1. 1.
    +6 -12
    insan zekasının örünü olan, pek çok ülkece kabul görmüş insan hakları evrensel bildirgesi ve allah kelamı kuran-ı kerim arasındaki ibretlik karşılaştırma.. hangisi daha adil? insan zekasımı allah kelamımı?.. izleyin ve siz karar verin.

    kendi fikrim: kuran çuvallamış beyler:((...

    http://tinyurl.com/c8ptl2w

    !!!ÖN YARGISIZ Bi ŞEKiLDE iZLEYiN PiÇLER!!!
    ···
  2. 2.
    0
    Oruç Zamanı Cinsellik

    muhafazid, ilk başta oruç zamanında cinsel ilişkiyi kısıtlamıştı. Fakat Müslümanların birçoğu bu yasağa uyamadılar. Bunun üzerine muhafazid şu ayeti yazdı:

    Bakara Sûresi, 187. ayet yazdı:
    Allah sizin nefislerinize güvenemeyeceğinizi biliyordu. Bu sebeple sizi affetti. Artık kadınlarınıza yaklaşabilirsiniz.

    "muhafazid Şehveti için Evlenmiyordu, Yardım için Evleniyordu" iddialarına Cevap

    Ahzab Sûresi 53. ayet yazdı:
    Ey iman edenler! Siz zamanını gözetlemeksizin, bir yemeğe davet edilmedikçe, peygamber’in evlerine girmeyin. Ancak davet edildiğiniz vakit girin. Yemeği yediğinizde hemen dağılın, sohbete dalmayın. çünkü bu hareketiniz peygamber’i üzmekte, fakat o (size bunu söylemekten) utanmaktadır. Ama Allah, hakkı söylemekten çekinmez. Peygamber’in hanımlarından bir şey istediğiniz zaman perde arkasından isteyin. Bu, hem sizin kalpleriniz, hem de onların kalpleri için daha temiz bir davranıştır. Sizin Allah’ın resûlünü üzmeniz ve kendisinden sonra onun hanımlarını nikâhlamanız asla caiz olamaz. Çünkü bu, Allah katında büyük bir günahtır.

    muhafazid'in evlendiği kadın sayısının fazla olması ve inanmayanların bu durumu eleştirmesine karşı müslümanlar hemen savunmaya geçerler ve derler ki: "O, şehveti için çok evlilik yapmadı. O dul kadınları bile korumak için almıştır." Müslümanlar muhafazid'in hanımlarının çoğunun çaresiz dul hanımlar olduğunu söylemektedirler. Fakat ortada bariz bir şekilde gözden kaçırdıkları nokta şudur ki, bu hanımların dul kalmasının nedeni de zaten muhafazid ve haydutlarının, yaptıkları baskınlarla, kadınların kocalarını öldürmeleridir. Ayrıca; Yukarıdaki ayette son bölümde bulunan cümle aslında çok küçük fakat bir o kadar da önemli bir ayrıntıdan bahsetmektedir. Bakalım bahsettiğimiz cümlede ne diyordu Allah:

    "Sizin Allah’ın resûlünü üzmeniz ve kendisinden sonra onun hanımlarını nikâhlamanız asla caiz olamaz. Çünkü bu, Allah katında büyük bir günahtır."

    Şimdi bu cümlelerden anlayacağımız açık bir şekilde orada duruyor. Ne demek istiyor? muhafazid ölürse ya da ayrılırsa eşleri ile evlenmeyiniz. Çünkü O üzülür… O üzülürse Allah affetmez.

    Neydi muhafazidin çok evli olmasına savunma: "Hepsi ile ilişkiye girdiğini mi sanıyorsunuz. O dul kadınları bile korumak için almıştır!" O, kadınları ve dulları korumak için evleniyordu da kendi eşleri dul kaldığında durum neden değişti? Şimdi O ölse onun eşlerini birileri "korumak istese" bunun nesi günah olacak? Üstelik sünnet değil midir peygamberin yaptıklarını yapmak?

    muhafazid, Cinsel ilişkilere Ne Kadar Zaman Ayırıyordu?

