1. 26.
    0
    @58 ağır şakirtsin
    ···
  2. 27.
    0
    @58 ağır şakirtsin
    ···
  3. 28.
    0
    yıl olmuş 2012 hala peygambere inanan var amk
    ···
  4. 29.
    0
    önce bir soru sormak istiyorum allah a peygambere inanıyor musun yani müslüman mısın değil misin ?
    2 bi tanesine cevap veriyim diğer peygamberlere sor dediğinde ayetlerde peygamber kıssaları var onları oku manasında ordan ders çıkar demek işte kuranı kendin yorumlarsan böyle hata verirsin ayrıca bi hadis paylaşıyım - bana kuran verildi iki katı da hikmeti verildi- yani sen bu hikmeti almadan yarım yamalak yorumlarsan yanlış olur sevgili panpam
    ···
  5. 30.
    0
    kuranı mamı yazmıs daha neyın nesını uzatıyonz amk deveden ozel ılıskıden bahseden kutsal kıtapmı olur ha bu arada anasnı sıktıgmın sakırtlerı o bılımsel seylerı 1500 sene evvelden nası bılıo dıounz eskı latın ve yunan helen ımparatorlukları ve homeros heredot vs duydunz ıns hadı eyw
    ···
  6. 31.
    0
    lan süreyi bütün olarak görmek gerek bence sen cımbızla seçmişsin
    ···
  7. 32.
    0
    @89 kuranda nesh edilen ayet yoktur demek onlar! yani hükmü kaldırılan!!
    ···
  8. 33.
    0
    beyler basını kekleyeceğiz
    ···
  9. 34.
    0
    @1 beyinsiz herif kuranı kerim sadece hz. muhafazid'e inmiyo. hatta hz. muhafazid'e inmiyor. inanan herkese hitap ediyor. bunu kafana sok öyle konuş
    ···
  10. 35.
    0
    @93 hala kendin yorumluyorsun panpa neyse canın sağolsun benden bu kadar ben derdimi anlattım aşağıdaki bilgiyide okursan sanırım yeterli olur

    1- Âyetin, âyet ile neshi:
    Bekara suresinin 180. âyetinde, ölüm hastasının ana, baba ve yakınları için vasiyette bulunma şartı vardı. Nisa suresinin 11. âyetinde, herkesin ne kadar miras alacağı bildirilmiş ve böylece vasiyet şartı kaldırılmıştır. Nisa suresinin, (Yeminlerinizin bağladığı kimselere de hisselerini veriniz) mealindeki 33. âyetine göre, akraba olmayan iki kişi yeminleşir ve biri diğerine mirasçı olurdu. Ama Enfal suresinin, (Yakın akrabalar vâris olmaya daha uygundur) mealindeki 75. âyeti ile neshedildi. (Ebu Davud)

    Nur suresinin, (Zina eden ancak zina edenle evlenebilir) mealindeki 3. âyeti, Nur suresi 32. âyeti ile ve ibni Mace’nin bildirdiği (Önceki zina, nikahı haram kılamaz) hadis-i şerifi ile nesh edildi. Dört mezhepte de, zina eden, zina etmeyenle ve zina etmeyen, zina edenle evlenebilir. (Cessas)

    2- Âyetin, sünnet ile neshi:
    Bekara suresinin (Ölüm gelince, ana baba ve yakınlara vasiyet farzdır) mealindeki 180. âyeti, [Buhari’deki] (Vârise vasiyet yoktur) hadis-i şerifi ile nesh edildi.
    ···
  11. 36.
    0
    başka peygamberler de olmak üzere hz.zekeriya yı yahudiler öldürmüştür. sen illa o dönemde peygamber olması gerektiğini nerden çıkardın bakara.91 de anlamadım biz türklere orda burda siz barbarsınız dendiğinde bizim şu anda yaptığımız şeylerden bahsetmiyorlar, moğollarla da karıştırıp o orta asya zamanından bahsediyorlar dikkat edersen.

    yahudiler hz.isa yı hz.muhafazidi 2 kez zehirli yiyecek ile öldürmeye çalıştılar bu işin başka boyutu gerçi.

    nasıl bi imanla bağlanmışsın inançsızlığa anlamadım ki gözünü kapamış dümdüz koşturuyorsun bu anlamları bu kadar zorlayarak saptırarak çıkarabilmek ve apaçık bir gerçekmiş gibi kafanda kurduğun senaryoyu insanların önüne sunmaya çalışman gerçekten takdire şayan
    ···
  12. 37.
    0
    @97 onu git allah sor o mühürledi kalbi mi *
    ···
  13. 38.
    0
    onu sen bilemezsin
    ···
  14. 39.
    0
    @88 değişme yok zaten panpa bişey demedik bizde ne alaka bunu yazdın
    ···
  15. 40.
    0
    @86

    kaf: 29), “rabbinin kitabından sana vahyedileni oku, o’nun sözlerini değiştirecek yoktur

    kefh 27: sana, rabbinin kitab'ından, vahyolunanı oku! o'nun kelimesini değiştirecek yoktur. ve o'ndan (allah'tan) başka yönelinecek bulamazsın (yönelinecek yoktur).
    ···
  16. 41.
    0
    aptal direk türkçeden okuduğunu ekleri inceleyerek suyunu çıkarmış mantık hatası diyor, ona anlatım bozukluğu bile denmez
    ···
  17. 42.
    0
    @70 panpa çünkü de ki kelimesi var.. bazı ayetlerin başında muhafazidden bizzat kendi ağızından ümmetine seslenilmesi ister bu yüzden de ki eki konur.. bunu muhafazid söylüyecek..
    ···
  18. 43.
    0
    işin felsefi ve bilimsel boyutundan çok ufak tefek dil oyunlarını kullanmış yazıyı yazan kişi. bana kalırsa gereksiz yere seviyeyi düşürmüş.
    ···
  19. 44.
    0
    @75 bu kanıya nereden vardın?? ne alaka kardeşim? peygambber kıssaları var denilen ayetleri oku demiyor burada.. önceki peygamberlere sor diyeceğine önceki peygamberlerin başına gelenlere bak diyebilirdi.
    ···
  20. 45.
    0
    @75 neden panpa neden?? insanlar için bukdar önemli olan bi kitap neden bu kadar çelişkili bir şekilde anlatılıyor..?? yüce tanrı bu kadarmı anlatımda aciz?

    hac suresi 16: işte böylece kuran’ı apaçık ayetler olarak indirdik. allah, şüphesiz, dilediğini doğru yola eriştirir

    hadid suresi 9:o, sizi karanlıklardan aydınlığa çıkarmak için kulu muhafazid’e apaçık âyetler indirendir. şüphesiz allah, size karşı çok esirgeyici, çok merhametlidir.

    bakara suresi 99: andolsun, biz sana apaçık âyetler indirdik. bunları ancak fasıklar inkâr eder

    bu ayetleri okuduktan sonra daha ne diye kendince anlamlar çıkarıp durusun akla gelen ilk anlamları dururken? ki söylediğinde tamamen alkasız
    ···