1. 26.
    0
    reserve
    ···
  2. 27.
    +1
    vicdan ile karıştırılabilir. hoş, karıştırılmaması için de hiçbir sebep yoktur. çünkü ikisi de birbiriyle büyük ölçüde benzerlik gösterir. ikisi de iyiyi ve kötüyü ayıran bilinçtir. fakat burada böyle küçük, böyle miniminnacık, böyle muallakmsi bir şey; nüans devreye girer: vicdan`da, "hisler" yer alır. mantıkta ise hislere yer yoktur. mantık soğuk, katı, hissiz-duygusuz efendime ne söyleyeyim az-biraz* huur çocuğudur. ama zaman zaman işe yarar, severim kefereyi.

    özet: mantığın bittiği yerde ya askerlik başlar, ya da aşk. *
    ···
  3. 28.
    0
    http://sercikou.blogspot ... en-pahal-internetini.html dünyanın en pahalı internetini kullanıyoruz üstüne bir de kotasız internette kota görüyoruz.. bir imza da siz atın panpalarr
    ···
  4. 29.
    0
    http://sercikou.blogspot ... en-pahal-internetini.html dünyanın en pahalı internetini kullanıyoruz üstüne bir de kotasız internette kota görüyoruz.. bir imza da siz atın panpalarr
    ···
  5. 30.
    0
    http://sercikou.blogspot ... en-pahal-internetini.html dünyanın en pahalı internetini kullanıyoruz üstüne bir de kotasız internette kota görüyoruz.. bir imza da siz atın panpalarr
    ···
  6. 31.
    0
    //doğru düşüncenin aleti//
    ···
  7. 32.
    0
    anan anan anan
    ···
  8. 33.
    0
    "p ve q varya ben gibim ben onları
    ···
  9. 34.
    0
    çok mantıklı biriyimdir
    ···
  10. 35.
    0
    Abi nasl knu accaz
    ···
  11. 36.
    0
    Hatası.
    ···
  12. 37.
    0
    duygusuz, hissiz, katı realist, nesnel olmalıdır.
    ···
  13. 38.
    0
    Anladim gibi gibi, sanki.
    ···
  14. 39.
    0
    Her zaman kalbin önüne geçmelidir.
    ···
  15. 40.
    0
    Organik bir hastalıktır.
    ···
  16. 41.
    0
    gibEYiM BÖYLE KONUYU
    ···
  17. 42.
    0
    Böyle bir şey yok
    ···
  18. 43.
    0
    a prioridir. yani insan üstü insandan daha önce ve insandan bağımsız.
    ···
  19. 44.
    +1
    Sofistlerle başladı.
    Tartışmalarda tanıtlamaları ya da çürütmeleri için kurallara ihtiyacları vardı. Bu kurallar, düşünmede ve konuşmada başarı sağlamaya yönelik kurallardı.
    O zamanlarda da mantık, dilbilgisinin bittiği yerde başlıyordu. O zamandan beri de dilbilgisiyle bağu devam etmekte.
    ···
  20. 45.
    0
    Göbek adım
    ···