
    ulan bu adam ümmet kardeşleriniz tarafından alçakça öldürüldü. Bide başlıkta bu adama küfür edenler olmuş.Şimdi bunların allahına kitabına sövmeyimde napıyım ?
    ···
  10. 35.
    +3 -2
    adamın hası. türkiye de ateizmin peygamberidir.
    ···
  11. 36.
    +3 -2
    turkmuydu kurtmuydu bilmiyorum**** ama bir cok kurtce hadisi, cok saglam eski kaynaklari, turkceye cevirmistir bu adam. yani turkcede olmayan cok cok eski hadisleri, kurtceden cevirerek turkceye kazandirmistir. bu sayede zaten ateist olmustur bu adam, din icindeki ikililikleri, zitliklari, eski kaynaklardan gore gore.

    amk cocuklari, nesini oldurdunuz bu gariban adamin lan? terorizm yapmadi, boluculuk yapmadi, ne sagci ne solcu bi tipti. pkkli deildi, fasist deildi, nurcu dinci felanda deildi

    nesini oldurdunuz, ne yapti size? huurcocugu apo gibi coluk cocukmu oldurttu? yesil gibi cem ersever gibi doguda halkimi katletti? ne yapti?

    sadece fikirlerini acikladigi icin, dinciler tarafindan olduruldu.

    edit: 3-4 ay icinde 1,000 yillik hadisleri cevirecek kadar kurtce ogrendi muhabbetine inanmiyorum.

    ki onemide yok turk ya da kurt olmasinin, dogrulari soyleyen bir insandi. kurtsede turksede helal olsun
    ···
  12. 37.
    +4 -1
    lan bişi yazacaktım ama bu şakirtler buraya da sızmıştır, tırstım sildim.
    topunuzun zütüne koyim emi
    edit: putperest arıyosan kendi ritüellerini bir mantık süzgeçinden geçir sonra entri gir. ha bir de puta tapılan inançlara daha çok saygım var, en azından daha mütevaziler.
    ···
  13. 38.
    +3 -2
    "ölürsem,

    o zaman anlarsın.

    ölünce biri,

    pazar, kışın,

    i̇ki yüz olur hemen yüzler hemen!

    dersin, neymiş meğer!

    ben de ölürsem eğer

    ey aydın cemaat!

    lütfen öldürme beni,

    lütfen!"

    (turan dursun)
    ···
  14. 39.
    -5
    onun hakkında bulduğum ilginç bir eleştiri onun gerçeği mi yoksa kendine uyanımı söylediğini anlatıyor
    http://www.islamustundur.com/cevaplar4.html

