-
26.
+214 cugu = 14 ateist
-
27.
+2Reserved
-
28.
+2Offd eyw
-
29.
+2Rezerved
-
30.
+2Guzel baslik
-
-
1.
+1Saol dd
-
1.
-
31.
+212.gece giderm yeter bana
-
-
1.
+1Aslında evet aq sırat koprusunu yıldırım gibi geçtiğine göre günahsız geçiyosun
1. Gece sadece günahlar temizleniyo sonra tekrar işleyebilirsin
Bak iyi dedin
-
1.
-
32.
+2Rezzzzzzz
-
33.
+2Ilk teravih bugunmuydu
-
-
1.
+1Evet bugün
Henüz daha geçmedi -
2.
0Artık çok geç
-
1.
-
34.
+1Amk kafanızdan ahkam kesmeyin
-
-
1.
0Kim kesiyo yav
-
1.
-
35.
+1hristiyanlıkta daha güzel kampanyalar var onlara bakıp geliyorum
-
-
1.
+2(Gelmedi)
-
1.
-
36.
+1Trende yol al
-
-
1.
+1Trendseyiz de alttayız be panpa
-
1.
-
37.
+1inşallah panpa
-
38.
+1Fantezileri diye okudum Allah affetsin
-
39.
+1ne kadar fantastik dünyanız var ne güzel! çeşit çeşit sevap vallahi insanın içi gıcıklanıyor.
-
40.
+1reserved
-
41.
+1Sen şeyhülislamsın amk
-
42.
+1Kabeye gitmeyelim oruc tutmayalım direk teravi kilsak cennetligiz
-
-
1.
+1Bi sen zekisin zaten amk keli
-
1.
-
43.
+1Eyvallah cano
-
44.
+1Son kampanyalarınız bunlar mı yanlız biraz daha buff lazım maddiyat açısından
-
45.
+2 -1Müstahab namazların cemaatle kılınması bidattir.
-
-
1.
+1hayır. bid'at olması söz konusu bile değildir. çünkü; muhafazid aleyhisselam ve sahabeler birlikte kılmışlardır.
Ebû Zer (r.a)dan nakledildiğine göre resulullah s a s ramazan ayının sonuna doğru bazı gecelerde ahsabına gecenin üçte birini geçinceye kadar teravih namazını kıldırmıştır ibn mâce ikametus-Salâ, 173).
Ebû Hureyre (r.a)nın naklettiği bir başka hadiste de rasûlüllah s a sin Ramazan ayında, ashabtan bir grubu, Ubey b. Kab (r.a)ın arkasında cemaatle namaz kılarken gördü ve quot doğru yapıyorlar yaptıkları şey ne güzeldirquot diyerek tasvip ettikleri haber verilmiştir ebû dâvud ikâmetus-Salâ, 190). -
-
1.
0Ömer: Ben zannediyorum ki, ba incin olarak namaz kılan insanları bir tek okuyucu imâmın arkasında toplarsam daha faziletli olacak, dedi. Sonra buna kat’î olarak karar verdi. Ve akabinde (ertesi günü, hicretin .14. senesi içinde) o insanları Ubeyy ibn Ka’b'ın (terâvîh imamlığı) arkasında topladı (Böylece terâvîh namazı cemâatle kılınmağa başlandı). Sonra diğer bir gece yine Umer’in beraberinde mescide çıktım. insanlar okuyucu imamlarının namazına uyup namaz kılıyorlardı. Ömer bu manzarayı görünce: “Ni’me’l-bid’atu hâzihi” (bu ne güzel bidattir) diye sevincini belirtti ve: “Fakat bu namazlarını gecenin sonuna bırakıp da bu namazdan sonra uyuyanlar, şimdi namaz kılanlardan daha faziletlidirler” sözünü de ilâve etti.
Buhari, “es Sahih”, Teravih kitabı, hadis 3
Hadislerdeki çelişkiye bir örnek daha (:
-
1.
-
2.
+1Teravih namazı ayrıdır camide kılınmıştır buharii vb. Deliller vardır.
-
1.