-
1.
0cevaplıyorum... soruları alayım...
-
2.
0panpa bazıları tipli bazıları tipsiz bazıları zengin bazıları fakir nasıl bir adil sınav olabilir ki?
-
3.
0isa sen misin lan
-
4.
0@2 tipli tipsiz ayrımları senin izafi kesitsel göreye gören olan tanımlamaların... ben külli olaran kendinden ayrı olmaksızın butunsel olarak seninleyim.
-
5.
+3sekreteri misin oç çağır kendisi gelsin.
-
6.
0neden insanları yaratıp bir sınava sokma gereği hissetmiş?
-
7.
0va mı?
-
8.
0@6 sınav muhabbeti. yönlendirici bir anlatım olmakla birlikte, mutlak manada işin sonu değildir. toplumsal olarak alt algıda ki insanları bellı bır edınım seviyesinde tutmak ıcın getırılmıstır. kendımden ayrı bir varlık söz konusu degılken hangı vehmı varlıgı sınav yaptıgımı dusunmektesınız.
-
9.
0@7 var ama sana yok.
-
10.
0uparkat
-
11.
0tanrıyı giblemeyen sonu gibilmektir
-
12.
0tanrı niye var
-
13.
0@12 tanrı kendisinde ki varlığı bildiği için ve aksi yönde bir olasılığın mevcut olmadığı için, gelmiş gecmiş gelecek kavramı söz konusu olmaksızın kendisini tanıdığı için var.
-
14.
0allah arapların bizi giblemesimidr
-
15.
0@13 tanrı kendisindeki varlığı niye biliyo
-
16.
0@15 kendisinde salt bir bilinç olarak ilim mevcut olduğundan ve bu kendini tanıma süresi başı ve sonu olmayan bir boyutca sabit olduğundan artı sonsuz oluşlara gebe oluyor. kendisinde ki aklı küll ile ilim sahibi vasfıyla sonsuz bilişler meydana getiriyor. belki elinde olmaksızın bilmektir varlık.
-
17.
0tanrı neden tanrı? tanrıyı gördün mü? tanrıya neden tanrı denir? babam çilekli pasta yapmayı nerden öğrendi? pardon.
-
18.
0@17 isim sadece isimle işaretlenene yöneliş içindir. kendine ait bir varlığı yoktur ismin. tanrıya istersen cacık de yönelttiğin mana onun varlığına hitabense cacıkta tanrıdır. baban pasta yapmayı tanrıdan öğrendi evlat
-
19.
0tanrının varlığına inanıp inanmamak cennet ile cehennem kavrdıbını oluşturacak kadar önemli, manalı bir konu mudur?
kendisine söylenene, bildirilene inanmak bir erdem midir? -
20.
0@18 ağır ruh hastası amk yollayın şunu ekşiye.