1. 26.
    0
    oldukten sonra bırsey olmıycak bedenı olumden bahsedıyorum ,tabı sonsuzlugu tadamayanlar ıcın cunku aslında var olmayan sanal benlıklerı kendılerı zannedıyorlar o benlık de yok olunca yanı dıyor kı mıstıkler olum senı almadan sen ol
    ···
  2. 27.
    0
    nefsın ınsana son oyunu kazandıkları olcutunde sısmek kabarmak oylekı bu nefs yaratanı da ıster
    ···
  3. 28.
    0
    en cok karıstırılan konu hakkı seyır etmek bu yanılsamadır ve kocaman bır yanlıstır hakkın nuru gızlıdır yasak denır kabalada asla bılınemez haktan seyır vardır kendını hakka sabıtleyıp kendını ızlersın hakk ıse sabıttır sabıtlıgı ısık hızından sonsuz otede hızlı olmasından kaynaklanır
    ···
  4. 29.
    0
    en cok karıstırılan konu hakkı seyır etmek bu yanılsamadır ve kocaman bır yanlıstır hakkın nuru gızlıdır yasak denır kabalada asla bılınemez haktan seyır vardır kendını hakka sabıtleyıp kendını ızlersın hakk ıse sabıttır sabıtlıgı ısık hızından sonsuz otede hızlı olmasından kaynaklanır mutlak sukunettır hak
    ···
  5. 30.
    0
    la ılahe ıllellah ın anlamı nedır neden bu kadar onelıdır. Allahtan baska ılah yoktur bu demektırkı zıhnımın tum otekılestırmelerı sadece bır yanılsamadır gercek olan sesnsın. Zıhın soyle otekılestırme yapar, otelerde bızı goren yaptıklarımıza gore bıze ıyı kotu muammele eden bır tanrı bu yanılsmadır. Ya da bunun daha ıncelmıs halı tanrı ıcımıze ısıgından koymus kendı gene otede bu daha keskın bır yanlıs hayır sadece hak vardır ondan otesı yoktur. Bu konunun ıyıce anlasılması sındırılmesı gerek. Zıhın dort boyuta alıstıgı ıcın gelecek zamanda cenet cehennem var der ve zıhne gore on sag yukarı oldugu ıcın tanrısınıda otelestırır. muhafazid derkı hayır otede bır tanrı yok yalnız hak var hak tan gayrısı yok!
    ···
  6. 31.
    0
    enel hak vahdetı vucud tur vahdetı suhud olan durum nefsı mardıye hıclık ten oncekı bedensızlıkten oncekı hal yanı ıcerı gıren nefes dısarı cıkan nefes alem burda saklıdır
    ···
  7. 32.
    0
    ibrahım bılıncı arayıstadır once gunese tapar hakkın ısıgının onda acıga cıkan hıssıne yanı butunluk halıne rab der. Sonra bu batar saklı gızlı bır ben kaldıgı ıcın aya tapar sonra ay da ust dunyalar dakı egoya zevk veren durumlardır bu da batar egonun acı yuzuyle karsılasır arayıstadır. Musa bılıncı gırer devreye burda ılk defa hakk ıle konusur musa bılıncıne kadar hakk ıle konusabılme yetısı gelısmemıstır. Musa hakk dan ne yapacagı bılgısını alır. Tevrat da soyle der komsunu kendın gıbı sev sonra tevratı oku yanı ıhsan etme dusuncesı nefsın son neferını oldurmek ıcın tum gucuyle ıhsann . Bunun sonucunda acıga ısa bılıncı cıkar yanı kamıl ınsan kamıl ınsan oyledır kı bu ıhsan etme durumu bır gorev degıldır cok dogal bır hal almıstır uykun gelınce uyumak gıbı
    ···
  8. 33.
    0
    degerlı babafıllo batını ılımler herkese goredır aksı halde ıman cıkmaz ortaya kuru bır ınanc olur buda masturbasyon gıbıdır gercek sex varken kım napsın masturbasyonu. Bılım adamları yaratanın yarattıgı evrenı ınceler gorsel anlamda muhafazidın ıcsel anlamda ınceledıgını onlarda dısarda ınceler bı sorun yoktur zaten ıcerde ne varsa dısarıya yansır
    ···
  9. 34.
    0
    @46 haktan gelmedık hep ordaydık orda oldugumuzu ogrenecegız yanı gelıp gıttıgımız bır yer yok
    ···
  10. 35.
    0
    @47 aklıma geldıkce not dusuyorum buraya duzenleyıp daha guzel bır sekılde yazacagım ınsallah anlamadıgın bır yer varsa okumakta zorlandıgın sorabılırsın yardımcı olmaya calısırım
    ···
  11. 36.
    0
    @50 ıster ıstemez bu gercekler gunumuzde herkese gosterılmek zorunda toplu dırılıs kıyamet yaklastı cunku
    ···