-
1.
+1iki şey arasındaki üçüncüdür tanrı.
-
2.
+4ateiste göre daşşak geçilcek konu
tek tanrıcıya göre tapılacak şey
devlet addıbına göre sömürge
din adamlarına göre sevap point
yanlışsa eksileri haklıysam şukularımı esirgemeyin -
3.
0tanrı oy vererek başımıza geçirdiklerimize denir onlara bu güçlere biz veririz onlara dua yerine oylarımızı veririz
-
4.
+2 -1o kim lan?
-
5.
0evreni yarattığına inanılan varlık.
-
-
1.
0gerçekten varlık mı ?
-
1.
-
6.
0@4 yendin ya la
-
7.
0@4 entry nick bu kadar uyumlu olmaz amk adkfsjahdsf
-
8.
+21. var olan şeylere ait bizi ilgilendiren 3 çeşit özellik bulunmaktadır. bunlar:
a. ana özellikler
b. ikincil özellikler
c. ilişkisel özellikler
2. yukarıdaki maddede yer alan b ve c anlamlı olabilmek için var
olan şeyin a’sına (temel özellikleri) bağlanabilmelidir.
3. tanrı kavramı için pozitif olarak tanımlanmış bir ‘a’ (temel özellikler) mevcut değildir.
4. bu yüzden tanrı kavramı ne a, ne b, ne de c’ye sahiptir.
5. a, b ve c’nin tümünden yoksun olan bir kavram anlamsızdır.
6. demek ki tanrı kavramı geçersizdir.
kavram olarak belirsiz bir varlıktır tanrı, insanlar tanrı derken aslında bunu söylemiş olur bize "bilinmeyen şeylerin bilinmeyen bir sebebi vardır"
bu söylev de yeterince absürttür elbette
tanrıyı insan beyni algılayamaz derler bu yüzden. ancak ben onlara çıkıp tanrının da algılayamayacağı büyüklükte bir varlık vardır onu o bile göremez sonsuzdan da sonsuzdur asıl ona tapmalıyız desem deli diye tımarhaneye atarlar. gerçi muhafazid de bu devirde yaşasa onu da atarlar ama -
9.
0ananın amıdır
-
-
1.
0burada herkes kendinde olandan mı bahseder ?
-
1.
-
10.
0@4 hem obez hem alzaymır
edit : yiyen gördüm mk - 11.
-
12.
0hadi bunu da açıklayın
-
13.
0Benim diyen herkes değildir yani kimse.