1. 14.
    0
    @6 gungören kevaşelerinin mini etek giyip taksımde adam araması dusuncesi benı öyle cezbettiki, ben de bi posta kaydım hacı senin gibi
    ···
  2. 13.
    0
    @1 okumadım çok uzun
    ···
  3. 12.
    0
    seviyeyi yükseltmeyin lan binler!
    ···
  4. 11.
    -1
    karısı da yoktur bu huur çocuğunun
    ···
  5. 10.
    -1
    giyicek tabi
    ekşi mi sandın lan burayı karısını gibtiğim
    ···
  6. 9.
    0
    @1 ilk cümleyle 2. cümlenin yarısını okudum
    ···
  7. 8.
    +1 -1
    @1 tanrı çarşaf giymeimizi isteseydi bizi yatak olarak yaratırdı. insan olun binler
    ···
  8. 7.
    0
    adam haklı beyler. public fuck yapmadıkça batı medeniyetlerini yakalamamızın imkanı yok.
    ···
  9. 6.
    0
    @1 boşaldım..
    ···
  10. 5.
    0
    bilmediğimiz çok kelime kullanmışsın, giberler
    ···
  11. 4.
    +1
    hacı ciddi ciddi söylüyorum , biz bu muhabbeti ekşide gördük sıkıldık ve buraya geldik. bozma agzımızın tadını gibtir git allah aşkına...
    ···
  12. 3.
    -2
    özet geç lan bin
    ···
  13. 2.
    +1 -1
    @1 seni bambu üzerine oturtmak istiyorum
    ···
  14. 1.
    -5
    zeka özürlü kız.

    insan doğası gereği tabir yerindeyse kıçını başını, zütünü başını örtmek ister. bu doğaldır. ademle havvadan bu yana bu böyledir. şu meşhur çınar yaprağı meselesi de bunun açık bir göstergesidir. ama harbiden de insan olandan söz ediyoruz elbette. yoksa tabii ki zütünü başını açmak suretiyle bir takım elitist neo liberal piyasa ekonomici borsacı yuppie takımına 'vermek' gayesinde olan sözüm ona 'insan'ları için bu geçerli değil. mini etek giyip bir takım gitar barıydı, şahikasıydısında dolaşmayı kendisine bir sınıf atlama aracı olarak gören taksim müptelası güngören mahalle güllerinin günümüzde ne kadar da çoğaldığı malumunuzdur. bu gibilerin fazlaca talep görmesinin altında yatan toplumsal gerçek ise toplumdaki büyük cinsel açlıktan başka bir şey değildir.

    böylesi kızlar ekseriyetle siyasi bir akıma mensup olmamakla birlikte, esasında yoklukla malul olmak anldıbına da gelebilecek bir siyasi çizgi olan neo-kemalist bir çizgiye daha yakındırlar. yani ha var ha yok gibisinden bir şey yani.

    mesela ben bunlardan birkaç tanesini 2 sene kadar önce; önce kızılay'da, sonra çağlayan'da daha sonra da gündoğdu meydanında görmüştüm. herhalde piyasa yapmak için gelmişler olsa gerekti. şimdilerde hukuki olarak da görüyoruz ki meğer gayeleri çok farklıymış. fazla hafife almışım galiba.
    ···