    O dönem Araplarında “şehvet”, “erkeklik gücü” en başta gelen bir özellikti. Bunu Gazali, Ihyâu Ulumiddin adlı ünlü kitabının “Kitabu Adabi’n Nikâh” bölümünde uzun uzun anlatır. Bir dolu örnek verir, Ali’nin oğlu Hasan’ın bir alışta “dört karı birden” aldığını, sonra çok geçmeden bunları boşayıp yenilerini aldığını, muhafazid’e bu torunu anlatıldığında muhafazid’in: “O, yaratılışta da huyda da bana benziyor!” dediğini, bu oğlanın, 200 kadar karı elden geçirdiğini anlatan bir hadise, muhafazid’in, “dünyanızdan bana üç şey sevdirildi” dedikten sonra bunlardan birinin de “kadın” oldugunu dile getiren bir başka hadisine ve daha nice hadislere, öykülere yer veriyor. (Bkz. Gazali, ihya- u Ulûmiddin, Arapça, 28-29 ) Gazalî, Felâk Suresinin (Diyanet’in çevirisiyle:) “Bastırdığı zaman karanlığın şerrinden de O’na sığınırım, de!” anlamı verilen 3. ayetine “Ve sertleşip kalkmış olan zekerin (erkeklik organının) bu duruma geldiği zamanki bastırmasının şerrinden de Tanrı ya sığınırım, de!” anldıbının verilebileceğini, bu anlamı ibn Abbas’ın verdigini; ünlü gizemci Cüneyd-i Bağdadi’nin (ölm. 910.) “Yemeye, içmeye ne denli gereksinim duyuyorsam, cinsel ilişkiye de o denli gereksinim duyuyorum!” dediğini aktarıyor ve verdiği örneklerle “insanın rahatlaması için şehvetinin gereğini yerine getirmesinin önemini” anlatmaya çalıştığını belirtiyor. (Bkz. Aynı kitap, s. 27.)

    muhafazid’in çok karı alışına, kadınlara yönelişine de bu açıdan bakmak gerçekçi bir yaklaşım olur. Hadislere baktığımız zaman, muhafazid’in “cinsel ilişki” ye ayırdığı zamanın, şaşılacak boyutlarda olduğunu görüyoruz. işte bir hadis, En’es anlatıyor:

    Peygamber, 9 ya da 11 karısı varken, gecenin ya da gündüzün belli saatinde tümünü dolaşıyor ve hepsiyle cinsel ilişkide bulunuyordu.”

    Enes’e soruluyor: – “iyi ama, Peygamber buna güç yetirebiliyor muydu?” Enes karşılık veriyor:

    – “Evet. Biz aramızda, Peygambere 30 erkek gücil (şehveti) verildiğini konuşurduk.” (Bu hadis Buhari’nin e’s-Sahih’inde de yer alıyor. (Diyanet’in bir yayınında görmek için bkz. Sahih-i Buhari Muhtasarı Tecrid-i Sarih Tercemesi, hadis no: 192.)

    Alıntıdır
    Tümünü Göster
    ···
  3. 3.
    0
    neden 9 yaşında aişeyle evlendi hadisini kabul ediyosunuz da peygamber konuşunca kütük ağladı hadisini kabul etmiyorsunuz o zaman hehe. çelişki bizde mi sizde mi ben çözemedim
    ···
  4. 4.
    0
    (bkz: insan hakları vs kuran videosuna cevap)
    (bkz: insan hakları vs kuran videosuna cevap)
    (bkz: insan hakları vs kuran videosuna cevap)
    (bkz: insan hakları vs kuran videosuna cevap)
    (bkz: insan hakları vs kuran videosuna cevap)
    (bkz: insan hakları vs kuran videosuna cevap)
    (bkz: insan hakları vs kuran videosuna cevap)
    (bkz: insan hakları vs kuran videosuna cevap)
    (bkz: insan hakları vs kuran videosuna cevap)
    ···
  5. 5.
    0
    gibtir git youtubeden dinini facebooktan milliyetçiliği öğrenen amk cahili.sen açıp okudun mu lan bikere kuranı
    ···
  6. 6.
    0
    @62 şuku panpa
    ···
  7. 7.
    0
    kuran da açık açık böyle mi yazıyor la kim yorumlamış bunları böyle
    ···
  8. 8.
    0
    kuran ne amk?
    ···
  9. 9.
    0
    @68 sen hiç sahih hadis diye bişey duydun mu?

