-
31.
0Ekonomik açıdan bir şey demiyorum fakat 'sosyal açıdan kendini üstün gören' trakyalı-göçmen güruhun bu 'üstünlüğünü' dayandırdığı tek nokta rahatça gibişmesi ve alkolik olması olduğu zaman ironik oluyor. Eğitimsiz, tembel, hayata hiçbir katkısı olmayan, olmasını istemeyen, hayata katkıda bulunmak isteyenleri sırf bu isteği yüzünden hor gören, cehaleti ve tembelliği yücelten bu 'sarışın ve üstün' ailelerin tek 'çağdaşlık' kriteri, henüz reşit bile olmayan kızının alkolik bir ergenle fuhuş yapmasına ses çıkarmamak olabiliyor. Söz konusu ailenin aynı zamandı ırkçı, faşist (kürtler ölsün çünkü esmer ve dindar oluyorlar) olması 'çağdaşlıklarına' halel getirmemiş oluyor. çok hoş.
-
30.
0@26 ruhumu özgurluge kavusturdun suku. adam dın dıyor peygamber demıyor.. sosyo ekonomık yaptırımlardan bahsedın lan.
-
29.
0@25 sen malmısın? dını gormezden geldımmı bin konuyu dagıtma dedım. adam sana mercimek diyor... anladın sen onu.
edıt:elhamdulıllah muslumanım -
28.
0işte herkes cinselliği sosyo ekonomik yapıyla kıyaslamış benim aradığım tam tersi yani ben zenginim iyi gibişirim ben fakirim taşağımı bile am a sokarım mı bu mu ? yoksa sende para yok senle gibişmem değil mevzu :(
-
27.
0sosyo-ekonomik yapının cinsellik üzerindeki etkileri çok amk çookk
örneğin : zengin kız fakir erkeğe vermez (dıbını)
şukulara ve nick6na gerek yok beyler -
26.
0@23 ama senin paradigmalarında din oluşmuş, dini bırakalım ekonomi sosyal yaşantı ve cinsellik arasındaki bağlantıların kuvveti ne kadardır? dine gelirsek amerika da 1980 de yapılan çalışmaya göre kadınların %90 ı evlenmeden önce cinsel ilişkiye karşı ve bunun temelinde ağır kilise kurallarını gösteriyorlar. aslında parayı bularak cinselliğe yönelme değilde cinselliğe yönelme mi parayı buldurdu avrupa toplumlarına (:
-
25.
0@24 be am osuruğu dünyada ilelebet iki şeyin hükmü geçer biri para diğeri dindir.bak bakalım dünya tarihindeki savaşlara varana kadar herşey ne ugruna yapılmıştır.
ya paradır ya din.
din olgusu bu kadar etkiliyken nasıl görmezden gelirsin at yapraaa. -
24.
0@21 konuyu sapıtma mk dını alet etme hemen..ona bakarsanız cınsellık hakkındakı yargılar topluma dıne aılene ve hatta arkadas cevrene bıle baglıdır mk.sosyo ekonomık baslıgı altında ılerlıycekmı bu yoksa ısın ıcıne at sıkındekı kelebek dahıl olcakmı ?dagıtmayın konuyu...
-
23.
0arap toplumunu bu işte ayrı tutmak gerekeceğini düşünüyorum çünkü arap kültürü petrolun bulunmasından sonra arada kalmış bir toplumdur.
bir yanda zenginlik varken diğer yanda bu zenginliği dağıtmasını emreden ve bu zenginliği nefsleri ugruna harcamamalarını emreden bir din vardır. -
22.
0@21 bundan çıkaracağımız sonuç müslüman dünyasının ekonomik açıdan geri gitmesi mi ? ama araplara bakalım petrol zenginleri dolu. onların cinsellik hakkındaki yargıları bir avrupa toplumu gibi mi ?
-
21.
0sosyo ekonomik yapı kadar o toplumun dini inançlarıda oldukça etkilidir, zaten bakarsak dünya üzerinde sosyo ekonomik anlamda ileri düzeydeki toplumlar genelde müslüman olmayan toplumlardır.
-
20.
0tabu konusu zaten başlı başına bir kitap. tabu nedir ? görüşleri alayim
-
19.
0burada bunun bi nevi sebeplerini tartışalım. yani avrupa insanında ciksin bir ihtiyaç halinde görülmesinin sebebi ekonomik refahlik düzeyi mi? yoksa iran gibi bizden daha gelişmiş bir ülke de evlenmeden cinsel ilişkinin ölüm cezası olmasının avrupa toplumundan ne açıdan farklılıklarını gösterir? ya da bizim gibi gelişmemiş toplumlar da cinselliğe neden bazı kesimler rahat bazılarıyla ayıp gözle bakarlar ?
-
18.
0@16 yanında sözlük varsa kullan.
-
17.
+1tabı yarragam sosyo ekonomık yapı cok önemlıdır.. gıt falanca köydekı kezban ablaya sor bakalım kac tane pozısyon bılıyosun dıye. bıde taksımdekı kevaselere sor aradakı fark sosyo dan.. kezbana bıdaha sor dıldo nedır dıye. bıdaha kevaseye sor o farkta ekonomık ten kaynaklanır..
-
16.
0@14 virgül sizin oralarda yok mu ? bende insanım
edit: bildiğin tüm terimleri 1 cümle içinde kullanma da daha rahat anlayayim (: -
15.
