0
1) Yahudi olmayıp peygamber olabilir
2)571 yıl sonra açıklanabilir, kitabın tahrif edildiği zamanı bilmediğimize göre bunun üzerinde kafana göre hüküm veremezsin.
3) Tüm kitaplar demiyor, Tevrat ve incil değişti diyor.
4)Her kavme peygamber inmesi her peygamberin kitapta geçeceği anldıbına gelmez. Ayrıca tevrattaki yazanlar geçebilir ki bu çok normal, Sonuç olarak ikisi de Allahın kitabı. Neresinin tahrif edildiğini bilmiyoruz dediğim gibi.
5) Allah kelamında afedersin nasıl kari bilmemnaptığını yazmıyor, Allah yaratıcı, sence biraz saçma yazmamış mısın ?
6)Emir ve yasaklar tevrattan kopyalanmadı, bazı benzerlikler olduğu gibi gözle görülür değişiklikler de var. Ayrıyetten istisnai kaideler olabilir, örneğin normal şartlar altında ay ikiye yarılmaz, deniz ortadan ikiye bölünmez, fakat Allah'ın hususi olarak yaptığı istisnalar vardır örneğin Kur'an-ı Kerim'in tahrif edilememesi gibi.
7) Allah'ın devlete ihtiyacı yok, devlet olmazsa anarşi olur bu yüzden Allah Teala şeriatı uygulayın demiştir ki şeriat dinin kendisidir zaten. Yemeğe başlarken Besmele çekmek de şeriattır. Kelime anldıbına bakınız. Şeriat kendi başına bir kanun değil bizzat islam dininin emir ve yasaklarına göre şekillenir.
8)islam savaşla yayılmaz, islamın kelime manası barış ve huzur demektir. Adı barış olan dinin savaşla yayıldığını iddia etmek başlı başına bir ironi olmasına rağmen varsayalım ki bunun bir önemi yok, yine de islam dini savaşla yaymayı değil insanları hoşgörüyle dine davet etmeyi emreder. Ne zaman ki müslümanlar bir yerde zulme uğrar ise işte o zaman savaşmayı emreder.
9) Müslüman olmayan iyi insanlar cennete girer dediğini yanlış okumuşsun muhtemelen, müslüman olmayıp iyi olan insanların azabı hafifletilecektir. Hem kafir hem kötülük işleyenlerinki ise daha acı olacaktır. Allahın adaleti budur.
10) Bu "Biz" beyanatı bazı dillerde mevcut olan bir şeydir. Örnek vermek gerekirse, sen karşında bir büyüğün veya hocan vs. gibi birisi dururken ona "Siz" diye hitap edersin öyle değil mi ?
Bu karşıdakine saygımızı göstermek amacıyla kullanılan bir şeydir. işte Allahu Teala'da Kitabında azametini göstermek için bazı yerlerde "Biz" ifadesini kullanmıştır. Azim olan Allah.