1. 976.
    +1 -1
    eksici pici nicki var gotelekte gibip gibip itu, uludaya klonlamak lazim amcigi
    ···
  2. 977.
    +1 -1
    çirkin, şişman,antipatik, kötü kız.
    *
    ···
  3. 978.
    +1 -1
    ön sevişmeler yaşıyoruz. o kadar.
    ···
  4. 979.
    +1 -1
    bi entrye de nick altından cevap verme be kardeşim. twitter gibi olmuş nick altı. retweet de yapcak yakında.
    ···
  5. 980.
    +1 -1
    @83 tamam.
    ···
  6. 981.
    +1 -1
    i gibi kızlar. ve teache kız bir. ya da öğretmen adam bir. o ciks öğretiyor bana. i gibi cinsiyet ve umarım daha iyi. insanlar hayal ve onlardan ne olduğunuz hakkında burada konuşuyoruz. makine ciks çağrı görevi ktulu. biz yargılar vardır kendi bizim durum ve genellikle farkında ... yolları, ancak doğal özelliklerini veya bu tür olarak indirgenebilir özellikleri false.1 açıklamaları, ya da gerçek olamayacak olan daha sonra, ben, bir kaçamak gibi düşünüyorum aksine hesap savunmuştur biz wiggins david cekti yapmak daha iyi tertipleyerek bu subjektivizm hangi , özellikleri nesnel değil inkar oynadığı rolü yok ama ne ithalat ihmal öznel. he iddia estetik tür değerleri her nasılsa bir are <property - response> algılarının ilişki arıtma ve eleştiri ayrıntılı sürecinin tarafından belirlenirse, duygu ve bizim ilgilendiren hesap properties.2 açıkçası bu ilgili belirli doğal şey yok olay belirli bir dönem bir değerlendirme uygulama otomatik olarak açıklamak herhangi bir somut rağmen eğer, bunu demek olabilir bize: başlangıçta usul olduğunu sadece. bu yazıda argüman öne sürüldü analizin bir paradagmatic <property, response> çifti, ... 'estetik mükemmellik ... 'bulmak bizim estetik üzerine bir kurdu sağlar bizimle içinde anlayış ilginç tat yargılara amacımız bunun experience.3 deneyimi ile ilgili estetik şimdi wiggins bu dışında, ... 'nominal hesabı, sadece iki tanesi oldukça talihsiz stratejileri filozoflar analitik kullanılabilir edilmiştir görünmesi. ya estetik deneyim kavramı stratejisinin ilk onun iddia edilen varlık işten dolayı sigara özgüllüğü karşılaştırma ile daha normal bir kimlik ya da bilişsel deneyimler, attempted.4 ediliyor gerçek örneklerini söylem ise estetik öğe bizim kurban çekirdek bir ikinci kaçınılmaz, kuvvetler önce bize kabul o estetik değerlendirmenin bir kimlik ampirik, hesabı genel, teorik won't yardım ilerleyen bir deneyim şarta estetik, ve ikinci olarak, bu deneysel estetik deneyimlerin tatmin edici bir tanımlama mümkün olacaktır hatta itibariyle hiçbiri kendi koşulları zaman aynı olacaktır gerekli ve yeterli güncellenmiştir.

    ? açıkçası, fikir yakalamak zordur. şimdi ne stratejileri iki bunlarla düşünmek yanlış kullanımı olduğunu ve deneyimlerini gerçek etmezler ayırt arasında bizim onlara hangi kararları bizim topraklama onları koymak biz. ... kant ayında eleştirmek açıkça ne değildir şu i eder bu bir iki önerme yerine ancak strateji yorum 'in haklı çıkaran gerekçesiyle s ve ayrım arasında içeriğini estetik yapılmış halen sürdürmektedir teorisi genel bir daha üçüncü does strateji ile nasıl bu üçüncü strateji uyan ve eğer kurmak olacak kadar müteakip soruşturma it değil acı onların disadvantages.5 gelen estetik yargılar veya wiggins ile ... bir makul şimdi bir teori olmadığını biz bu hale iki bileşke puan gelip birlikte bulmak, biz stratejiler talihsiz iki tarafından edebilir gerekiyordu bizi yoldan önce ikilemini koydu. bu ilk ne olacaktır yapmam: ben kant bir yorumu sunar ... 's in eleştirisi kıyamet gösteren bizim hissini gösterir ileri nesnenin bizim tespitlerin of communicability bu bilinci kant özgü söylemi meşruiyet estetik öznel bilinci son durum; bir, yani birlikte communicability değil sadece, ve konu. yetersiz değerlendirme yakıt için erlebnis if-aha bazı deneysel ek bazı bir o kalır olmadan ve damla kuruş olan soru cevap olduğunu söylem özellikleri doğallıkta: açıklamasına ortak üzerinde estetik mükemmelliği olduğunu eninde sonunda kurulan üzerine bizim hoş teşekkür yansıtıcı bir bir sağa alınması mümkün. ben yaşamlarımızı için eğilimine atfetmek daha fazla alaka ve derinliği, ... bunun dışında yaşamaya estetik bütünlük. biter besleyicilik bu nerede ne şu biz göreceğiz. i̇kinci olarak o, ben değil rol el estetik bir alır onlara söylemi eğer estetik deneyimlerin içinde belirleyici iddia hesabını sadece o kant yapabilirsiniz için deneyim olarak fiili ampirik ancak kendisi gibi ideal ve diğer uygulama estetik olarak için işleyen regulatively yargı fakülte ile. bölüm i. neden i. tat konularda olabilir iddia sağduyu estetik için göre en önemli sorun, kant tat karşıtlık ve: biz, haklı ve konuları tartışmak çok estetik ama anda aynı biz eminiz ki hayır