    T. Dursun'un yazıları bir metoda mı dayanıyor? Yoksa (Don Kişotça) bazı itilimlerden doğan tepkiler midir? islami kaynakları değerlendirmede hiçbir metoda dayanmayışı, islam'ın temelinden olmayan (islam’ın temeli Kuran ve ona uygun rivayetlerdir) kitaplardan eleştirebileceği parçaları alışı; buna karşın işine gelmeyen bölümlere gözünü kapayışı onun tepkisel olduğunu gösteriyor. Buna birkaç örnek vermek istiyoruz;
    1) Şeytan ayetleri masalını anlatırken; "Olayın kalan bölümü, sayılamayacak kadar çok hadis ve tefsir kitaplarında var" (Din Bu I: s101) diyor. Halbuki sayılamayacak kadar çok dediği 3-4 kitabı geçmiyor. T.Dursun ayrıca bu rivayetleri reddeden (Kadı Iyaz, Fahreddin Razi, Alusi, Kadı Beyzavi, Muhyiddin Arabi, izmirli ismail Hakkı, muhafazid Abduh, muhafazid b. ishak b. Huzeyme, Beyhaki, Şevkani, Kurtubi, Ayni vs.) birçok alimi yok saymıştır.
    2) Ayetlerin geliş tarihine ilişkin kesin bir bilgi ileri sürülemez (s104) diyerek şeytan ayetleri masalını ispatlamaya çalışırken her nedense ayetlerin tarihine ilişkin kesin bilgi veren kaynakları unutuveiyor!
    3) Arap dilindeki mecazi (benzetme, sembolik) kavramları, sanki anlamlarını bilmiyormuş gibi kasıtlı çevirmektedir. Mesela Allah'ın gözetlemesi demek olan "Allah'ın gözü" deyimini "insanın gözü gibi göz" diye tercüme etmiştir.
    4) Eş kelimesini karı diye çevirerek okuyucunun zihninde olumsuz anlamlar uyandırıyor. Mekr kelimesini düzen yerine kasten tuzak olarak çevirerek yine aynı anlam saptırmasına başvuruyor.
    5) Tefsirlerdeki bilgilerden işine geleni alarak farklı yorumları gözardı etmekte, hatalı bir tefsirde gördüğü hatayı, islam’ın görüşüymüş gibi vermektedir. Mesela: Ayın yarılması konusunda (s217) ibnül Cevzi'nin tefsirini kendi yorumuna ters düştüğü için reddetmektedir. s230'da ise ibnül Cevzi'yi güvenilir bir müfessir olarak kabul etmektedir.
    Biz T. Dursun un bu "bilimsel!" yöntemli uygulamalarını objektif düşünme ve değerlendirme hassasiyetine zıt buluyor ve reddediyoruz.
    6) Bazı konularda tefsirleri kanıt olarak bir hünermiş gibi sıralarken nedense Arapların kızlarını öldürmesi konusunda "güvenilir" dediği tüm tefsirleri bir çırpıda arkasına atıyor, reddediyor ve şöyle diyor: “Tefsirler Ferezdak'ın iki dizesi üzerinde durur. Ne var ki tefsirlerde bu iki dize hep aynı sözcüklerden oluşmuyor. iki dize de değişik biçimde yer alıyor, dizelerin değişik olması göz önünde tutulursa sonradan uydurulduğu bile düşünülebilir (s204)”
    Aynı akıl yürütmeyi şeytan ayetleri konusunda nedense yapmıyor. Halbuki şeytan ayetleri denen uydurma dizeler 20 değişik şekilde aktarılmıştır. Şeytan ayetleri bu yüzden uydurmadır deseydi T.Dursun'un samimiyetine inanabilirdik. Şu durumda ise tepkiselciliğine ve sübjektifliğine şahit oluyoruz.
    7) Nefislerinizi öldürün ayetini mecburi anlayış istikameti gibi kendinizi (birbirinizi) öldürün diye anlamak gerektiğini söylerken nefsi, insanın eğilimleri olarak anlayanları bilgisizlikle ve Arapçayı bilmemekle suçluyor (s222). Halbuki aynı kitabın 254. sayfasında Şerif Cürcani'nin Tarifat'ından aldığı tanımda nefsin doğal eğilim anldıbına geldiğini söylüyor. Göstermek bizden, takdir sizden, çarpıtma T.Dursun'dan...
    8) Aslında kendisinin de güvenilirliğinden şüphe ettiği bazı hadisleri delil olarak öne sürüyor. Halbuki kendisi bunların uydurma olduğunu kabul ediyor. işte itirafı: "Gerçekten de hadis kitaplarının en güçlü sayılanları bile uydurma hadislerle doldurulmuştur" (2.Kitap, s158)
    Bazı yerlerde sorduğu sorular ise saçmalığın doruğunu zorlar nitelikte; işte ilginç soruları: "Neden son peygamber bir Arabi. muhafazidi seçmiş hem neden son Peygamber?" Bu soruda neye itiraz ettiği anlaşılmıyor. Son peygamber kavrdıbına mı? Onun Arap (ki başka bir milletten olsa idi yine aynı şekilde soracaktı) oluşuna mı? Adının muhafazid oluşuna mı? (Aslında son Peygamber bir Türk de olabilirdi, hatta adı T.Dursun da olabilirdi!) Ama Allah kime katından bir rahmet (Peygamberlik) indireceğini bilir. (bkz. ibrahim, 11)
    Allah teala, Hz. muhafazid'e vahiy gelmesi karşısında o dönemdeki insanların itirazlarını aynen şöyle aktarıyor: "Onlara bir ayet gelince Allah'ın elçilerine verilenin aynısı bize de verilmedikçe katiyyen inanmayız dediler. Allah elçiliğini kime vereceğini daha iyi bilir." (Enam:124)
    Görülüyor ki 1400 yıl evvelinin inkarcılarıyla T.Dursun’un mantığı ve itirazı arasında pek fark yok.
    "Onlar kendilerinden bir uyarıcı gelmesine hayret ettiler ve o kafirler dediler ki; bu yalancı bir sihirbazdır." (Sad: 4)
    Neden son peygamber sorusuna ise şu kısa cevabı vermekle yetineceğiz. Kuran'dan sonra gerek olmadığından (ilahi öğreti korunduğundan dolayı) yeni bir peygamberin gönderilmesine ihtiyaç kalmamıştır. Dolayısıyla Hz. muhafazid doğal olarak son peygamber olarak kalmıştır.
    Görülüyor ki, T.Dursun'un kitapları bir metoddan yoksundur. Sadece islam'a duyduğu tepkiden doğan kimi yerde duygusal, kimi yerde muhakemesiz yargılardır. T.Dursun iyi niyetli olsaydı ve din kavrdıbına şu iki açıdan bakabilseydi böyle bir bataklığa sürüklenmezdi:
    Tümünü Göster
    ···
  15. 40.
    +4 -1
    allah rahmet eylesin dicem ayıp olcak.
    ···
  16. 41.
    +1 -3
    sıyırmış adam panpalar. çok takmayın
    ···
  17. 42.
    +3 -1
    kral adamdı
    ···
  18. 43.
    +4
    25 yıl önce bugün katledilen yazar.
    ···
  19. 44.
    +4
    bundan 500 yıl önceki arapçayı bilen en iyi insandır kendileri, ayrıca bir din profesörüdür, yaklaşık 50 defa kuran-ı kerim'i okuduğu söylenir
    ayrıca çok dindar bir aileden geldiği hal de dinin insan yapımı bir şey olduğunu kanıtlarıyla göstermiştir.
    gazetecilik yıllarında bütün din alimlerine gelin tartışalım, sizden daha çok bilgim var bunu biliyosunuz, gelin bütün servetinizin bu sahte din üzerine kurduğunuzu göstereyim demiştir ama hiçbir din alimi, hiçbir cemaat lideri karşısına çıkamamıştır.

    4 eylül 1990, turan dursun o huur çocukları tarafından kurşunlanarak öldürüldü

    şükür namazları kılındı, hutbeler okutuldu, dindar insanlar şeytan öldürüldü dedi. ama bir aydın öldürülmüştü, aydınlığa giden yol da doğruları söyledi, kalıplaşmış topluma ışık tuttuğu için öldürüldü.

    toprağın bol olsun turan dursun
    ···
    1. 1.
      -2
      http://yazarselimgurselgi...selgl-turan-dursun-2.html
      ···
    2. 2.
      -1
      tek haber-bilgi kaynağıyla yaşayan huur çocuğu seni
      ···
    3. 3.
      +2
      online pekekent, huur çocuğu sensin.
      ···
    4. 4.
      0
      arapça mı biliyormuş? ahahahah!
      ···
    5. diğerleri 2
  20. 45.
    +4
    adam adam
    ···