1. 26.
    -1
    22- Cehennemde günahkarlar ne yer? Zakkum mu? Darı dikeni mi?

    Duhan/ 42-43-44. Doğrusu (cehennemde) günahkarların yiyeceği zakkum ağacıdır; karınlarda suyun kaynaması gibi kaynayan, erimiş maden gibidir.

    Gasiye suresi 6. ayeti öyle demez.

    Leyse lehüm ta'amün illa min dariy'ın.

    Onlar için darı dikeninden başka bir yiyecek yoktur.

    Zakkum ağacı diken değildir, darısı da yoktur.
    Dolayısıyla bu darı zakkum olamaz.
    Zakkum mu? Darı mı?
    Her ikisi de olabilirse, neden "Darıdan başka yiyecek yoktur." diye yazıyor?
    ···
  2. 27.
    -2
    ***Kuranın bilimle olan çelişkileri***

    1- Meni, bel ile kaburgalar arasından çıkarmış!!

    Tarık-7. Bu su (meni), bel ile kaburga kemikleri arasından çıkar.
    Meninin testislerde oluştuğu gerçeği karşısında bu ayet bilimdışıdır.
    ···
  3. 28.
    -1
    2- Dünya mı büyük? Evren mi?

    Dünyanın 4 günde, göklerin ise 2 günde yaratılmış olması.
    (Füssilet/11-12)
    Yani, dünya evrende okyanustaki bir kum tanesi gibi iken, kum tanesini 4 günde okyanusu 2 günde üretmiş olmanın mantığı olabilir mi?
    ···
  4. 29.
    -2
    3- Yerin göklerden önce yaratılmış-düzenlenmiş olması.
    Füssilet/ 10-12
    ···
  5. 30.
    -1
    4- Güneşin kara çamurlu bir suya batması.

    Kehf-86. Sonunda güneşin battığı yere kadar ulaştı ve onu kara çamurlu bir gözede batmakta buldu, yanında bir kavim gördü.
    ···
  6. 31.
    -1
    5- Kalbin beyin fonksiyonlarına sahip gösterilmesi.

    Duygular, düşünceler, inançlar kalbin mi beynin mi fonksiyonları?
    Bakara/ 97-260-283, Kehf/ 28, Şuara/ 195
    ···
  7. 32.
    0
    6- "Kısasa Kısas" çağdaş hukuka terstir.

    Bakara-178. Ey iman edenler! Öldürülenler hakkında size kısas farz kılındı. Hüre karşı hür, köleye karşı köle, kadına karşı kadın kısas edilir.
    Kısas'ın çağdaş hukukta geçerliliği olabilir mi?
    Bu ayetle Kur'an'ın evrenselliğinden bahsedilebilir mi?
    ···
  8. 33.
    -1
    7- Sadece Sekiz Çift hayvan mı var?

    Zümer-6. Sizi bir tek nefisten yaratmış, sonra ondan eşini varetmiştir; sizin için hayvanlardan sekiz çift meydana getirmiştir.

    Sekiz çift hayvan az değil mi? Hangileri acaba? At, eşek, deve, koyun, keçi, öküz-inek, tavuk-horoz, hindi, ördek, tavşan, kuş, balık, kedi, köpek, balarısı...
    ···
  9. 34.
    0
    8- Yıldızlar şeytanlara atış tanesi mi?

    Mülk-5. Andolsun ki biz, (dünyaya) en yakın olan göğü kandillerle donattık. Bunları şeytanlara atış taneleri yaptık ve onlara alevli ateş azabını hazırladık.

    Kandille kastedilen yıldız. Ama sanki yıldızın ne olduğu bilinmiyor.
    Üstelik koca yıldız, belki de dünyanın 30-40 misli büyüklüğünde ama ayette şeytanlara atış tanesi olarak yapıldığını söylüyor.
    ···
  10. 35.
    -1
    Bu ayetlerde konuşan kim:

    TEVBE SÛRESi
    (30) Yahudiler, "Üzeyr Allah'ın oğludur" dediler. Hırıstiyanlar ise, "isa Mesih Allah'ın oğludur" dediler. Bu onların ağızlarıyla söyledikleri (gerçeği yansıtmayan) sözleridir. Onların bu sözleri daha önce inkar etmiş kimselerin söylediklerine benziyor. allah onları kahretsin. Nasıl da haktan çevriliyorlar!

    MÜNÂFiKÛN SÛRESi
    (4) Onları gördüğün zaman kalıpları hoşuna gider. Konuşurlarsa sözlerine kulak verirsin. Onlar sanki elbise giydirilmiş kereste gibidirler. Her kuvvetli sesi kendi aleyhlerine sanırlar. Onlar düşmandır, onlardan sakın! allah onları kahretsin! Nasıl da (haktan) çevriliyorlar!

    Burada allah onları kahr etsin diyen kim?
    ···
  11. 36.
    -1
    Arşı su üzerindedir. (Hud-7)

    Arşı taşıyan ve çevresinde tespih eden melekler vardır. (Zümer-75, Mümin-7)

    Melekler 8 adettir. (Hakka-17)

    Melekler iki üç ve dört kanatlıdır. (Fatır-1)

    Bunlar Kuran Ayetleri. Şimdi benim anlamadığım yönler var; Allah'ın bir arşı var, bu arş su üzerinde ve bunu da taşıyan 8 adet Melek varsa, arşı taşıyan 8 adet Meleğin, arş su üzerinde olduğundan, suyun içinde olmaları gerekmez mi?

    Peki bunlar suyun içinde ise neden 2,3 ve dört kanatlılar?

    Hem koskoca Allah'ın arşını sadece 8 tanecik Melek nasıl taşıyabiliyor?

    Bu kadar hafif veya küçük mü?

    Peki Arş zaten su üzerinde ise, suyun kaldırma kuvveti zaten var, o halde neden Melekler suya girip arşı taşıyorlar?

    Peki Arş, suyun üzerinde de, su neyin üzerinde?

    Dökülmez mi?

    Peki Allah hep Arş'ın üzerinde mi idi? Yoksa sonradan mı oraya geldi?

    Eğer hep Arş'ın üzerindeydi ise, arş da suyun üzerinde olduğuna göre,
    suyun da ezeliyetten beri var olması gerekmez mi?

    Ya melekler? Onlar hep arşı taşıyordular ise, ezeliyetten beri hep var olmaları gerekmezmiydi?

    Arş'ı ve Melekleri sonradan yarattı ise, daha önce nerede duruyordu?

    Sonra koskoca Allah, neden kendini Meleklere taşıtıyor ki? Kendi kendine duramıyor mu?
    ···
  12. 37.
    0
    lan boşuna mı yazdık o kadar yazıyı
    ···
  13. 38.
    -1
    bu başlığı uplamak hepimizin üzerine farz.
    ···
  14. 39.
    -2
    @50 ayet cımbızlıyorsundan başka bir bahane gördüm şuku panpa.
    ···
  15. 40.
    0
    @53 keşke eksileyeceğine açıklasaydın panpa neyse canın sağolsun.
    ···