1. 1.
    +1
    @5 panpa zaten manuel tdc oynamayan adam gitsin. flash oyun falan oynasın. oyunun olayı bence o yaptığın hesaplarda, tam o hesapladığın anda gelen patlamada. hele bi de bütün ayarları yaptıktan sonra torpidoyu ateşleyip periskopu toplayıp falan gidip sonarda o saniyede o patlama sesini beklemek o patlama sesini tam o anda duymak, ego tatmininin dik alası.
    ···
  2. 2.
    +1
    bu oyunu oynayanın daşşağını yerim la ben.

    tam kaliteli adamların oyunudur.

    ben ne sistemler geliştirdim oturup bu oyun için.

    oyna panpa oyna.
    ···
  3. 3.
    +1
    @8 sıs dıbına koduğumun amelesi
    ···
  4. 4.
    +1
    hay dıbına koyayım kaçtınız mı la
    gavur elinde köylümü görmüş gibi sevindiydim amk
    ···
  5. 5.
    +1
    @17 oooo hoş geldin panpa ya da mein kaleun mu desem
    ···
  6. 6.
    +1
    ne işsizi amk. oynadığım en güzel oyundur. dördü gibtir ette 3le 5 çok iyi. 3 özellikle.

    jawohl herr kaleun !!!11!11bir bibee"!11
    ···
  7. 7.
    +1
    silent hunter 4 ü bitirdim bin

    manuel füzeyle hemde. anasını giberim deniz altıların. oksijen seviyesi , tank ağırlığı hepsi manuelde oynadım

    auto zaten basit.
    ···
  8. 8.
    +1
    @12 panpa benim oyunu oynarken kafamı en çok kurcalayan şey acaba deniz üzerindeki akıntıların gerçekte bu torpidolara etkisi ne? o an o akıntıyı nasıl hesabın içine katıyorlar gerçekte, ama pek bi cevap bulamamıştım.

    bu oyunda en can sıkıcı şeyde o dead torpidolar amk, insan oyundayken o dead torpidolara ne kadar sövüyor, gerçekte bi savaş ortamında öyle bişeyle karşılaşmak ne kadar iğrenç tahmin edemiyorum amk.
    ···
  9. 9.
    0
    sa ben Heinrich Lehmann-Willenbrock soruları alayım
    ···
  10. 10.
    0
    @15 panpa gerçekte durum tam olarak nedir bilmiyorum ama daha ziyade torpidodaki teknik sorunlar sebebiyle erken patlama oluyor.sh5 te son hızda giderken bir torpido bırakırsan genelde erken patlar bazı durumlarda sabit atışta bile torpido erken patlayabilmekte onun dışında patlama menzilini kateden bir torpidonun patlamadığına şahit olmadım.
    edit:manyetik sensörlü bir torpidoysa manyetk alanın etkisiyle hedefi vurmasa bile patlayacaktı g2e torpidoları gibi ama manyetik sensörü olmayan (t1 gibi)torpidoların patlaması için hedefe çarpması şarttır. manyerik sensörlü torpidonun patlaması için de geminin su altındaki kısmıdan 1-2 metre daha derine atman gerekir.
    ···
  11. 11.
    0
    ulan ben yalnız şu savaş gemilerinin arkadan bıraktığı şeylerden kaçmanın bi yolunu bi türlü bulamadıydım. onlardan nasıl kurtuluyoruz amk. adam benim yerimi çat diye buluyordu ne yaparsam yapayım.
    ···
  12. 12.
    0
    @14 erken patlama dediğin torpidoların dalgadan dolayı su yüzeyi üzerine çıkması ile olan de mi ? yoksa öteki türlü gemiye az bi süre kala olan patlamalar torpidonun özelliği, ıskalama ihtimaline karşılık manyetik bi ortamla karşılaşınca patlamalar falan, gemiye yaklaşınca patlamalar falan.
    ···
  13. 13.
    0
    panpa akıntıların pek torpidoya etki edeceğini sanmıyorum çünkü torpido yüksek hızla gidiyor tabi 30 knot hızla 6000-7000 veya daha uzağa bir atış yapıyorsan sapma söz konusu olabilir. yine oyunda bunu hesaplamak imkansız çünkü akıntı hızını bilmiyoruz. eğer böyle bir veri olsaydı fizikteki vektörler yardımıyla sapmayı kolaylıkla hesaplayabilridik yine ben akıntıyı hesaba katmadan atış yapıyorum.

    dead torpido pek başıma gelmedi ama premature yani erken patlamaolabiliyor elbette kafayı kırdırır. hatta bu konuda bir hikaye var 1.dünya savaşında bir u-boot kaptanı churchili taşıyan gemiye 3 torpido gönderir 3 de patlamaz tabi doğruluğu şüpheli
    ···
  14. 14.
    0
    @11 panpa asıl mesele görsel kontak olmadan salt hdirofon kontağıyla gemiyi vurabilmekben o meseleye çok kafa yormuştum ama pek olumlu sonuç alamadım. aynı şekilde a.bd. deniz kuvvetlerinden çıkmış submarine doctrin adlı 130 sayfalık bi kitap indirdim orda da anlatmış amaonlar dahi kesin sonucu garanti etmiyor.
    dediğin gibi manuel tdc kullanmayan için bildiğin atari oyunu ama map uptade yapmayacan yani düşman gemisinin hızı, rotası,yeri falan haritada işaretli olmayacak.
    @10 daşşak konusunda mutabıkız panpa
    ···
  15. 15.
    0
    var mı lan oyunu bileni dahi bulamadım henüz ama inci işssiz yuvasıdır diye sorayım dedim.
    ···
  16. 16.
    0
    @4aynen panpa sh4 kral ama sh5 de güzel biraz basitleştirmişler ama gerkliydi de ebesinin amı kadar ayar sh3te ona bi sesli komut sistemi lazım

    la olum sh5 varsa wolfpack falan yapalım
    ···
  17. 17.
    0
    bu oyunu oynayan işssizin dik alasıdır ama daşşağınıda yerim o ayrı. manuel tdc falan kullanmam ben map uptade bile kullanmam oyuna başlamadan evvel cetvel-pergel takımını hazırlıyom torpido hızlarıyla düşman gemisinin rotasını bulmak için tablo bile yaptım amk.
    ···
  18. 18.
    0
    resimlere baktım bilgi ve ilgi alanım değil
    ···
  19. 19.
    0
    @19 panpa onlar deep charge ya da almanca tabirle wasserbomb. eğer peşinde bir destroyer varsa artık hidrofon senin tek savunman.
    sonar seslerini duymaya başladıysan yannanı yedin demek zaten.en az 90 metreye dalıp sessiz seyir uygulaman gerekiyor. aynı zamanda hidrofonla dinleyip destroyerin rotasını tahmin edip sualtı bombalarından kaçman için uygun manevraları yapman gerekir. eğer bombaları üstüne bırakıyorsa hemen harekete geçmen lazım(tabi artık sessiz seyir yapmayacan) bu arada tuzluluk oranı ne kadar fazlaysa sonarın etkisi de o kadar azalır ve enlem derecesi arttıkça tuzluluk oranı azalır yani daha derine inmen gerekir.
    ···
  20. 20.
    -2
    sen nasıl bir işsizsin aq
    ···