1. 376.
    -1
    http://www.yazete.com/vid...on-tanitim-fragmani-9125/

    eylül de kanal d de binler.
    ···
  2. 377.
    -1
    @58 bak çok bilmişlik taslamıssın ama 2003 değil 2004 olacak.

    ayrıca dizi eski günlerine geri dönüyo beyler
    dıbına koyacaklar ortalığın iyi izleyin.
    gerçekten keyif vericek.
    yeni müzikler, raconlar,dıbına koyacaklar ortalığın
    ···
  3. 378.
    -1
    nüükler bombayı piknik sepetine koyan ve başbakanın önüne koyan çakma dizi
    ···
  4. 379.
    -1
    ulan amk son 2 bölümdür çok iyi gidiyor dizi bu hafta yeni bölüm vermiyor muallakler
    ···
  5. 380.
    -1
    tilki andrei geri dönmüş lan

    fragmanda gördüm.. saçları beyazlamış
    ···
  6. 381.
    -1
    207.bölümde çalan müzik deliydi şu bebenin elinde arabayla x-raydan geçtiği sahne
    ···
  7. 382.
    -1
    ulan abdülheyi ne hale düşürdü senaristler poyrazın önünde diz çöktü yalvardı karı gibi oldu abdülhey.

    dizi taka sardı iyice neyse bidahaki hafta bu bakanlık olaylarıan el atarlar herhalde biraz güzelleşir dizi.
    ···
  8. 383.
    -1
    bu bölümden bi gibim anlamadım aq
    ···
  9. 384.
    -1
    http://www.imgim.com/image/97487jxhhb.png/
    ···
  10. 385.
    -1
    memati vardı bi ara ne oldu ona ?
    ···
  11. 386.
    -2
    perşembe gelsede izlesek amk
    ···
  12. 387.
    -2
    BU DiZiYi SEVMEZSiN ANLARIM AMA SAYGI DUYMAK ZORUNDASIN DÜNYANIN HANGi DiZiSiNDE iSRAiL BAYRAĞINA KAN FIŞKIRTILDI???ABD BAŞKAN YARDIMCISI COY BIDEN ROPÖRTAJINDA KURTLAR VADiSiNi TAKiP ETTiĞiNi SÖYLEDi YAKLAŞIK 60 ÜLKEDE CANLI 100 ÜLKEDE TEKRARI DÖNÜYO MÜKEMMEL Bi DiZi BENCE 10 YIL DAHA SÜRSE SEYREDERiM
    ···
  13. 388.
    +2 -5
    bu dizi izleyen erkekler muallakdir.
    açık net.

    gidin kiraz mevsimi izleyin olum
    ···
  14. 389.
    -4
    Son bölümü gerçekten efsaneydi.

    Beni eskilere zütürdü ve anılar gözümde canlandı.

    Ülkemi özledim.
    ···
  15. 390.
    +2 -13
    Türkiye topraklarında gelişen edebiyatın ilk ürünleri Selçuklu dönemine aittir. Ancak bu dönemden günümüze ulaşabilenler XIII. yüzyıla aittir.[7] Farsça mesnevisi ile tanınan Mevlana Celaleddin Rumi'nin (1207-1273) az sayıda Türkçe beyitleri vardır. Oğlu Sultan Velet'in (1266-1312) Farsça ibtidaname, Rebapname mesnevilerinde Türkçe beyitler yer alır, bunlar dışında Türkçe şiirleri de vardır. Eski Anadolu Türkçesinin en eski şairi olarak bilinen Ahmet Fakih (ö.1221) kaside biçiminde yazılmış dinsel öğütleri içeren Çarhname adlı yapıtla hac yolcularının uğradığı kentleri, buradaki camileri konu edinen Kitabu evsafı mesacid üş-şerife mesnevisinin sahibidir. Yusuf ile Zeliha mesnevisinde bu Kur'an kıssasını dinsel, ahlâksal yönüyle işleyen Şeyyad Hamza'nın hece vezni ile yazmış olduğu şiirleri de vardır. Gazellerinde aşk, içki, eğlence temalarını işleyen Dehhani din dışı edebiyatın Anadolu'da gelişen Divan Edebiyatı'ndaki ilk temsilcisidir. Bu dönemde Battalname, Saltukname dinsel-destansı halk edebiyatı ürünleri oluşmuştur. Ancak bunların yazıya geçirilmiş çeşitlemeleri daha sonraki Osmanlı dönemine aittir. Dönemin en önemli şairi Yunus Emre'nin (1240/1241-1320/1321) halk diliyle söylenmiş ve çoğu hece vezniyle olan ilahileri tasavvuf konularını coşkun bir lirizmle işliyordu. Onun tarih boyunca Alevi-Bektaşi şiirini etkileyen yapıtı XX. yüzyılda yeniden dikkat çekti ve yansıttığı insan sevgisi bakımından yeni bir gözle değerlendirildi.[6]
    Osmanlılar dönemi[değiştir | kaynağı değiştir]

