1. 38.
    0
    ···
  2. 37.
    0
    ···
  3. 36.
    0
    türk sineması cidden midemi bulandırıyo aq. her sene 30 tane çanakkale filmi çekiliyo, hala her filmde bi laz var. şive komedisi hala devam ediyo. bilim kurgu diye bi şey zaten yok. drama/romantik-komedi çekiliyo sürekli. kıvanç tatlıtuğun da beren saatin de anasını gibeyim drdıbınızı gibeyim yeter aq.
    ···
  4. 35.
    0
    ···
  5. 34.
    0
    Yerli sinema merdiven altı, gise filmleri saçmasapan sanat filmleri cok yavan dizi ceksinler amk..
    ···
  6. 33.
    +1
    aslında türk sinemasının epey yüz akı filmleri mevcut. bazı filmler de oyunculuklar şahane fakat senaryo berbat, bazı filmlerde senaryo harika fakat oyuncu seçimler veya yeteneği az oyuncular var. tabi işin biraz da ekonomik imkansızlıklar boyutu var. yine de bir dönemin türk sineması o imkansızlıklar içerisinde harika işler çıkarmıştır.

    bütün bunlara ek olarak, film müziklerini de irdelemek faydalı olur ama o başlı başına ayrı konu olmalı bence.
    ···
  7. 32.
    +1
    @11 ah belinda ve anayurt oteli, gerçekten sürrealist iki harika filmdir.
    ···
  8. 31.
    0
    nickten kaybettin feryadı figanını gibtiğim
    ···
  9. 30.
    0
    @27 rus sineması değil tarkovski panpa, bergman'ın izinden giden tarkovski
    ···
  10. 29.
    +1
    @26 günümüzün sinema anlayışına ters biraz. günlük feel-good movie'ler söylediğin kültürü tamamen ortadan kaldırmak üzere. seneden kaç tane adam akıllı film çekiliyor? Filmler gişe ve festival olarak ayrılıyor gittikçe. gişe filmeri ticaretin, festival sineması da uzun uzun uzaklara bakıp sigara içen adam sahnesinin takunu çıkardı artık
    ···
  11. 28.
    0
    @15 david lynch'in bencil oldugu konusunda hemfikiriz,ama filmlerini tamamen kendi anlayacagı sekılde yaptıgını ve bundan ego tatmını sagladıgını dusunmuyorum. ukalalık etmek değil amacım lakın, david lynche filmlerini anlamak sindirebilmek için biraz bilgi birikimi ve kültür biraz da onun penceresinden bakabilmek gerekli. yıne de bu fılmı acık bı kıtap halıne getırmez tabi. zaten tadı da orada. lynch,izleyicinin alice filmlerin beyaz tavsan olmasını ıstıyor.o sana bi ipucu verecek,sen peşinden gideceksin. filmler yoruma acık, dolayısıyla tek bir alt metin var diymiyoruz onun yapıtları ıcın. herkes icin baska bir yol cızıyor tavsan, baska bı derınlık.bu anlasılmazlık degıl.

    gondermeleri çok üstü kapalı ve sürrealizmle de birleşince ucuk bı hal alabılyor bazen. mesela bu incelik bunuel'in gündüz güzeli filminde de var, özellikle son sahne gayet manidar.ama anlayamayan ınsan aa ne biçim bitti sonu diyebilir. konu sinemaysa zihne izin vermek lazım, serbestce dolaşsın senaryonun içinde.
    ···
  12. 27.
    0
    @25 maalesef bitti o filmlerin zamanı artık pampa. devir türk sinema rönesansı devri
    ···
  13. 26.
    0
    haneke ve david lynch diyem başka bişey demiyem
    ···
  14. 25.
    0
    ···
  15. 24.
    0
    @22 fransız kültürüne ait filmlerde farklı bi aura var. çekip alıyor beni. fransız ve rus filmlerini aynı anda sevmen ilginç.
    ···
  16. 23.
    0
    minimalistler de fena değil amk, ticari sinemadan nefret ediyorum panpa, bir film tepsi önünde sana gelmeyecek, sen kendin bir şeyler çıkartacaksın, yeyip tüketmeyeceksin filmi ruhunda derin izler bırakacak
    ···
  17. 22.
    0
    he bide aile şerefi diye bi film var bilmem bilirmisiniz en sevdiğim filmdir o
    ···
  18. 21.
    0
    @21 ilginç bir ironi gerçekten habertürk kardeşim. nick'in de az çok eli yüzü düzgün olaymış iyi olurmuş
    ···
  19. 20.
    0
    @14 zengin kız fakir oğlan favorim bin nerden bildin ayrıca kemal sunalın tüm replikleri nerdeyse ezberımde amk
    ···
  20. 19.
    0
    @12 panpa fransızlar gibisi yok amk. bergman'la tarkovsky'i bir de fellini'yi koy tamamdır amk.
    ···