1. 24.
    0
    @4 daha sakin bi yere geçelim istersen canım?
    ···
  2. 23.
    0
    @14 sence hacılar hocalar zina mı yapıyor ? allah için giyinenleri (türban) devlet dairelerine almayanlara soracaksın bunları. müslüman bir ülkede yaşıyorsun fakat zinadan söz ediyorsun. düşünsene sen bu cümleleri 1400 yıl önce söylesen ne düşünürlerdi? o zaman ayetleri de 1400 yıl sonra bu şekilde sorgulayamazsın.
    ···
  3. 22.
    +1
    @4 sen gibtir git hikayeni bitir amk ağaç ettin
    ···
  4. 21.
    0
    Hammurabi kurallarına cok benziyor acaba neden
    ···
  5. 20.
    0
    panpa onlar dönemin kuralları.
    illa ki müslümansın diye uygulamak zorunda değilsin.
    her ne kadar evrensel bi din olduğu iddia edilse de arap kabile yaşantısına göre yazılmıştır.
    ···
  6. 19.
    0
    @21 nerenden salliyon mk o yazdigim hersey kuranda geciyor. istersen ayetleri atiyim bak
    ···
  7. 18.
    0
    @1 dediğin mal arap şeriati amk yani devletin kendi eklediği kurallar. ki ben arapları asla gerçek müslüman olarak görmem. hepsi huur cocugudur.
    ···
  8. 17.
    0
    daha öncede yaptığım bu tür konuşmaların hepsinden şu sonuca varıyorum; bakara 99 - şanım hakkı için sana çok açık âyetler; parlak mucizeler indirdik. öyle ki, iman sahasından uzaklaşmış fasıklardan başkası onları inkâr etmez. bir düşünün dediklerinizin ucu suçlular cezalandırılmasına çıkıyor böyle olursa ne olur? herkes istediği günahı işlesin dünyada da ahirette de kimse bize karışmasın
    ···
  9. 16.
    0
    @15 kuran bu zaman icinde gecerli ama.su anda seriati uygulayan ulkeler var mesela iran. Allahin dedigini yapicaksin.
    ···
  10. 15.
    -1
    Bana her dini her görüşü dibine kadar araştırdıktan sonra ben inanıyorum diyen adam gelsin elinden öpücem burda ailesinden dolayı islam diniyle büyümüş incil dir tevrattır okursam yada inanamazsam inkar edersem carpılırım düşüncesinde olan adamlar yazmasın araştırın bakiyim biraz düşünüyorsanız ikileme düşüceksiniz zaten ama yok ben böyle iyiym diyosanız devam edin
    ···
  11. 14.
    -2
    http://inci.sozlukspot.co...arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr/
    ···
  12. 13.
    0
    o zamanın kuralları o oluyo birader. 12 wolt elektrik verin yazılacak hali yok.
    ···
  13. 12.
    0
    @10 ne demek istedigini tam olarak anlamadim. yani kurana gore su anda da zina yapanlari kirbaclamak lazim.ve bu canice geliyor baya.bu donemde kim uckuruna sahip cikabilir
    ···
  14. 11.
    -1
    o zaman yeni bir kitaba ihtiyacımız var sonucu cıkıyor beyler o döneme göre yazılması bile sacma şimdi ayrıca cidden bu direk korkutma sanatı hani islam hoşgörü diniydi nerde adamları kesin atın demiş bi de resul lafını katmasa olmuyor kendisi de cıkar sağlayacak illa
    ···
  15. 10.
    0
    @9 o zaman hiçbir suçlu cezalandırılmasın bakalım adalet sağlanıyor mu? senin mantığına göre hapishaneler yanlış bir şey ne saçmalıyorsun
    ···
  16. 9.
    0
    @1 benim dediğim genelleme olarak allaha karşı çıkmak inanmamak manasında peygambere karşı düşmanlıkta ileri gidenler için doğrudur üstte de dedim zaten benim demek istediğim inancında serbesttir herkes verdiğim ayette de bunu anlattım
    ···
  17. 8.
    0
    peki sana birşey soracağım. allah'a karşı çıkan birisinin yaşamasının o dönemde ne gibi bir yararı olabilir sence? bu ayetler insanların o dönemde, müslümanları evlerinden barklarından atmaya çalışması üzerine gönderilmiştir. hırsızlık yapanın şu anda da ellerinin kesilmesini isterim. zina yapmakta büyük bir suçtur elbette ki ama kırbaç ona denk bir ceza. fakat eski nesillerde 16 yaşında evlendirildiğin için zina gereği duymuyordun. o yüzden zina büyük bir günahtı. şu an 28 yaşında filan evlenebildiğin için zina yap sana serbest yeğen.
    ···
  18. 7.
    0
    @6 birinci dedigim yanlis degil maide suresi 33. ayet al oku http://www.kurantefsiri.c...resi_tefsiri.aspx?ayet=33
    ···
  19. 6.
    0
    kuranı yobazlardan farklı gerçek manada anlamak istiyosan

    TANRININ DOĞUM GÜNÜ nü oku panpa
    ···
  20. 5.
    +1
    ben okudum birinci dediğin yanlış bir şey o peygambere karşı düşmanlık eden ileri gelenler için hatta tevbe 6da şunu der 6. ve eğer müşriklerden biri senden aman dilerse, allah'ın kelâmını işitip dinleyinceye kadar ona aman ver, sonra (müslüman olmazsa) onu güven içinde bulunacağı bir yere ulaştır. i̇şte bu (müsamaha), onların, bilmeyen bir kavim olmalarından dolayıdır
    diğer ikisi doğrudur bunlar adalet için yalnız sen bunları yanlış görerek de suçluyu savunmuş oluyorsun kaldı ki ekmek çaldı diye el kesilmez merak etme kurandaki adalet kısasa dayanır ne tür bir suç işlemiş isen misli ile karşılık alırsın ne az ne fazla doğru olan bu değil mi?
    ···