    muhafazid benimle 6 yaşındayken evlendi, 9 yaşındayken gerdeğe girdi. Ondan sonra ben onunla ölene kadar 9 yıl daha beraber kaldım" ( Bakabilirsiniz : Sahih Buhari, Bölüm 7, kitap 62, numara: 6)..
    ···
  10. 10.
    0
    amk inancım sarsılmaya başladı yavaş yavaş
    ···
  11. 11.
    0
    @64 geri zekalı, turan dursunun çalışması dedim kaynak demedim.. kaynaklar yazıyor hadisler ve ayetler geri zekalı bir şeyide zütünüzden anlamyın..
    ···
  12. 12.
    0
    Hafsa Olayı

    Taberi, Camiu’l Beyan: 28/102 yazdı:
    muhafazid, karıları arasında huzursuzluk ve kıskançlığa yol açtığı için, cinsel ilişkiyi sıraya sokmuştu. Bir gün, sıra karılarından Hafsa’dayken, ilişkide bulunmak amacıyla odasına gider, fakat Hafsa’yı bulamaz. O sırada cariyelerinden Marya ile karşılaşır. Bunun üzerine Marya’yı Hafsa’nın yatağına yatırıp onunla ilişkiye girer. O sırada Hafsa içeri girer ve ikisini yakalar. “Ey Tanrının elçisi! Beni aşağıladın. Benim günümde, benim sıramda, benim yatağımda bir cariyeyle yatıyorsun!” diyerek tepkisini dile getirir Hafsa. Bunun üzerine muhafazid “Vallahi billahi Marya ile bir daha yatmayacağım” diye yemin eder ve olay kapanır.

    Fakat muhafazid, yemininden pişmanlık duymuş olsa gerek ki, hemen ilgili vahiy gelmiştir:

    Tahrim Sûresi 1. ayet yazdı:
    Ey Peygamber! Karılarını hoşnut edeceksin diye, Tanrı’nın sana helal kıldığını neden haram yaparsın?

    Bu ayetin bu olayla ilgili olarak geldiği, tüm saygın tefsirlerde anlatılır. Hiç mi aklınız almıyor? Koskoca Tanrı, muhafazid’in cinsel hayatına müdahale ediyor. Müdahale etmekle kalmıyor Kur'an'a geçen bu ayet bize hayatla ilgili ne gibi bir Tanrısal ahlak örneği veriyor. Tam tersi ahlaksızlık örneği. Hem peygamber ol, hem bir sürü kadınla evlen, bir sürü cariyeyi yanından ekgib etme, hem Tanrı'n seni bu ahlaksızlıklarını onaylasın, hem de Kur'an'a soksun bu ahlaksızlıkları.

    Kadın Sırası

    muhafazid, çok karısı olduğu için; karıları arasında kıskançlık olmaması için onlarla cinsel ilişkilerini sıraya koymuştu. Fakat bu durumdan da pek memnun değildi. Çünkü karıları içinde yaşlı olanlar olduğu gibi, bazı eşleriyle de, daha fazla birlikte olmak istiyordu. muhafazid’in her isteği olduğunda geldiği gibi, bu durumda da bir vahiy geldi ve muhafazid'in cinsel ilişki sırasını muhafazid'in istediği şekilde düzenledi.

