-
101.
0@1 ales soruları nası panpa ya ?
-
102.
0pkk kafirdir, şakirtler münafık
şakirtler türkiye için en büyük tehlike yok edilmesi gereken bir güruhtur -
103.
0@83... eğer düşünebilien biriysen yazdıklarıma bir göz gezdir. ben bir saattir adam öldürmüyoruz. diyorum. insan yakmıyoruz diyorum. geri kafalı değiliz diyorum hala aynı durumdasın. bi saattir düşünebilen dinsizler bile beni takdir etti şuku yağmuruna tuttu bu hala aynı kafada. esas yobaz sensin. sana öğretilenden öteye gidemiyorsun. sağda solda şakirtler hakkında ne diyorlar? şıp diye inanıyorsun. üşenme git bir cemaat evine. kendin gör. ne yapıyoruz öğren. ben bir şakirt olarak 7 kere kiliseye, 1 kere havraya, 10-12 kez devrimcilere gittim. marx'ın kitabını, dawkinsin kitabını okudum, pkklı sitelere üye oldum tartıştım. ve doğruya ulaştım. doğru yol islamın yolu... islam galip gelecek bunu ben değil Kur'an söylüyor.
-
104.
0@86 niye münafıktır panpa?
-
105.
0@85 panpa oku:
http://iftiralar.org/gonu...tine-atilan-iftirlar.html
http://iftiralar.org/gonu...millet-sifreyi-cozdu.html
http://iftiralar.org/gonu...tiraya-donusturduler.html
genel olarak bu siteye göz gezdir. atılan her iftira çürütülüyor. -
106.
0@85 daha var panpa bekle
-
107.
0@87 beni kureyza müslümanların iddiasına göre hendek savaşı sırasında k müslümanlara hem de daha önce akdedilmiş ve müslümanların saflarında savaşmayı gerekli kılan kuvvetli bir antlaşma varken, sırt çevirmişler ve aleyhlerine dönmüşler. böylece medineyi kuşatmış olan kureyş müttefiklerinin ordusuyla birlikte fiilen savaşa katılmış oldular.Tümünü Göster
müslümanlar hendek savaşını bitirir bitirmez kureyzaoğullarını kuşatma altına aldılar. 15 veya 25 gün kaleleri yıkılmaya devam edildi. kesin olarak yenileceklerini anlayınca yahudilikten müslümanlığa geçmiş olan sa'd b muaz'ın vereceği karara razı olarak teslim olacaklarını söylediler. sa'd b muaz ise onlar hakkında tevrat'ın gereği olan şu kararı verdi; "savaşır durumdaki erkekler öldürülecek, kadın ve çocuklar esir alınacak. malları müslümanlar arasında savaş ganimeti olarak paylaşılacak." bu hüküm uygulamaya konuldu ve buna dayanılarak öldürüldüler.
fakat yahudiler tabii ki böyle düşünmüyorlar onların hikayesi de benzer fakat çok daha kanlı ve acımasızca...
onlara göre ise muhafazid gereksiz saldırmıştı. bu kısmı çok da önemi değil aslında. fakat hikayenin devamı korkunç
kalelerini kuşatan muhafazid hiç acele etmedi. 1 aya yakın süre ablukaya aldığı kaleye giriş çıkışı engelledi. beni kureyzalılar açlık ve susuzluk ile de mücadele ediyorlardı.
hayber kalesinde muhafazid önderliğindeki müslümanların ablukası nedeni ile açlık ve susuzluk ile mücadele eden beni kureyzalılar, muhafazid ile anlaşma yoluna gitmek zorunda idiler. muhafazid onlara bir anlaşma sundu. derhal silahlarını bırakıp teslim olacaklardı ve muhafazid'in eski yahudi yeni müslüman olan sahabelerinden sa'd bin muaz'ın vereceği cezayı kabul edeceklerdi. çaresizlik içindeki yahudi beni kureyza'lılar istemeden de olsa teklifi kabul ettiler savaşmadan silahlarını teslim ettiler.
