1. 126.
    0
    bekir abi yolunda yürüyoruz
    ···
  2. 127.
    0
    varsa boşa uğraşıyoz
    yoksa; .)
    ···
  3. 128.
    0
    ne filmdi be.
    ···
  4. 129.
    0
    "gözümü bi açtım karlı dağlar geçiyor."
    "herkesin inandığı bişey vardır bu dıbına koduğmun hayatında benim ki de sensin."

    2 kere izledim. ikisininde de hayatım gibildi.
    ···
  5. 130.
    0
    az önce bu filmi izledim nasıl bir filmdir böyle. sonu özellikle harika duygulandım amk.
    ···
  6. 131.
    0
    masumiyeti önce izleyin sonra bunu izleyin oyunculuk farkını görmek açısından
    ···
  7. 132.
    0
    http://fizy.com/#s/1aivgh
    ···
  8. 133.
    0
    senden başka çektiğim dert kalmadı
    çektiklerim bana hiç ders olmadı
    verilecek bir hesabım kalmadı
    git, ellere yar ederim seve seve, seve seve
    ben seni seve seve

    kimse seni sevmeyecek
    benim kadar, bu bir gerçek
    ister kul ol ister köle
    tüm aşklar bir gün bitecek
    ···
  9. 134.
    0
    bunu hala izlemeyen var mı lan. efsane dıbına koyim.hem dayım oynuyo bu filmde kahvedeki kavgayı ayıran bıyıklı adam kendisi olur.
    ···
  10. 135.
    0
    uğur otel odasına dönmüş, bekir ayakta onu beklemektedir.. uğur yatağının üzerinden hırkasını almak üzereyken bekir'e bakar ve "ne var, bir şey mi oldu" der. bekir sessiz kalır ve uğur'un yüzüne bakar. biraz baktıktan sonra ani bir hareketle uğur'un kollarından tutarak yatağa fırlatır ve tecavüze yeltenir. uğur, bekir'in hiç beklemediği şekilde direnir ve bekir'i savurarak elindeki hırkayı suratına vurur ve gibtiri çeker.. bekir kafası önde odayı terkeder.
    filmin kamera arkasına dönecek olursak; bu sahnenin çekiminden hemen önce demirkubuz, bayraktar ve adını bilmediğim biri(ya kameraman yada asistanlardan biri olduğunu düşünüyorum) küçük bir toplantı yaparlar ve bu sahnenin çekimini konuşurlar. demirkubuz oradakilere bu sahnenin gerçekçi olması gerektiğini, iyi iş beklediğini ve vildan atasever'e bu sahnenin çekileceğinden bahsetmediğini açıklar ve sahne vildan atasever'in haberi olmadan olağanca gerçek bir tecavüze yeltenme vakasının kayıt edilmesi şeklinde çekilir. atasever öyle bir oyunculuk çıkarır ki, tek kelimeyle muhteşemdir(atasever, bayraktar'ın film icabı tecavüze yeltendiğini anlar ve oyununu o yönde devam ettirir)...
    ···
  11. 136.
    0
    üzerinde düşünülmemesi gereken mefhum. bazı temel noktaları var onları kafada oturttuktan sonra sorumluluk alıp suçluluk duygusundan kurtulmak lazım.bi de şöyle bi mesele var. kaderi tam anlamıyla algılayamıyoruz. yani kaderi tam olarak kavramak için allahın ne düşündüğü tam olarak bilmemiz gerekir. buna da insanın fıtratı el vermez. kıs metraj film için bile senaryo yazarken diyalogları olağan bir şekilde ortaya koymak için dünyanın provası yapılırken birbirinden bağımlı-bağımsız binlerce olasılığı hesaplamaya insanın fıtratı nasıl el versin. neyse
    ···
  12. 137.
    0
    bu kadar acı çektiğim bir film daha hatırlamıyorum
    ···
  13. 138.
    0
    tüm aşklar birgün bitecek o.ç.ler
    ···
  14. 139.
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=njckPvvScCU
    ···
  15. 140.
    0
    --spoiler--

    --spoiler--
    ···
  16. 141.
    0
    meyhaneye girdiğinde bir tek istiyo mean sahibinden arkadan neşet ertaş çalıyo bekir tabi kırmış kafayı zaten yok öyle bi sahne amk
    ···
  17. 142.
    -1
    uzay çağındayız amk hala inanan var mı
    ···
  18. 143.
    -1
    yannan gibi film izlediğime pişmanım
    ···
  19. 144.
    -1
    tak gibi film. ulan zeki masumiyeti çek gel sonra bunu çek. gibtir git böyle taktan iş olmaz hiç çekmesen daha iyiydi.
    ···
  20. 145.
    -1
    öyle aşk mı olur amk? gibeyim ananı bekir izlerken pert ettin beni amk. mis gibi karın var çoluğun çocuğun var.
    ···