    Ahzab Sûresi 51.ayet yazdı:
    Ey muhafazid! Karılarından dilediğini geri bırakabilir, dilediğini öne alabilirsin.

    muhafazid'in Öğle Uykusu

    Hucurat, hücreler demek. muhafazid'in evinde dokuz hücre var ve her birinde bir karısı var. muhafazid cinsel isteği gelince bu hücreleri dolaşıyor. Bir gün muhafazid öğle uykusundayken Beni Temim kabilesinden kalabalık bir heyet gelmiş ve evin arka tarafında durmuşlar. Elmalılı'nın dediğine göre: "Resulullah henüz uyuyordu, 'Ey muhafazid! Bizim yanımıza çık!' diye bağırdılar, bunun üzerine uyandı ve çıktı".

    Bunun üzerine Hucurat suresi iniyor bakın Allah sevgili resulünü uykudan uyandıran densizler için ne diyor:

    Hucurat Sûresi 4. ayet yazdı:
    (Ey muhafazid!) Odaların arkasından sana bağıranların çoğu, aklı ermeyen kimselerdir.

    Hucurat Sûresi 5. ayet yazdı:
    Onlar,sen yanlarına çıkıncaya kadar sabretselerdi, elbette kendileri için daha iyi olurdu. Allah, çok bağışlayandır, çok merhamet edendir.

    Buyrun bakalım adamı öğle uykusundan edenler için ayet iniyor mu inmiyor mu?
    Tümünü Göster
    ···
  13. 13.
    0
    @62 de linktekileri buraya kopyalıyorum:

    Sınırsız kadın alma özgürlüğü

    muhafazid’in kişisel çıkarları için yazdığı ayetlerin en önemlilerinden biri de, Ahzab Suresindedir:

    Ahzab Sûresi 50. ayet yazdı:
    Ey Peygamber! Mehirlerini verdiğin hanımlarını, Allah’ın sana ganimet olarak verdiği cariyelerini, amcanın, halanın, dayının, teyzenin seninle beraber göç eden kızlarını sana helal kıldık. Bir de peygamber kendisiyle evlenmek istediği taktirde, kendisini peygambere hibe eden mümin kadını, diğer müminlere degil, sirf sana mahsus olmak üzere helal kıldık.

    muhafazid, bu ayetle hem kendisine sınırsız kadınla evlenme hakkı vermiş, hem de yine diğer Müslümanlara zorunlu kılınan “başlık verme” usulünden kendisini muaf tutmuştur. Bir Tanrı neden Peygambere sınırsız sayıda kadını helal kılmaktadır? Amacı ne olabilir? Kaldı ki peygamber herhangi bir insan değildir. iyi ahlak timsalidir, insanlara örnek olan kişidir. islam bu konuda oldukça komik cevaplar verir...

    muhafazid'in Evine Gelip Uzun Süre Gitmeyen Misafirleri

    islam kaynaklarından öğrendiğimiz başka bir olay, muhafazid’in ayet yazarken ne kadar keyfi davrandığına iyi bir örnektir. muhafazid, evine gelip uzun süre gitmeyen misafirlerden rahatsız oluyor, ancak -peygamberliğine yakıştıramadığından olsa gerek- hiç kimseye bir şey söyleyemiyordu. Bunun üzerine Ahzab Suresi 53.ayet geldi:

    Ahzab Sûresi 53. ayet yazdı:
    Ey iman edenler! Siz zamanını gözetmeksizin Peygamber'in evine girmeyin. Ancak davet edildikçe girin. Yemeği yediğinizde de hemen dağılın. Çünkü bu hareketiniz Peygamber'i üzmekte, ama o bir şey söylemekten çekinmekteydi. Ama Allah, doğruyu söylemekten çekinmez.

