-
1.
0bir ateist olarak panpalara soruyorum hristiyanlık, yahudilik yada dünyada ki binlerce din arasından islam ya yanlış dinse ya sonsuza kadar cehennemde yanacaksan. hadi panpa korkuyor musun söyle?
-
2.
-29 yaşında kızla evlenmek, allahla el sıkışmak, ayı ikliye bölmek marjinallik değil mi ?
-
-
1.
0işte zihnen bu kadarsınız 9 yaşında kızla evlenmek demişsin adam olan hakikatten müslüman olan bunu desteklemez ki eski zamanlarda senin peygamberinde evlenmiş diyeceksen sana şunu söylüyorum her evlilik demek cinsellik demek mi
ayrıca allah la el sıkışmak ne sen israil oğulları ile karıştırdın galiba -
-
1.
0allahla el sıkışma olayı miracda oluyor buhariden takip et.
-
1.
-
2.
049 yaşındaki muhafazid, 6 Yaşındaki Bir Çocuk (Aişe) ile Evleniyor. Yine Aişe’nin kendisinin anlattığını dile getiren bir hadis:Tümünü Göster
Bu hadisin başında, Aişe aynen şöyle diyor:
- “Peygamber benimle evlendi; BEN O SIRADA 6 YAŞINDAYDIM.” (1)
Evet, bir yanda 49 yaşındaki muhafazid, öbür yanda 6 yaşındaki Aişe. Evleniyorlar.
muhafazid’le evlendiği zaman Aişe’nin 6 yaşında olduğunun islam dünyasında, tümMüslümanlarca kabul edilmesi zorunlu. Çünkü bunu anlatan “hadis”, tartışmasız “sağlam (sahih)” kabul edilir. Bu hadisi, islam dünyasında en sağlam olarak benimsenegelmiş olan Buhari’nin ve Müslim’in “e’s-Sahih”lerinde de buluyoruz.
Anlatıldığına göre, “evlilik” gerçekleşiyor” ama yine de 3 yıl kadar “zifaf” (yani gerdeğe girme, cinsel birleşme olayı) gerçekleşmiyor. Bu süre geçtikten sonra oluyor “zifaf”. Aişe 9 Yaşındayken, 52 Yaşındaki muhafazid’in Koynuna Veriliyor
“Hadis”i izleyelim. Aişe anlatıyor:
- “Ve ben dokuz yaşındayken benimle gerdeğe girdi.
Medine’ye göçmüştük. Haris ibn Hazrec oğullarına konuk olduk. O sırada sıtmaya yakalandım.
Saçlarım döküldü. Saçlarım yeniden geldi; bölükler oluştu. Annem Ümmü Ruman bana geldi.
Arkadaşlarımla birlikte salıncakta (ya da tahterevallide) sallanıyorduk. Annem beni çağırdı. Yanına gittim. Benden ne istediğini bilmiyordum. Elimi tuttu (Alıp zütürdü.). Evin kapısına gelince durdurdu.
Soluk soluğa kalmıştım. Sonunda soluğum biraz yatıştı. Annem, sonra biraz su alıp yüzüme, başıma
değdirdi. Sonra beni eve soktu. Bir de baktım ki birtakım Medineli kadınlar. Evdeler. Bana şöyle
demeye başladılar:
– “Hayırlı, bereketli olsun. iyi şanslar.
Annem beni bu kadınlara teslim etti. Bunlar benim saçımı başımı yıkadılar, beni güzel bir biçimde
hazırladılar. Peygamber’le birden karşılaşmaktan başka hiçbir şey beni korkutmamıştı. Kadınlar, beni
ona teslim ettiler. Ve ben o sıralar 9 yaşındaydım.” (Bkz. aynı hadis kaynakları)
Bu hadisten çıkan kimi sonuçlar da şöyle özetlenebilir:
- muhafazid’le Aişe evlendiklerinde üç yıl geçmeden cinsel ilişkide bulunmamışlardır.
– Evlendiklerinde Aişe 6 yaşında, cinsel ilişkide bulunduklarındaysa 9 yaşında bulunuyordu.
muhafazid’se bu evlenme sırasında 49, gerdeğe girdiğinde 52 yaşındaydı.
- Aişe, muhafazid’in koynuna verilmek üzere zütürüldüğünde, salıncakta sallanıp oynayan bir oyun
çocuğuydu. Yani muhafazid, o yaşında, böylesine bir çocukla cinsel birleşimde bulunmuştu.
Bunu, sağlam hadis kaynaklarında bulunan sağlam hadisler anlatmasa, islamcı kesim, “yalan, iftira”
diye niteleyecektir. – Aişe, gerdek odasında muhafazid’le karşılaşınca -kadınlar tarafından teslim edilmiş olsa bile korkmuştu.
Bir Kız 9 Yaşında Geldiğinde, islam Hukukunda “Şehvet Konusu (Müştehat)” Oluyor
Aişe 9 yaşındayken muhafazid’in koynuna sokulmuş olunca, islam hukuku bundan bir sonuç
çıkarıyor: “9 yaşındaki bir kız, müştehat (şehvete konu olabilecek çağda) sayılır.” diyor. Ve bu nedenle
de 9 yaşındaki bir kızla evlenilebileceğini bildiriyor. (2)
Aişe, muhafazid’in karısıyken büyüyecek ve 18-19 yaşına geldiğinde de muhafazid’in ölümü
üzerine, kimi kumaları gibi, çok genç yaşta dul kalacaktır. Ve hiçbir erkekle evlenmemeye “mahkum”
edilerek… muhafazid’in karıları, müminlerin anaları sayıldığı için…
—————————————————————————————————–
1- Bkz. Buhari, e’s-Sahih, Kitabu Menakıbi’l-Ensar/44; Tecrid, hadis no. 1553; Müslim, e’s-Sahih,
Kitabu’n-Nikah/69, hadis no. 1422
2- Bu fıkıh hükmünü görmek için bkz. muhafazid Ali Tehanevi, Keşşafu Istılahati’l-Fünun, 1/788.
-
1.
başlık yok! burası bom boş!