    Selçuklu Devleti'nin son yıllarında, bu devletin yıkılmasından sonra ve Osmanlı Devleti'nin başlangıç döneminde Anadolu beyliklerinin merkezinde Arapça ve Farsça'dan geniş bir çeviri hareketi gerçekleşti. Bu merkezlerde ilk yapıtlarını veren yazarlardan daha sonra Osmanlı sarayınca korunan oldu.[7] Garipname (1330) mesnevisinin sahibi olan ve Yunus Emre yolunda ilahileri bulunan Kırşehirli Aşık Paşa, ilhanlılar'ın Anadolu valisi Timurtaş'ın vezirlerindendi. Süheyl-ü nevbahar (1350) mesnevisinin sahibi Hoca Mesut, Kelile ve Dimne çevirisini Aydınoğulları beyliğinde kaleme almıştı. Hüsrev ü Şirin (1367) mesnevisinin yazarı Fahri, Aydınoğulları beyliğinde yetişmişti. Hurşidname (1387) mesnevisinin sahibi Şeyhoğlu Mustafa, iskendername (1390), Cemşid ü Hurşid (1403) mesnevilerinin sahibi Ahmedi, Divan 'ı ve Çengname (1402-1411) mesnevileriyle tanınan Ahmet Dai, Hüsrev ü Şirin (1421-1429) mesnevisinin sahibi Şeyhi, Germiyanoğulları beyliğinde yetişmişti. Bu dönemde özellikle iran şairlerinin kaside ve gazellerinde işlenen içki, aşk, tasavvuf, eğlence konuları, onların kullandıkları imgeler, başvurdukları benzetmeler Türkçeye aktarıldı. Gene bu örneklere dayanan aşk, serüven, tasavvuf konularıyla ilgili mesneviler yazılıyordu. Ancak uzun ünlüsü olmayan Türkçenin aruz veznine uydurulması güçlükler yaratıyordu. Böyle olduğu halde başlangıçta Türkçe sözcüklere, deyimlere hatta atasözlerine şiirde geniş yer veriliyordu. Halk diliyle kahramanlık işleyen yapıtlar, dinsel edebiyat ürünleri de vardı. Tokat kalesi dizdarı Arif Ali, I. Murat için Danişmentname 'yi (1311, gününüze ulaşan yazması 1577) kaleme almıştı. Aynı nitelikli dinsel-destansı yapıtlardan Battalname ve Saltukname metinleri sonraki yüzyılın ürünleri arasındadır.[6] Ahmedi'nin kardeşi Hamzavi'nin gene aynı nitelikli Hamzaviname'si din ve kahramanlık konularını birlikte işleyen, halk diliyle yazılmış yapıtlardandır. Sadrettin'in Destan-ı geyik, Destan-ı ejderha 'sı, Tursun Fakih'in Kıssa-i mukaffa, Gazavat-i emir ül-müminin Ali 'si, Beypazarlı Maazoğlu Hasan'ın Feth-i kale-i Selasil, Cenadil kalesi cengi gibi yapıtları halk kitapları arasındadır.
    Tümünü Göster
    ···
  16. 391.
    0
    olum ne başlığı mınaki. başlık parsellemiş.
    ···
  17. 392.
    0
    özet başladı.
    ···
  18. 393.
    0
    online yazar sayısını azaltan sosyal mesajlı ekşın fikşın dizi.
    ···
  19. 394.
    0
    vatan millet aşkına çok güzel bir yapım memati ölmez ölemez.
    ···
  20. 395.
    0
    dört döktürmüşsün lan. okuyan var mı aceba
    ···