    Gördüğümüz gibi, muhafazid yine işi Allah’a havale ederek bir yükten daha kurtulmuştur. Sizce Tanrı neden bu ayeti indirmiştir? Sayısız kadın ve cariye evde doluyken, sıralarını bekleşirken muhafazid'i müminler yok yere oyalamasın diyedir. muhafazid’ in Tanrının bile çok önemsediği büyük görevini yerine rahatça getirmesi içindir. Biz kafirler bile evimize gelen misafire, tek bir eşimiz olduğu halde hadi gidin, zırt pırt gelmeyin demiyoruz. Kuran tüm zamanlara hitap ederken -Ey iman edenler- diye başlayan Ahzab Sûresi 53.ayet bugün o seslenenlere ne ifade edecektir?
    ···
  14. 14.
    0
    @63 kaynak çok sağlammış subanallah hehe. ateist müftü turan dursun hehe. komik adamsınız yav.
    ···
  15. 15.
    0
    @53 islamda kölelik kalkmamış sadece kölelere eziyet edilmemesi sağlanmış ama kölelik kaldırılmadı çünkü köleler o dönem için çok önemliydi her işi onlar görüyordu..o yüzden köleliği kaldırmak muhafazidinde işine gelmiyordu.. yani bazı insanlar yine mal gibi alınıp satılıp takas edildi sahipleri tara fından... diyelim kuranı bi tanrı yazdı niye kaldırmadı köleliği? kulunun başkasına kul olması zorunu gitmedi mi? tüm evreni yaratan allah abraham lincol kadar mert olamamış kölelik insanlık dışıdır bütün kölelere özgürlük diyememiş öylemi? neden yazmıyor kuranda kölesi olan bizden değildir köle edinen, kölelerinin hepsini azad etmeyen bizden değildir dememiş diyememiş? köle olduğunu düşün mal gibi alınıp stılıp takas edildiğini düşün! islam böyle insanlık onurunu aşşalayan bir şeyi niye kaldırmadı?
    ···
  16. 16.
    0
    @54 tabiki haksız olursun. araştırmanın okumanın bir adabı üslubu vardır. soru sormanın da öyle fakat sizde bu yok bunu gayet anladım. e siz her okuduğunuzu direk o an ilk aklınıza geldiği gibi anlıyorsanız hayatınızda demek ki ne ironi yapıyorsunuz ne kinaye? yani insanlığı yaşamıyosunuz demektir. islam çürüdü demişsin hehe buna ancak gülüyorum. sen nesin biliyo musun. sen sadece dünyanın ve onun başındakilerin köpeğisin. çünkü sana sunduklarını alıyorsun sadece. ateistliği düşünmek, bilim olarak görüyorsun çünkü öyle anlattılar. islamı gericilik, çelişkiler,saçmalık olarak alıyosun çünkü artık öyle eğitiliyor insanlar. şu anki müslümanlar da böyle. babası müslüman olduğu için müslüman oluyor çünkü ona sunulan o. pek farkınız yok. sen sahte tanrılarına tapmaya devam et
    ···
  17. 17.
    0
    @55 çünkü panpa kuran evrensel bi kitap değildir.. orta çağ şartlarına göre yazılmış o şartlara uyan bi kitaptır günümüzde geçerliliğini kaybetmiştir.
    ···
  18. 18.
    0
    @57 olum sen beyin özürlüsü müsün? bu ayetten daha ne anlaşılabilir amk? "yahut da sahip olduğunuz (cariyeler) ile yetinin." diyor kitap. yani "o da olmadı kölelerinizi gibebilirsiniz." diyor ayet.sen daha neden bahsediyorsun amk? lan gör artık gööööööööör amk aptalı.
    ···
  19. 19.
    0
    Azhap50

    50- Ey peygamber! Biz bilhassa sana şunları helâl kıldık: Mehirlerini vermiş olduğun eşlerini, Allah'ın sana ganimet olarak ihsan buyurduklarından sahip olduğun cariyeleri, amcalarının kızlarından, halalarının kızlarından, dayılarının kızlarından, teyzelerinin kızlarından seninle beraber hicret etmiş olanları, bir de mümin bir kadın kendini peygambere hibe ederse, peygamber nikâh etmek istediği takdirde, onu başka müminlere değil de sadece sana mahsus olmak üzere helâl kıldık. Onlara eşleri ve cariyeleri hakkında neyi farz kıldığımızı biliyoruz. Bunlar sana hiçbir darlık olmaması içindir. Allah, çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.

    uçan dişi sinek kalmamış maşallahhh

    Gene bir tehdit akıllı ol paylaşmaya katlan sıranı bekle.. kıskançlık yapma acını çek sesini çıkartma yoksaaa hemen bir ayet daha iner.. buyrun hemen aşağıdaki!!

