1. 26.
    -1
    @19 entry-nick * ))
    ···
  2. 27.
    0
    incide din sormuş birde çükülemiş vıy ınısını gibtigim zındığı
    ···
  3. 28.
    0
    Hoca dogru söylemis müslümanim deyip seriata karsi olmak Küfre girer yani adami kafir yapar cünkü kuranin bir kismini kabul etmemis oluyorsun buda insani dinden cikarir o yüzden asiri cihadci gruplar türkiyedeki insanlarin cogunlugu kafir derler.

    Not:ateistim
    ···
  4. 29.
    -1
    sağ olasın birader. bizim bölümle de alakalı olduğu için özellikle lgbt bireyler alkolikler madde bağımlıları vs hoca çok katı konuştu. helak olan kavimler var lgbt bir toplumu etkilediği için asla müsade edilemez dedi vs. birey lgbt olsun, başı açık olsun yine de namazını kılıp orucunu tutuyorsa ben müslümanım diyorsa ne olacak? kimin müslüman olup olmadığına kulun karar vermesi de küfür sayılmaz mı?
    ···
  5. 30.
    -1
    @20 sia ya göre de sünnilerin tamami kafir bu konuda ne diyorsun? sizlere nawasib diyorlar yani ehli beyte düsman insanlar diyorlar pekde haksiz degiller bence hüseyni öldüren yezide bile saygi gösteriyorsunuz aliye savas acan muaviyeyi anarken radiallahu anhu diyorsunuz fatimayi döven ömere sevginiz sonsuz kardes bak ben ne kadar ateist de olsam tarihi olaylara bakarak sia nin sünnilerden daha hakli oldugunu cok acik görüyorum.
    ···
  6. 31.
    +1
    şöyle düşün kardeşim. ben müslümanım dese birisi, ama kur an ın şu ayetini kabul etmiyorum dese kafir olmaz mı? elbette ki kafir olur.
    birisi ağzına içki sürmemiş olsun, içki içmek haram değil desin kafir olur. çünkü allahı tekzip etmiş, yalanlamıştır. ama birisi 100 kişi öldürsün, ben müslümanım ve bu yaptığımın günah olduğunu kabul ediyorum, biliyorum desin kafir olmaz.

    umarım cevap verebilmişimdir soruna. bu arada bir hoca başı açık birine kafir diyorsa hocayı uyarmak lazımdır, zira yanlış söylemiştir.
    ···
  7. 32.
    -1
    anladım panpa. sence günümüz şartlarında şeriat sistemi bu anlattığın gibi işleyebilir mi cidden oluru olduğunu düşünüyor musun? şu an açık bir sistemde demokrasi varken bile insanlar bu ayrıştırılmış vaziyette şeriat sistemi türkiyede yürür mü?
    ···
  8. 33.
    -1
    bir de başı açıklar neden kafir değil?
    ···
  9. 34.
    +1
    bazı sünni alimlerimiz şiayı tekfir ile itham etse de kimileri ehli kıble diyerek tekfir ile itham etmemiştir. ama ben sana şianın her ekolü için geçerli olan bir itikad vardır ki bu küfre girer.

    birincisi kur andaki bazı ayetler ekgibtir hz.ali hakkındaki ayetleri hz.osman çıkarmıştır. kıyamete doğru hz.ayşe deki esas kur an çıkarmış(haşa) o zaman hıfz ederiz derler. şu anda bana 1 tane şia hafız gösteremezsin.

    tabi reenkarnasyona inanandan haşa hz.aliyi allah yapanlar var. misal nusayriler.
    efedim, yok vebrail hz.aliye vahiy indirecekmiş de karıştırmış muhafazide inçiş diyen var. hz.muhafazid kıyamete doğru gene gelecek diyen var. var oğlu var. bir şia alimi amerikaya kaçtı, bizim yolumuz yanlış, sünniler haklı dedi kitap yazdı, öldürüldü.

    yezid konusuna gelirsek, onun öldürme emri verdiğine kesin bir delil yoktur. şaibeli bir konudur.
    ···
  10. 35.
    0
    hoca haklı müslümanlar şeriata karşı çıkamaz
    not:ateistim
    ···
  11. 36.
    +1
    iman hakkı hak batılı batıl bilmektir. kafir demek gerçekleri örten manasındadır, allahın helal dediğini haram, haram dediğine helal demektir yani. kız başıın açsa, ama bilse ki ben müslümanım allah başımızı kapatmamızı istiyor benim yaptığım günah. allah inşaallah affeder beni desin kafir olmaz. fakat başını kapatan birisi aslında günah değil açmak, ben kapatıyorum ama canım istiyor desin. başı kapalı olduğu halde kafir olur. çünkü allahı tekzip etmiştir.
    ···
  12. 37.
    +1
    bu arada şeriat şimdi gelir mi? ister miyim diye sorarsanız onada bir izahat yapayım.