sahih hadislerde anlatılanlara göre kaledeki çaresiz yahudilerin eli silah tutabilenlerden 400-900 arasında bir erkek topluluğu öldürüldü. 400-900 arası olduğu söylenilen yahudilerin büyük çoğunluğu hz. ali tarafından katledilmişti. ali o gün kafa kesmekten çok yorulmuştu ve kafa kesme işlemi sırasında yorgunluktan sürekli olarak kılıç kullandığı kolunu değiştiriyordu. muhafazid ise kesim işleminin yanına çadır kurdurmuştu ve kesim işlemini gözlemliyordu. katledilen yahudi erkekleri topluca gömüldüler. tüm silah tutabilen erkekleri öldürülen yahudilerin artık zenginlikleri müslümanlarındı. katliamdan sonra, dıhyetü'l-kelbı adındaki delikanlı arap, muhafazid'e gelir; tutsak kadınlardan birini kendisine alması için ondan izin ister. muhafazid de : "haydi git de bir câriye al!" diye karşılık verir. ne var ki dıhye gidip safiyye'yi alır. bunu gören bir başka arap hemen koşup muhafazid'e haber verir. safiyye'nin dıhye'ye değil; "peygamber"e uygun olacagını söyler. muhafazid'de dıhye'yi çağırtır; "başka bir cariyeyi" almasını söyler. dıhye'ye verilen "cariye", safiyye'nin kocasının kızkardeşidir. muhafazid, kendisine "karı" olmanın karşılığında safiyye'yi "azâd" eder. ümmü süleym, safiyye'yi hazırlar. ve gece olunca da muhafazid'in koynuna koyar. babası ve kocası öldürülen bir kadını aynı gün (veya 1 gün sonra) , hemde babasını ve kocasını öldürenlerin liderine eş olur ve gerdeğe girer. safiyye o sırada daha genç bir kız iken muhafazid 57 yaşında idi.
(bkz. sahih-i buhari muhtasarı tecrîd-i sarih tercemesi, ankara, 1985, diyanet yayınlarından, 2/299-310.) -
108.
0http://iftiralar.org/gonu...e-cemaat-mensubu-yok.html
https://www.facebook.com/...20341051352327&ref=mf
kopya diyenler yukarda ki linklere baksınlar. -
109.
02-3 yıl şakirtlerin arasında kaldım alayı huur çocuğu başka bişi değiller. bana anlatma amk hepsinin zütüne koyim yavşak herifler
-
110.
0@1 yorum bekliyorum @91 için
-
111.
0@93 onlar şakirt değiller. bediüzzaman'a göre şakirt olmanın kriterleri var. her cemaate giden şakirt değildir. muhtemelen bende şakirt değilim.
-
112.
0@1 abileriyle görüşüyor telefonda
çalışmadığı yerden geldi soru -
113.
0@91 burda islamı tartışmıyoruz. pkk sorunu ve şakirtleri tartışıyoruz. islam konusunuda tartışabiliriz. ama daha sonra...
-
114.
0iyi cevap veriyim. yazdığın şeyin ne kdarı hadis ne kadarı sizin yorumunuz bunu belirt öyle gel... bir hadita peygamber efendimiz hakkında "muhafazid" demez çünkü. lütfen deformasyona uğramamış bir hadis koy.
-
115.
0@98 yine takiye sıkıştırıldığınız an takiye
şaka gibisiniz amk -
116.
0ikiniz de birinizi gibin dunya da rahatlasin bu ulke de ..
-
117.
0@99 peki bunu beğenmedin al bakalım daha kalın bir soru geliyor
-
118.
0bu hadis böyle olamaz diyeceğim ama ortada bir hadis yok. bu anlatılan olayın neresi hadis? onu göster bana bir "muhafazid koynuna aldı" "muhafazid katletti"" yazmaz çünkü. yorumlanmamış bir halde hadis koy benim önüme.
-
119.
0@103 hicretin 5. senesi, zilkâde ayı.Tümünü Göster
hz. zeynep binti cahş, resûl-i ekrem efendimizin halası ümeyme binti abdülmuttalib`in kızı idi. daha önce peygamber efendimizin evladlık edindiği hz. zeyd bin hârise ile evlenmişti. bu evliliğin dünürlüğünü de bizzat resûl-i ekrem efendimiz yapmıştı.62
hz. zeynep ve ailesi böyle bir evliliği istemedikleri halde sırf peygamber efendimizin ısrarı üzerine rıza göstermişlerdi.
hz. zeyd, izzetli zevcesi hz. zeynep`i kendisine mânen küfüv (denk) bulmuyordu. bu durum mânevî imtizaçsızlığa sebep oluyordu. nitekim evliliklerinin birinci yılı henüz bitmişken, hz. zeyd, peygamber efendimize gelerek, "yâ resûlallah! ben, âilemden ayrılmak istiyorum" dedi.
