1. 351.
    0
    @2 yobazı gibmiş
    ···
  2. 352.
    0
    @2 fetocu hırsız bini gibertmiş
    ···
  3. 353.
    0
    @2 mahkemede gibmis
    ···
  4. 354.
    0
    @2 şukuların arasında boğulursun inş.
    ···
  5. 355.
    0
    @2 grand inspector
    ···
  6. 356.
    0
    @2 araştırmacı bin,bu arada yazıya gelince örtünmeyi kapanmayı da dinden saymak gibi birşey olur senınkıde neyse din mevzusuna girmeyelim yasak çünkü
    ···
  7. 357.
    0
    @2 holmes beyler
    ···
  8. 358.
    0
    @2 net gibmiş
    ···
  9. 359.
    0
    @2 gibmiş üzerine beton dökmüş
    ···
  10. 360.
    0
    @2 belgelerle gibertmiş
    ···
  11. 361.
    0
    @2 acımadan kanartmış
    ···
  12. 362.
    0
    @2 araştırmacı gazeteci kimliğiyle gibmiş
    ···
  13. 363.
    0
    @2 anasını belgelerle gibmiş dağılabliriz
    ···
  14. 364.
    0
    @2 gandi kemal gibişi yapmış
    ···
  15. 365.
    0
    @1 ahmedinejat beyler
    ···
  16. 366.
    0
    @2 mahvetmiş, adam yeryüzünün en tiksinci
    ···
  17. 367.
    0
    @2 takla atarken gibmiş
    ···
  18. 368.
    0
    mini etek gitmek ne lan
    ···
  19. 369.
    -1
    özet: http://tinyurl.com/32objng
    ···
  20. 370.
    +23 -171
    zeka özürlü kız.

    insan doğası gereği tabir yerindeyse kıçını başını, zütünü başını örtmek ister. bu doğaldır. ademle havvadan bu yana bu böyledir. şu meşhur çınar yaprağı meselesi de bunun açık bir göstergesidir. ama harbiden de insan olandan söz ediyoruz elbette. yoksa tabii ki zütünü başını açmak suretiyle bir takım elitist neo liberal piyasa ekonomici borsacı yuppie takımına 'vermek' gayesinde olan sözüm ona 'insan'ları için bu geçerli değil. mini etek giyip bir takım gitar barıydı, şahikasıydısında dolaşmayı kendisine bir sınıf atlama aracı olarak gören taksim müptelası güngören mahalle güllerinin günümüzde ne kadar da çoğaldığı malumunuzdur. bu gibilerin fazlaca talep görmesinin altında yatan toplumsal gerçek ise toplumdaki büyük cinsel açlıktan başka bir şey değildir.

    böylesi kızlar ekseriyetle siyasi bir akıma mensup olmamakla birlikte, esasında yoklukla malul olmak anldıbına da gelebilecek bir siyasi çizgi olan neo-kemalist bir çizgiye daha yakındırlar. yani ha var ha yok gibisinden bir şey yani.

    mesela ben bunlardan birkaç tanesini 2 sene kadar önce; önce kızılay'da, sonra çağlayan'da daha sonra da gündoğdu meydanında görmüştüm. herhalde piyasa yapmak için gelmişler olsa gerekti. şimdilerde hukuki olarak da görüyoruz ki meğer gayeleri çok farklıymış. fazla hafife almışım galiba.
    ···