    şimdi şeriat gelmesin, gelirse akdeniz izmirdeki milyonla insana idam lazım gelir. bakın kur an nasıl inzal oldu?

    önce mekkede imana dair ayetler geldi. sonra medinede muamelata dair ayetler geldi. sen imanı sağlam olmayan birine içkiyi bırak desen isyan eder. nitekim iranda böyle oldu. geçen konuşuyorum, irandan buraya kaçmış kız. ben ateisttim, zorla çarşaf giydiriyorlardı diyor. öncelikle toplumdaki imanı arttırıcaz, dini irşad edeceğiz. dindar adamı arttıracağız. zaten bir yerden sonra halk kendisin getirir şeriatı, yeter ki iman olsun.
    ···
  13. 38.
    -1
    Peki sizin ehli sünnet dediginiz olusum icinde neredeyse herkes kendi namazini kiliyor buna ne diyeceksin mesela ? Dörr mezheb icinde bile farkliliklar onu birak hadi selefiler hepsinden farkli kiliyor bu arada ehli sünnet icinde bile birbirini tekfir eden gruplar var mesela selefiler sufileri kafir olarak görürler yani ehli sirk derler naksibendiye falan hatta allahin sifatlaro konusinda dahi yani dinin temelinde bile ihtilaflar var selefiler mesela allahin kral gibi bir tahtinda oturdugunu elleri kollari oldugunu söylerler diger sünni gruplar ise allah zamansiz ve yersizdir derler.

    Yani anlayacagin islam tamamen bir hikaye ne sia ne sünni hepsi bir masal kitabina göre dwgerlendirme yaptiklari icin hic bir zaman islam ici huzur olmayacak.
    ···
  14. 39.
    -1
    evet işte benim kafamı karıştıran şeylerden biri de insan hayatının kutsallığının hiçe sayılması. ne bileyim canı veren allah istese alacak olan da o. gaza, cihad vs kafam almıyor benim.

    sorularıma çok güzel cevap veriyorsun panpa çok çok teşekkür ederim.
    ···
  15. 40.
    0
    demokrasi beşer yapımıdır. demokrasinin şeriatla tezad teşkil eden bazı noktaları vardır. misal bir olay oldu. demokraside 1 kişi yanlış desin bir delil göstersin bunu ispat etsin yanlış olduğuna ama buna karşı 1000 kişi doğru desin, ispat edemesin. doğru diyenlerin dediği olur. şeriatta ispat eden 1 kişi haklıdır.

    al işte şeriat daha mükemmel.
    ···
  16. 41.
    0
    @1 gerçekten birşey düşündüklerini mi zannediyosun panpa yoksa iğneleme mi vardı?
    ···
  17. 42.
    -1
    @37 iğneleme yok panpa neden düşünmesinler? ne güzel açıklama yapıyor adam.
    ···
  18. 43.
    +1
    insan hayatının kutsallığı hiçe sayılıyor diyorsan darılırım. aşk olsun kardeş:)

    bir ara neden insan eşref-i mahlukat onu anlatırım, islam dünya görüşünü anlatırım. annem kızmaya başladı pek vaktim yok malesef.

    şeriat öyle bir sistem ki bir kafir sana saldırsa sen onu öldürebilirsin. ama o ölüye tekme atmanı yasaklar. o insandır, kafir de olsa eşref-i mahlukattır der. kur an da demiyor mu insanın yeryüzünün halifesi olduğunu. dikkatini celb ederim, müminin değil insanın.
    ···
  19. 44.
    +1
    müslüman deyince neyi anladına bağlı yada şeriat deyince

    ha sen ne düşünüyon dersen:

    bencegerek yok aynı imam nikahı meselesi gibi o devirde evlendirme işinde devletin görevlendirdiği adamdı imam işi resmiyete o döküyodu ahiti o imzalatıyodu hala o ahit gösteriliyodu, artık devletin nikah memurları var imam nikahı iptal. şeriatta aynı bakış açısıyla iptal yani en azından senin düşündüğün şeriat asıl şeriat zaten iptal olamaz çünkü bir müslümanın hayatı zaten kurandır "benim hükümlerimle hükmetmeyen kafidir diye ayet var sonuçta"

    (bkz: benim din anlayışım) başka yazılarım
    ···
  20. 45.
    -1
    işte bu idam meselesini kastettim ben. sağ olasın vaktin oldukça gel başlıkta konuşuruz *
    ···