1. 1.
    0
    şu güne kadar hiçbir kadınla beraber olmadım. Olmayı da asla ama asla düşünmüyorum.

    Ben işçilerle beraber kurtuluşa giden kutlu yolda devrim kervanını hazırlıyorum.

    ben vaktimi kadınlarla geçirip cinsel arzularımı tatmin edeceğime ezilen işçi sınıfını bulunduğu bataklıktan çıkarmayı yeğlerim. Üstelik kadın cinsel eğlence aracı değildir. Asla böyle aşağılık bir tabakada bulunamaz. Kadını bir köpek gibi eğlenme amaçlı görenler ise Burjuvalardan başkası değildir.
    ···
  2. 2.
    0
    @3 kadının kurtuluşu da sosyalizmdedir. kadını metalaştıran, ahlak perspektifi içinde kızlık zarını namus metası yapan, bizzat feodal-burjuva zihniyettir.
    ···
  3. 3.
    0
    @5 eşcinsel değilim. eşcinsel olmam, yani ,erkeklere ilgi duymam, beni aşağılık bir insan yapar mı ? senin dar, küçük beyninde yapar,ama ben aşağılık bir insan olmadığımı bilirim.
    ···
  4. 4.
    0
    @13 tipik bir anarşist görüşü.biz, bireylerin kurtuluşunu değil, yığınların kurtuluşunu istiyoruz.
    ···
  5. 5.
    0
    @14 anarşizm, işçi sınıfının bilimi olan marksizm-leninizm in en büyük düşmanıdır.

    anarşizm, sistemle uzlaşmak demektir. sınıfsal mücadeleden uzak kalmak demektir.

    içi boş bir ütopya olup, diyalektik materyalizmden uzaktır.
    ···
  6. 6.
    0
    @21 deniz gezmiş devrimcidir, fakat marksist-leninist değildir..

    yani deniz gezmiş ,komünist değildir.. örnek aldığım bir önder değildir..

    kaldı ki,önderim olsa bile, meta yoluyla onu taklit edecek kadar küçük burjuva devrimcisi değilim..
    ···
  7. 7.
    0
    @29 ben, aşk'ın, günümüzde özgür yaşandığına inanmıyorum.her şey birbiriyle bağlantılıdır. sınıflı toplumun çelişkileri,her insan arasında çıkar duyguları, mülkiyet ilişkisi yaratır.

    ikili ilişkiler, yani özellikle aşk, özgür değildir. sınıfsız topluma kadar da,özgür olamayacaktır..
    ···
  8. 8.
    0
    @30 anarşizm, işçi sınıfının burjvuziyi yok ettiği devrimi savunmaz. direkt olarak devrimi istemez.

    kaldı ki,isteseler bile, proleterya diktatörlüğüne karşı çıkarlar. bürokratizm'in,devleti yozlaştıracağına inanırlar.

    halbuki, tarih bize sınıf mücadelelerinde, devletin bir araç olduğunu, komünist partisinin de,proleteryanın devletini kurduktan sonra, onun egemenliğini sağlayacağı proleterya diktatörlüğünde, sınıf mücadelesini pekiştirmek ve komünist topluma geçmek için ileri adımlar atılır..

    üretim araçlarının özel mülkiyeti, öyle anarşist safsatalarla yıkılmaz.. sınıfsal eksenden kopan bu anlayış ,sistemle uzlaşmak demektir.
    ···
  9. 9.
    0
    @45 kemalizm anti-emperyalist değildir. eğer kemalizm, burjuva demokratik devrim olsaydı, hadi derdim, ülke de toprak devrimi olmuş ,demokratik bir ülke derdim.

    ama maalesef, üretici güçler emperyalizme son derece bağımlı kalmış, böylelikle türkiye de hiç bir zaman burjuva demokratik devrim olmamıştır.

    kemalizm, benimsediğim bir ideloloji değildir.
    ···
  10. 10.
    0
    @57 kadının yaşadığı sorunları, feodal-burjuva sistemden ayrı olarak nasıl değerlendiriyorsun ? soruyorum sana.

    örneğin ,kadına yönelik şiddeti...
    örneğin, namus kavrdıbını ve nihayetinde işlenen cinayeti..
    örneğin, kadına yönelik tacizi veya tecavüzü..

    hadi bakalım,bu geri davranışları nasıl açıklayacaksın..
    ···
  11. 11.
    0
    @59 şu an bu cümleyi kurabiliyorsun..

    ama emek-gücünü ,bir işverene pazarladığında, onun ,senin ürettiğin meta ile kazandığı sermayesinden,sen, sadece yüzde 2 sini bile almıyorsun.

    senin emek gücün,bir meta oluyor. yani köle oluyorsun.

    köle olarak yaşamak seni mutlu ediyorsa, diyecek bir şey yok.
    ···