-
10.
0Java c# biliyorum panpa ama hiç oyun yapmadım
-
-
1.
0c# yeterli pampa visual studio kullandın mı daha önce
-
-
1.
0Kullandım panpa lisede 2 yıl visual studioda c#gördüm
-
1.
-
2.
0unityde online eğtim al sen şimdi pampa o scriptlerde ek elementler var benimde modellerim şuan 45 50 tane numaranı ver bana 1-2 ay sonra tekrar görüşelim o zamana kadar 200 kadar modeli tamamlamış olurum ben bir hikaye belirleriz ona göre beraber objeleri yerleştiririz zaten bunu yapması 1 -2 saat anca alır daha sonra sen kodlamasını yaparsın ben seslerini bulurum hallederiz bir şekilde kalan kısımları
-
1.
-
9.
0bu arada sketchup kullanıp oyun yapmak isteyen tek manyak sensin ha :Dasdfghj
-
-
1.
0max bu pampa hiç kullanmadım onu açıkçası şuan kaplama olayını da tam olarak çözebilmiş değilim ama halledicem onlarıda son eğtim kitabını okuyorum şuan
-
2.
0tavsiyem yakınkampüsten çalışman. kitaptan bu iş öğrenilmez. senin yaş kaç?
-
-
1.
0yaş 22 udemyden bir eğtim bitirdim üzerine 3 tane kitap aldım şuan maxte tek eksiğim kaplama olayı zaten son kitapta extradan 3-4 program daha kullanıyor sırf kaplama için kolay laşacağını düşünüyorum
-
2.
0ben kaplamayı yakın kampüs'ün youtube kanalındaki videolardan, canlı yayınlardan ve mimari okuduğum için okuldan öğrendim. Yetmedi pekiştirmek için udemyden ben de eğitim aldım tavsiye ederim.
https://www.yakinkampus.c...-ile-gercekci-render-alma
-
1.
-
3.
0hocam modellerine baktım da cidden bir oyun için çok fazla ayrıntılı modeller şuan 2015te çıkan fallout 4 ü oynuyorum pc neredeyse son model ve ondaki modeller bile bu kadar değil ve ona rağmen kasmalar yaşıyorum sanırım pek oyun oynayan birisi değilsiniz
-
4.
0birde bu attığınız render kursu oyun için render almaya pek ihtiyaç olduğunu sanmıyorum sonuçta sadece resimden ibaret
diğerleri 2 -
1.
-
8.
0Kardeşim aynı dertten ben de müzdaripim. Ben de modelciyim. yazılımdestek.com'a gir.
bu da benim youtube kanalım : https://www.youtube.com/c...videos?view_as=subscriber
bu da portfoliom https://www.kisa.link/7dmS -
-
1.
0Adın low polyde objelerin çok fazla ayrıntılı pampa oyunlarda kasacaktır yaptığın bir çok model şahsen ben modelleme yaparken sırf bilgisayarı zorlamasın diye feda ediyorum bazen küçük ayrıntıları
-
2.
03ds max'te hight poly de çalışıyorum low poly de çalışıyorum. 3ds max'in zaten oyunlarla entegre smooth özelliği var ışığı yumuşak kırarak yumuşatılmış gösteriyor. Kılıçlarım mesela low poly. her kılıç 1000plygn
-
-
1.
0oha amk 1000 poligon ne kafayı mı yedin sen bi kılıç için max 200 poligon yeterli olur oda max geriye kalan her şeyi kaplamada halledebilirdin zaten multresle düşürüle bilir yine ama düzenleme şansın zor olur daha sonradan
-
1.
-
1.
-
7.
0pm gel bir konuşalım
-
6.
-1media player kullanabiliyorum panpa olur mu?
-
5.
+1He amk biz kodlayacaz sen 2 3 şey çizcen bi de %40 vercen. zütüme de sok hazır gelmişken
-
-
1.
+1kodlama dediğin şey max 1-2 hafta sürecek yapacağın ne sanki amk scriptlerini yazacaksın sadece o animasyonları yapması ne kadar uzun sürüyor haberin var mı senin şuradaki objelerin tamamı bile en aşağı 20-30 saat sürmüştür
-
1.
-
4.
-1Bu ne knk minecraft mı xd
-
3.
+1Harbi amk ben de kod bilmiyorum gib gib izliyorum öyle
-
2.
+1Öğrenirim ben bekle xd
-
1.
0Modeller bana ait olacak oyundan elde edilecek kardan %40 teklif ediyorum yeter ki kodlasın şu amk şeyini bıktım sırf kodlamayı bilmediğim için öylece boş boş modelleme yapmaktan
başlık yok! burası bom boş!