1. 58.
    0
    @56 Sinemada sembolik anlatımların yoğunlaşmasına karşıyım , godard ın sembolik anlatımı aşırı ileri zütürdüğü filmler sıkıcı olabiliyor , ama hem sembolik bir anlatım tarzını kullanıp hem de seyirciye zevk vermek işte o en iyi sinemacıları ortaya çıkarıyor luis bunuel üstadı godard la birlikte bu kategoride sayabilriz.

    Ama bir daivd lynch var ki evlerden ırak :D
    ···
  2. 57.
    0
    grup ciks idioterne trier
    ilki benden olsun...
    ···
  3. 56.
    0
    godard ın bi lafı vardı. iletişim araçları artarken iletişim gittikçe azalıyor diye.bu yüzden godard izleyiciyle farklı bi iletişim kuruyor. izleyiciyi rahatsız etmesinden ziyade onu alışılmış algı biçiminin dışına itiyor. bu yüzden godard izlecisi sanırım biraz daha çıplak ve sivil.
    ···
  4. 55.
    0
    Evet beyler yeni soru ayrıntılarla filmleri , filmlerle yönetmenleri birleştirin ?

    anal ciks
    içest
    eşcinsel ilişki
    fuhuş
    grup ciks

    idoterne
    bad education
    belle de jour
    Le souffle au coeur
    Ultimo tango a Parigi

    bunuel
    almodovar
    malle
    bertolucci
    trier
    ···
  5. 54.
    0
    biraz da kendine dönmeni sağlıyo haklısın.. hani yanda yol boş ..yandan bi şekilde o trafiği atlatıp ilerleyebilir ama o sıkışmış düzene o kadar alışmış ki sadece korna çalmakla yetinio
    ···
  6. 53.
    0
    @50 arkadaşım burası kültürel bir ortam , bu güzel ortamı bozmayalım .

    Öhöm , öhöm çok rica ediyorum .
    ···
  7. 52.
    0
    @51 teşekkür ederim yorum için öncelikle . Demek ki herşeyi iyi anlamışım gerçekten rahatsız oldum filmi izlerken , sanki ben de o trafikte kalmış gibiydim :D
    ···
  8. 51.
    0
    beyler HAFTASONU filminde godard müziği hiç alışılmamış bir biçimde kullanıo dikkat ederseniz klagib müzik eşliğinde yanan arabaları izliyoruz. Trafik sekansına baktığımızda günümüz izleyicisinin her şeyi kıssadan hisse almak istemesinin tam bir karşıtı söz konusu. Dakikalarca korna sesi duyuyoruz. Sinema salonundaki izleyicilerin filmin o sekansında salondan çıktığı rivayet edilir. Godard tam da bunu savunuyor. Sinemanın 7 günahı dediğimiz izleyiciyi içine çekmenin karşısında bir tavır sergileyip sinemanın 7 erdeminden biri olan rahatsız etmeyi uyguluyor.Çünkü ona göre alışık olduğumuz her şey bize öğretildi ve iktidarın bir oyunu.Ne kadar uzak olduğun bir teknik kullanırsa sen o kadar dikkat edersin. Filmden çıktığında anlık hüzünler ya da mutluluklar yaşamanı istemez, düşündürmeye çalışır..
    ···
  9. 50.
    0
    Heryere ziyaret olurda buraya olmaz mı ? Duyarlı Olun binler!

    http://inci.sozlukspot.com/e/9424352/
    ···
  10. 49.
    0
    @47 doğrudur efendim tebrikler .
    ···
  11. 48.
    0
    @45 ccc beckett reyiz ccc
    sorular ilgi çekici gelmedi ha? ha? sdjfjklsdf
    ···
  12. 47.
    0
    @17 e b diyorum. doğru mudur doğrudur saygılar.
    ···
  13. 46.
    0
    serseri aşıklar giber atar...
    ···
  14. 45.
    0
    @38 son sorunu cevabı samuel beckett miş imdb sağolsun bilmiyordum beckett in sinemayla ilgilendiğini , şaşırdım .

    diğer sorular pek ilgi çekici gelmedi açıkçası :D
    ···
  15. 44.
    0
    bi tümörüm olsa adını bangbrosun kameramani koyardım!
    ···
  16. 43.
    0
    the dark knight

    joker'in aslında istediği bir şey yok. asıl istediği hiçbirşeyin yolunda gitmemesi. komunizmi temsil ediyor.
    batman: para tak. filmde amerika'yı temsil ediyor. düzeni sağlayamıyor. kapitalizmi temsil ediyor.
    harvet dent-twoface: hukuku ve düzeni temsil ediyor. sistemi düzene sokamayıp, kendi düzeninde ölüyor mal.
    rachel: çirkin bi karı oynuyor. filmde elde kalması gereken yer olarak görünüyor diyebiliriz. kudüs belki.
    alfred: en kilit karakter. bruce wayne* ile aralarında bir konuşma geçiyor. filmdeki en süper sahne.her şeyi özetliyor.

    bruce wayne:artık çizgiyi aştılar.
    alfred: kusura bakmayın efendi wayne.siz çizgiyi aştınız. onları çaresizliğe sürüklediniz. onlarda daha önce tanımadıkları bir insandan umut beklediler.
    yıllar önce burma'da dostlarımda bir haydutun peşindeydik çalınan elmasların peşinden giderken.bu haydutun onları satmadığını dışarıya attığını öğrendik.
    brunce wayne: neden peki.
    alfred: çünkü paraya önem vermiyordu. bazı insanlarla pazarlık edemezsiniz. korkutmak ya da anlaşmak mümkün değildir. bazı insanlar sadece dünyanın yanıp kül olmasını isterler.

    izleyin. çok şey kazanırsınız.
    ···
  17. 42.
    0
    @40 haftasonu benim için çok havada kalan bir film oldu , pek bir anlam yükleyemedim anladıklarını anlatır mısın ?
    ···
  18. 41.
    0
    seviye yükselmesin giberim
    ···
  19. 40.
    0
    başarılı demek daha yerinde işte. Godard'ın güzel iyi olma gibi bi derdi yok.. Serseri aşıklarla godard'a başlamak gerek dedim.Ki bence de doruk noktasını Çinli Kız ve Haftasonuyla yapmıştır
    ···
  20. 39.
    0
    herkes serseri aşıklardan bahsetmiş peki prenom carmen i izleyen var mı beyler benim nazarımda serseri aşıklardan daha başarılı bir filmdir .
    ···