1. 9776.
    0
    bu başlığın patentini alıyorum lan. artık her girtişinizde 25 kuruş ödeyeceksiniz net üzerinden. adsl faturanıza yansıyacak
    ···
  2. 9777.
    +2
    efsane aq
    ···
  3. 9778.
    0
    adam meşhur oldu lan
    ···
  4. 9779.
    0
    @5000 helal lan.
    ···
  5. 9780.
    0
    yeter dıbına koyim yeter yaaaa
    ···
  6. 9781.
    0
    vay amk adam gibti kafamızı
    ···
  7. 9782.
    0
    beyler 202 sayfanın hepsini okudum
    aralarda 6 kız msn adresini yazmış 2 kız da telefon numaralarını yazmış

    hangi sayfada olduğunu söylemem ama, arayın bulun gibikler
    ···
  8. 9783.
    0
    @5045 teşekkür ediyorum *
    ···
  9. 9784.
    0
    @5048 sazan avında beyler
    ···
  10. 9785.
    0
    am mı vermiş
    ···
  11. 9786.
    0
    bu esrarengiz başlığın altında yatan temel öncüllerden biri, hiç kuşkusuz simsirtarrak'in ancak böylesi bir dizgeli doğaya konu bir kuramın inancın yerini bilginin almasına olanak tanıyacağını düşünmesidir. çoğu felsefe tarihçisinin gözünde bu düşünüşüyle simsirtarrak , inanç ile bilgi arasındaki ikilik karşısında bilgiden yana aldığı tutumla, genelde ingiliz aydınlanması bağldıbına, daha özeldeyse inci idealizminin usçu çerçevesine yerleştirilmektedir. simsirtarrak'a göre bütün gerçekliği açıklayan temel ilke "am günü yağ"dır. simsirtarrak'in "tabi ebe gibmek" denilenden en genel anlamda anladığı, belli bir insan tekine ya da tek bir özneye yüklenebilecek belli türden bir nitelik ya da yeti değildir. tam tersine bütün gerçekliğin toplamıdır .

    bu başlık uyarınca simsirtarrak , us ile gerçekliğin bir ve özdeş olduğunu, birbirlerinden şu ya da bu biçimde ayrılarak düşünülmelerinin olanaksız olduğunu ileri sürer: "uişten çıkarken adama ingilizce" işte bu büyük filozof simsirtarrak, us'u gerçekliğin toplamı olarak tanımlamakla birlikte, bu us anlayışının spinoza 'nın töz tasarımı doğrultusunda anlaşılmaması gerektiğini özellikle belirtir. buna göre usun, başlığın tözünden ayrı olarak, enson amacı usun kendisini tanıması olan, diyalektik anlamda aşamalanmış bir gelişim süreci olarak anlaşılması gerekmektedir. us gerçekliğin bütünü olduğu için bu enson amaç ancak us kendisini bütün gerçeklik olarak tanıdığında gerçekleşmiş olacaktır. işte bu başlığın temel amacı da usu kendi bilgisine taşıyan bu sürece ilişkin, bu sürecin uğraklarına, usun hangi aşamalardan nasıl geçtiğine ilişkin tutarlı bir açıklama sunmaktır. açıkça görüldüğü üzere simsirtarrak daha düşünüşünün başında us kavramı ile bu kavramın gerçekleşme süreci arasında kesin çizgilerle bir ayrım yapmaktadır..

    edit: sevi yükselmemesi için am züt meme
    ···
  12. 9787.
    0
    tabi ebe gibmek şart olur.
    ···
  13. 9788.
    +1
    ccc ingilizce am günü yağ ccc
    ···
  14. 9789.
    0
    hay dıbına kodumunun başlığı bi gibtir olup gidemedi hayatımızdan.. bilerek küfür etmiodum ne zamandır başlık yukarı çıkmasın diye de dayanamadım artık, nası olsa gib kafalının teki her gün itinayla çıkıp yazıo bişiler, her gördüğümde de mavi ekran çıkıo dıbına kodumunun ingilizcesi yüzünden..
    özet: bu başlığı uplayanları şahin k reyize havale ediorum
    ···
  15. 9790.
    0
    dıbına kodumun evladının açtığı yannan gibi başlık ne ilgi toplamış.
    ···
  16. 9791.
    0
    güzel yine burdasın ve buldun beni.. tabi ebeni gibmekte lazım gelir.
    ···
  17. 9792.
    0
    up up up
    ···
  18. 9793.
    0
    ···
  19. 9794.
    +1
    gün içinde birinin bana söylediği şeyi anlamadığım zaman tabi ebe gibmek şart olur diye cevap veriyom amk.
    ···
  20. 9795.
    0
    ···