    TAHRiM Suresi 5. Eğer o sizi boşarsa Rabbi ona, sizden daha iyi kendini Allah a veren, inanan, sebatla itaat eden, tevbe eden, ibadef eden, oruç tutan, dul ve bâkire eşler verebilir

    Hatun tedarik eden yaratıcı pek hoş!!!

    Gene bir ayet ..lütfen peygamberinizi akşam vakti rahatsız etmeyin sırayla eşlerinle halvete gircek... bildiğin kafir yapmaz bunu akşam gelme ciks yapacam demez misafirine!!

    33:53 - Ey iman edenler! Peygamberin evlerine vaktine bakmaksızın ve yemeğe izin verilmedikçe girmeyin. Fakat çağırıldığınız vakit girin. Yemeği yediğinizde de hemen dağılın. Sohbet etmek için de izinsiz girmeyin. Çünkü bu haliniz peygambere eziyet veriyor, ama o sizden utanıyor. Fakat Allah gerçeği söylemekten utanmaz. Hem O'nun hanımlarına bir ihtiyaç soracağınız vakit de perde arkasından sorun. Böyle yapmanız hem sizin kalbleriniz ve hem de onların kalbleri için daha temizdir. Hem sizin Resulullah'a eziyet etmeye hakkınız yoktur. Ondan sonra hanımlarını da ebediyyen nikâh edemezsiniz. Çünkü bu Allah katında çok büyük bir günahtır.

    He birde dedikodu yapmayın.. sakın he şikayette yok

    66:3 - Peygamber, eşlerinden birine gizlice bir söz söylemişti. Fakat eşi, o sözü başkalarına haber verip Allah da bunu Peygamber'e açıklayınca, Peygamber (eşine) bir kısmını bildirmiş bir kısmından da vazgeçmişti. Peygamber bunu ona haber verince eşi: "Bunu sana kim söyledi?" dedi. Peygamber "Bilen, her şeyden haberi olan Allah bana söyledi." dedi.

    Yüce kainatı yaratan oturacak... dedikodu yetiştirecek ne ala... nasılda uygun dimi.. koskoca kainatı yaratanın magazin paparazileri gibi çalışcağı??

    Peygamber denen adamın şehvetle işi olmaz.. egoyu ve dünyevi arzuları çokdann geçmiş tamamen bastırmış olması gerekirdi... tam zıttı.. habire şehvetini düzenleycek ayetler

    Sizde nasıl bir anlayış varki... kainatı yaratan en buyuk gucun ..bu kadar küçük saçma sapan peygamberinin ciks hayatı ile ilgili ayetler vahiyler indirecek varlık olabilceğini!! Bunu nerenizle uygun bulup denkleştiriyorsunuz başlı başına handikap..

    Birde yok efendim ilk evliliğinde sadık kalmış.. mecbur kalacak para kimde zengin dul Haticede.. sıkıysa kalmasın.. jigololuğun tarihi yazılmaya baslandıgı andır bunlar.

    ilahi evrensel kutsal denen kitapta böle şehvet duzenleyici ayetlerin ne işi var demiyorsunuzda.. birde acayip acayip savunualcak sacmalıklar üretiyorsunuz kendinize.. Cidden bravo size

    EE hatun ölünce para güç iktidar eline geçince buyrun.. evlatlığının bile karısını alacak kadar

    ..9 yaşındaki ile evlenecek kadar.. sehvet sınırının iyice yoldan çıktıgı haremini eşler cariyerler... bir ton asıl yüzünüde belli etmiş işte

    Savundukça.. komikleşiyorsunuz.. cidden
    Tümünü Göster
    ···
  20. 20.
    0
    reserved
    ···