0░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░Tümünü Göster
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░▓▓▓▓░░░▓▓▓▓░░▓▓░░░▓▓▓▓░░░▓▓▓▓░░░▓▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░▓▓░░░░▓▓░▓▓▓▓░░▓▓░▓▓░░░░▓▓░▓▓▓▓░░░▓▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░▓▓░░░░▓▓░▓▓░▓▓░▓▓░▓▓░░░░▓▓░▓▓░▓▓░░▓▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░▓▓░░░░▓▓░▓▓░░▓▓▓▓░▓▓░░░░▓▓░▓▓░░▓▓░▓▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓░▓▓░░░▓▓▓░▓▓▓▓▓▓▓▓░▓▓░░░▓▓▓▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░▓▓░░░░▓▓░▓▓░░░░▓▓░▓▓░░░░▓▓░▓▓░░░░░▓▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░▓▓░░░░▓▓░▓▓░░░░▓▓░▓▓░░░░▓▓░▓▓░░░░░▓▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░▓▓░░░░░░▓▓░░░▓▓▓▓░░░▓▓▓▓░░░▓▓░▓▓░▓▓▓▓░░░░░░▓▓▓▓░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓░░
░░░░▓▓░░░░▓▓░░▓▓░░░░▓▓░▓▓░▓▓░░▓▓░▓▓░▓▓░▓▓░░░░▓▓░▓▓░▓░░░░▓▓░▓░░░░▓░
░░░░░▓▓░░▓▓░░░▓▓░░░░▓▓░▓▓░░▓▓░▓▓░▓▓░▓▓░░▓▓░░▓▓░░▓▓░▓░░░░▓▓░▓░░░░▓░
░░░░░░▓▓▓▓░░░░▓▓░░░░▓▓░▓▓░░░▓▓▓▓░▓▓░▓▓░░░▓▓▓▓░░░▓▓░▓░░░░▓▓░▓░░░░▓░
░░░░░░░▓▓░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓░▓▓░░░░▓▓▓░▓▓░▓▓░░░░▓▓░░░░▓▓░▓░░░░▓▓░▓▓▓▓▓▓░
░░░░░░░▓▓░░░░░▓▓░░░░▓▓░▓▓░░░░░▓▓░▓▓░▓▓░░░░░░░░░░▓▓░▓░░░░▓▓░▓░░░░▓░
░░░░░░░▓▓░░░░░▓▓░░░░▓▓░▓▓░░░░░▓▓░▓▓░▓▓░░░░░░░░░░▓▓░▓░░░░▓▓░▓░░░░▓░
░░░░░░░▓▓░░░░░▓▓░░░░▓▓░▓▓░░░░░▓▓░▓▓░▓▓░░░░░░░░░░▓▓░▓░░░░▓▓░▓░░░░▓░
░░░░░░░▓▓░░░░░▓▓░░░░▓▓░▓▓░░░░░▓▓░▓▓░▓▓░░░░░░░░░░▓▓░▓▓▓▓▓▓░░▓░░░░▓░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ -
14.
0ciksin lüks mü, ihtiyac mı olduğu kapsamındaki tartışmalar obje konumundaki kadının feminist ideolojisinin oluşumuna neden olan ontolojik nedenselliğinin yaşadığı toplumdaki bütün fenomolojilerinin içlemine alan duyargalarıyla birlikte modern toplumun dogmalardan arınma sürekliliğindeki tabulara olan bağımlılığı içerdiği ihtiyaçların konjektürel yapısının spekülatif pragmatikvari oluşturduğu temel paradigmalarında gizli olduğundan aynı toplumdaki yaşam standartı aslında o çevredeki teolojik yapı kadar önemli değildir.
-
13.
0@11 ya geçen gece girecem dedim giremedim bari bugun bu açığımı kapayayım yarın farklı bi konuyla daha karşınızda olacağım (:
-
12.
0sosyo-ekonomik farkın cinsellik üzerindeki etkisi ebenin amı kadardır. am dediğimiz organ tanımlanırken her ne kadar küçük (misal fındık kadar) bir şey olarak tanımlansa da gerek ebenin amı olması gerek de cümledeki vurgu büyüklüğü ifade eder.
not: al sana seviye
-
gördellerde hata mı var
-
ccc rammstein ccc günaydın diler 23 12 2024
-
dexerin sonu saddam gibi olacak
-
1 milyonuncu olmuş utanmadan kitabı
-
inci sözlük ucubeleri tam liste
-
bu sözlük normal bir sözlük değil
-
28 yaşındayım daha ehliyet almadım
-
31spor un görsellerine bakıyorum sadece
-
çok mutsuzum be wowgirl
-
ördek polat
-
memati bu ne
-
2028 seçimlerinde akp mhp dem ittifak yapar mı
-
soktugum sozlugunde admjn yok mu
-
yolda köpek taku görünce tahrik oluyorum
-
kamil muhalefet olma
-
kurtlar vadisinde ömer baba allahsız
-
türkiyedeki insanlar özet
-
fenerbahce de futboldan anlayan adam
-
beyler endonezyadaki yengeniz foto attı
-
didem soydan bile kürt olduğunu kabul etti
-
kızıl goncalar ürün yerleştirmeli reklamlar
-
bu balili kızla evlenilir mi
-
inci sözlük bir koğuştur
-
derdiniz zerre gibimizde değil
- / 1