-
1.
+9 -20Ahlaki bir davranış olarak lanse edilir? Hem de henüz işlemediği bir suç(!) için bana bunu açıklayan olabilirse müslüman olacağım hodri meydan.
Kehf 74
Yine yola koyuldular. Nihayet bir erkek çocukla karşılaştıklarında, adam (hemen) onu öldürdü. Mûsâ, “Bir cana karşılık olmaksızın suçsuz birini mi öldürdün? Andolsun çok kötü bir iş yaptın!” dedi.
Kehf 80
Çocuğa gelince, anası babası mü’min insanlardı. Onları azgınlığa ve küfre sürüklemesinden korktuk.”
Kehf 81
Böylece, Rablerinin onlara, bu çocuğun yerine daha hayırlı ve daha merhametli bir çocuk vermesini diledik.”
Not: Mealler diyanetten alıntıdır -
2.
+12 -6Gerızekalı, ısleyecegı gunah var zaten. Kesın bılınıyor. Koskoca Allah amk. Allaha kafa mı tutuyosun huur cocugu
-
-
1.
0Bir Allah'ın bu günahları bilmesinin bir önemi yok. Kader inancı ile çelişir, henüz işlemediği bir suç için cezalandırılıyor.
ikincisi ise annesini babasını imansız yapmanın nesi suç? -
-
1.
0Ya amina kodugumun salagi zaman kavrami senin icin var zamani yaratan neden zamana dahil olsun? Senin icin gelecete yapacak ve o an da daha yapmamis olabilir cunku sen zamana dahilsin ama yaratici icin boyle bi sey yok o her zamanda. Boyle kucuk dusundugun icin zaten ateistsin
-
1.
-
2.
0Ulan yappppprak kafalı. Allah olayları insanlara ibret olsun diye verir. Bu olaydan da bircok ders cıkaran insan var. Koskoca bilim adamları kuranda ekgib bulamıyo. Senin züt kafan mı bulacak
-
3.
0Sadece açıklama yap kuru gürültü yapma.
-
4.
0bu naaı bir mantık amk yaratmasın o zaman madem işleneceği günahlar bilinip öldürülüyor ya da yaratılmıyor
-kötülük neden var Tanrı günümüzde çifte standartmı uyguluyor
-kötülüğü bitirmek isteyip bitiremiyorsa neden Tanrı
-bitirmek elinde bitiriyorsa kötü niyetli
diğerleri 2 -
1.
-
3.
+3 -3pampa kehf suresi, dönemin destanları (yedi uyurlar), tevrat'tan direk alıntılar (senin verdiğin örnek) ve alexander romance destanının direk kopyasından oluşuyor. bula bula bunu buldun da ahlak yolundan mı yürümeye çalışıyorsun, pagan inançlı büyük iskender'in destanından harfi harfine alınmış yecüc mecüc (hun) öyküsü dururken?
-
-
1.
0Dolu var hangisini istetsin diyip öyle mi atım. Eskinim mitolojileri yeninin dinleri aslında islam'ın çoğu uygulaması sümer kökenlidir.
-
2.
0"biz her millete bir peygamber gönderdik"
-
1.
-
4.
+1 -4Yine surenin sözlerini değiştirip islamı karalamaya çalışan ergen ateist daha
-
5.
+2 -1Şöyle düşün ormanda bir yangın başladı sen yangını ormanı tamamen yakmadan mı söndürürsün yoksa tüm orman yanınca mı? Taht kavgalarında da benzer mantık görebilirsin
-
6.
+2 -1Kuran tüm ayetleri birbirini tamamlar aralarından bir tane çekip okuyarak bi tak anlayamassın o surenin tamdıbını oku anlarsın olayı
-
7.
+2Yalan aq kehf 74 Yine yürüdüler. Nihayet bir erkek çocuğa rastladıklarında hemen onu öldürdü. Musa dedi ki: Tertemiz bir canı, bir can karşılığı olmaksızın katlettin ! Gerçekten sen çok kötü bir şey yaptın! burda insan öldürmenin nekadar kötü birşey olduğunu söylüyor
Hz muhafazid in çocuk öldürdüğünü flnda görmedim iyi birşey olsa o yapardı -
-
1.
080 84 ü okusan bi zahmet.
-
-
1.
0Knk onda ne varkı herkese iyi bir çocuk nasip etsinsin Allah diye dua ettik diyor bide belliki 74 ten 84 e kadar olayı anlatıyor okumadım hepsini yorum yapmak mantıksız olur
-
1.
-
2.
0Çocığa gelince anası babası mü'min insanlardı. Onları azgınlığa ve küfre sürüklemesinden korktuk. Evet bunda mı bir şey yok.
-
-
1.
0Knk ne var aq bunda önceki ayetleride oku ayrıca çocuk belli deccal kişilikli biri ailesini bozmasından korktuk diyor
-
1.
-
1.
-
8.
+1Biz bunun cevabını 15 temmuzda verdik
-
-
1.
+1Benim lafımı çalma dıbını yarranı giberim senin
-
1.
-
9.
+1Burada senin bu soruyu sormaman için anlatılmış bir sure dikkatli oku derim bütün süreyi
-
-
1.
0Bir çocuğu annesini babasını inançsız yapacak diye öldürülmesinin nesi ahlaki bir davranış. Aristoteles'in Nikomakhos'a etiğine bak bir de Kur'an'ın ahlak(!) teorisine bak hangisi daha akılcı ve mantıklı.
-
1.
-
10.
+1ben ne yaparsam yapayım sen gene kabul etmeyeceksin.bak sen ve senin gibiler için çok güzel bir ayet var:
"Kitab'ı sana indiren O'dur. Onun bir kısmı muhkem (hüküm ihtiva eden, mânâsı açık olan) âyetlerdir, onlar Kitab'ın esasıdır ve diğerleri, muteşâbihtir (yoruma açık âyetlerdir). Fakat kalplerinde eğrilik (bâtıla meyil) bulunanlar, bu sebeble muteşâbih olanlara (yorum gerektirenlere) tâbî olurlar. Ondan fitne çıkarmak için, onun te'vilini (yorumunu) yapmak isterler. Ve onun te'vilini Allah'dan başka kimse bilmez ve ilimde rusuh sahipleri ise: “Biz O'na îmân ettik, hepsi Rabbimizin katındandır” derler, onlar da tezekkür edemezler, sadece Ulûl'elbab (daimi zikrin ve sırların sahipleri) (tezekkür edebilir)." al-i imran/ 7 -
-
1.
0muhafazid yalanlarının anlaşılacağını görünce sallamış bunu çok bariz.
-
1.
-
11.
0Okumayın kanser oldum
-
12.
0(bkz: trenddeki lavuğa inanmayın)