    duygusu ve ortak olmanın tipik bir örneği tat onun bizim varsayımından yola çıkan diğer tanıma gibi gerektiren varlığı, yargılanmasının için ilgili tam sağduyu böylece nasıl soru açık bırakarak. ii. ki, tarif edemem, ne kural tür olabilir bu? 15 örneğin, bitkiler herbaryum örneklerinden bir doğa böyle oldular tasvir bitkiler gerçek tanımlamak bir bizi olanak olarak yoludur. bazı geleneksel sistem burada çalışmıyor: biz benzerlikler kendi için remark anlamak gerekir temsilcilikleri yolları farklıdır hangi bitkilerin dan genel. biz cetera et, hareketlilik, gereken uzlaştırmak farklılıklar boyutluluk, boyut, renk. sistem, geleneksel bu yukarıda biz başka bir farklılık ve farklı bitkiler farklı olmalıdır olmak farkında temsilcilikleri hangi yollarla. orada kural vardır, gerçekten, ilgili bu tür kurallara yer bitkisel teşhislerin, açıklama tatmin edici bir sağlayabileceği ve mümkün olacak biz bitki tanımlayan bir başarıya her zaman biz. şimdi, bu durumda örnek bir şey olmanın güzel yapamam olmak bu beton yol ile. açıkçası biz örnek tüm düzenlenmiş gibi kitapları var-herbaryum değil. ?

    şeyler güzel olgunun hiyerarşi biraz. yapıyoruz of ders var stilleri dönemleri, temsil eden resimlerin sonraki yaşlarda kitap ve ressamlar, ama öncelikle bu değil kitapları kural montaj bütün ve tek i̇zah edemeyeceğim bir ayrıntı gerekiyor. bu metaforu yorumlama kısmı önemli olduğu konularda estetik sürecinde taraf olduğunu iddia eden evrensel geçerliliği biz kuralı kabul ki bedava oyun biraz o görünüm yürütmektedir daha normal bilişsel considerations.17 hesaba bu olabilir. doğal özellikleri s bizim bilinç, bu nedenle belirsizlik hakkında değerlendirme yargı ekgiblikleri bilişsel sadece bizim bu onay için yapamam olmak azalttı. bunun yerine, bu belirsizlik noktası teorik ilgili farklı bir. daha sonra bu işe gitmesine, deneyim doğanın estetik ideal ve fırsatlar ile düzenleyici bölüm vi. iii. beautyand bana sevmiyorum. i sormak neden
    Tümünü Göster
    ···
  7. 982.
    +1
    @85 google translate?
    ···
  8. 983.
    +1
    @87 beni gibtiğini itiraf etmeden bunlar erkek olduguna inanmıcaklar galiba. artık saklama derim.
    ···
  9. 984.
    +1
    ♥♥teacher♥♥
    dün inci benim nick altıma kızdı..
    çok pis ayar verdi,ben artık yazmamaya çalışıyorum..
    ···
  10. 985.
    +1
    @1 özet geç bin
    ···
  11. 986.
    +1
    @1190 bi daha seni nick altında görmeyeceğim diye nick altıma yazdı..
    çok bozuldum kızım..
    ···
  12. 987.
    +1
    (bkz: en sevdiğim yazar)
    ···
  13. 988.
    +1
    (bkz: kalp)
    ···
  14. 989.
    +1
    bana bir masal anlat hocam.
    ···
  15. 990.
    +1
    iyi demiş haketmişti kırmızılı hatun.
    ···
  16. 991.
    +1
    ¶▅c●▄████████||||||▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅||█
    ▄██ hamdinin ayak izlerini █ ██▅▄▃▂
    ███burada bulabilirsiniz █ ███████
    ██████████████████████████►
    ◥☼▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙☼◤
    ···
  17. 992.
    +1
    ah be güzelim, ona obüs denir.. *
    ···
  18. 993.
    0
    gibturla burası da neredeyse 50 sayfa oluyomuş la tiçır.
    ···
  19. 994.
    +1
    teacher isn't just a teacher:)
    ···
  20. 995.
    +1
    ordular ilk hedefiniz akdenizdir ileri.
    ···