peygamberimizin cevaben, "zevceni tut boşama! allah`tan kork" buyurdu.63
fakat hz. zeyd, ferasetiyle hz. zeynep`in yüksek bir ahlâkta yaratılmış olduğunu ve bir peygamber hanımı olacak fıtratta bulunduğunu hissetmişti. kendisini de ona zevc olacak fıtratta mânen küfüv bulmadığı için boşadı.
peygamber efendimiz, mânevî geçimsizlik sebebiyle hz. zeyd ve hz. zeynep arasındaki evliliğin son bulmasından son derece üzüldü. çünkü, bu evliliği kendisi arzu etmişti. durumun düzeltilmesi, mahzun zeynep (r.a.) ile hâdiseden dolayı üzülen akrabalarının gönlünün alınması gerekiyordu.
hz. zeynep`in iddeti (boşandıktan sonra beklemesi gereken müddet) dolmuştu.
resûl-i ekrem efendimiz birgün hz. âişe validemizle oturmuş sohbet ediyordu. bu esnada kendisine vahiy geldi. i̇nen âyetlerde cenâb-ı hak şöyle buyuruyordu:
"zeyd o hanımla alâkasını kesince biz onu sana nikâhladıktâ ki evlâtlıklarının boşadığı hanımlarla evlenmenin müminler için günah olmayacağı anlaşılsın allahın emri işte böylece yerine getirilmiştir.
"allahın kendisi için takdir ettiği şeyi yerine getirmesinde peygamber için bir vebâl yoktur daha önce geçen peygamberler hakkında da allahın kanunu böyledir. allah`ın emri, tâyin edilmiş ve değişmez bir hükümdür."64
vahiy hali sona erince, kâinatın efendisi peygamber efendimiz (a.s.m.) gülümsedi, "allahın onu bana gökte nikâhladığını zeynepe, kim gidip müjdeler?" buyurdu.
âyet-i kerimelerden açıkça anlaşılacağı gibi, cenâb-ı hak, hz. zeynepi zevceliğe alması için peygamberimize emir vermiştir resûl i ekrem efendimiz de bu emre uyarak hz zeynepi zevceliğe almıştır. âyet-i kerimedeki "biz onu sana zevce yaptık" beyanı bu nikâhın bir akdi semavi olduğuna açıkça delâlet ediyor. demek ki, bu nikâh, harikulâde, örf ve zahiri muâmelelerin üstünde sırf allahın emriyledir ki resûl i kibriyâ efendimiz allahın emrine boyun eğmiştir. nefsî arzularla hiçbir ilgisi yoktu -
120.
0@51 "risale-i nur okuyan zaten kuran okumuş olur. "
bu cümlene kadar içten içe bir müslüman olarak hak vermeye çalışıyordum.
kusura bakma ama panpa gibtir git
-
buda mematinin annesiydi iyi geceler
-
ccc rammstein ccc günaydın diler 15 12 2024
-
hayırr hayırr hayırr
-
engeli memati part 5
-
memati nin dedesi bedeli parası vermediği için
-
qutu denen arızalı
-
habiscan bulge kendinlemi konuşuyorsun
-
memati neden özelden gay oldum hem züttü
-
annesi güzel olanlar liste part 1
-
serkan inci bu kitabı millete kitledi lan
-
inci sözlük olarak malike bir gözükseniz
-
gay pataklayan seni bu pozisyona getirip
-
memati bana neden özelden böyle bişey yazdın koç
-
sakal atmak ne demek
-
oğlumu bıraktığım zaman 4 yaşındaydı
-
kayra olarak yeni projeler için
-
bu sicarken klozetin içine mini kamera koycan
-
adamın biri cinle anlaşma yapmış cin ona
-
21 yuzyilda her irk ve cinsiyet
-
qutu hornetci çıktı
-
beni kırmadığın için sağol wowgirl
-
560 bin lira ile yapılabilecekler
-
memati özürlü tedavisinden gelmedi
-
memati bu şarkıyı dinliyerek incide taklıyor
-
qutu bir çeşit kerhane beçidir
-
bu nedir ya bu nedir ya bu nedir
-
taklatamayan nicki yazar fetöcüdür
-
taşaklar neden paslanmış metal gibi kokar
-
mematinin annesi böyle olduğu için
- / 1