1. 1.
    0
    ne bu amk bi türlü öğrenemedim
    ···
  1. 2.
    0
    matematik
    ···
  2. 3.
    0
    @2 anlamıyorum amk dersini bildiğimiz matematik mi bu mantık denilen olay
    ···
  3. 4.
    0
    yok mu şunu anlatacak panpam
    ···
  4. 5.
    0
    algoritma
    ···
  5. 6.
    +1
    algoritmadır amk. olasılıklar üzerinden gidersin. ortaya önerme atıp sağlanıp sağlanmama durumlarına ayrı önermeler yazarsın, döngüye bağlarsın program olur
    ···
  6. 7.
    0
    program yazamıyorum sorunum bu anlamakta sıkıtım yok o kadar
    ···
  7. 8.
    0
    hüsnü talildir
    ···
  8. 9.
    0
    @8 panpa keşke öyle olsa da kurtulsam amk güzel bi nedene bağlayamıyorum alttan alacagım illet dersi
    ···
  9. 10.
    0
    zerre matematik sevmem matematikden de anlamam ama IA32 ve amd64 ile yazarım. gördüğüm c code'unu sana kafada derler dump'ını veririm amı solan muallakler. Bu forumda değil türkiyede benim diyen en kral programcının anasını giberim. alın size ilk yazdığım programın source code'u beyni basan derleyebilir masm32 ile

    .code
    start:
    invoke GetEnvironmentStrings ; Programın işletim sistemi tarafından otomatik olarak tanımlanan ortam değişken tablosuna pointer al

    mov hHandle,eax ; Pointer'i sakla
    mov edi, hHandle ; Pointer üzerinde işlem yapabilmeniz için bir kopyasını edi'ye çekiyoruz

    ; Ortam bilgisinin hafızada yer alan bilgisinin tümünü tarayıp bitis noktasini aliyoruz

    ; --- Pointerin sonu Bir sonlandırıcı 00 ve iki bitiş 00 00 ile bitiyor. Biz bu değişken tablosunun sonunu bulmalıyız
    push edi ; Pointer'in base adresini stacke atıyoruz
    xor ax,ax ;
    scasw
    jnz $-2
    dec edi
    mov edx,edi ;Yapının son adresini edx'e alıyoruz

    ;ilk bilgi yapısını alıyor ve geçersiz olduğundan dolayı tamponumuza almıyıp bize gecerli olan adresi isaretlemesini sağlıyoruz
    pop edi
    xor al,al
    xor ecx,ecx
    scasb
    pushf
    inc ecx
    popf
    jnz $-6

    lea edi,buf
    push edi
    mov esi, hHandle
    xor al,al
    rep movsb
    pop edi
    push edi
    mov ecx,20
    xor al,al
    rep stosb

    @UzunlukAl

    lea edi,buf ;tampon
    rep movsb
    @SatirAtla

    @UzunlukAl
    rep movsb
    @SatirAtla

    mov konum,edi
    .while konum!=edx
    @UzunlukAl
    rep movsb
    @SatirAtla
    .endw

    invoke MessageBox, NULL,ADDR buf, addr baslik,MB_OK

    invoke FreeEnvironmentStrings, hHandle
    invoke ExitProcess, NULL
    ret

    end start
    ···
  10. 11.
    +1
    programlama gibişten daha çok zevk alman gereken bir şeydir. biri sana çıtır bir hatunmu yoksa windows'un source code'umu dese saniye düşünmeme windows source code'u derim mq.
    ···
  11. 12.
    0
    for
    ···
  12. 13.
    0
    @10 moralimi bozdun ben daha c de dosya acıp kapayamayan adamım
    ···
  13. 14.
    +1
    tamamen algoritma panpa
    misal mutfağa gideceksin önce oturdugun yerden kalkman lazım sora yürümen sora atıyorum sağa dönmen vs vs vs vs ...
    ···
  14. 15.
    0
    @14 peki ne yapmam gerekiyor şu programlamayı halletmek için
    ···
  15. 16.
    0
    <!
    sadece 0 ve 1 kadar basit panpa
    işlemciden elektron geçerse 1 geçmesse sıfır mesela a harfi 000101 gibi bişey bilgisayarı kapat 0010101010110 gibi bişey işlemciden elektron geçerse 1 geçmesse sıfır bu mhz ghz falanda saiyede kaç elektron geçebilceğini gösteriyo panpa
    !>
    ···
  16. 17.
    0
    köle yaptım seni ehu ehu ehu
    ···
  17. 18.
    0
    lan program çalıştığı zaman boşalmış gibi oluyorsun yemin ederim.
    ···
  18. 19.
    0
    hangi programda çalışıyorsun
    ···
  19. 20.
    0
    matematikle de pek bi alaka kuramadım ben sadece çalıştıgın programa göre decimal ve hexadecimal sayıları bilmen gerekebilir o da mikro matematik zaten 2 nin kuvvetleri
    ···