1. 38.
    +1
    lan züt laleleri aleviliğin özü nedir haberiniz yok burdaki binlerin derdi özür değil kendi ülkelerini zor durumda bırakmak şimdiki alevilerin çoğu bilip bilmeden geçmişe düşman ama niyet başka neyse sizin vicdanınızı gibeyim. Ulan madem katliam vardı binlerce alevi nasıl devlet kadrolarında iş buluyor Sanat camiasında, iş dünyasında aleviler var neyse dıbınıza koyayım her kuşu gibtik bir leylek kaldı amk
    ···
  2. 37.
    0
    Ayrıca, amaç dediğim şu, amaç eğlenmekse bile ciddi meseleler üzerinden ilkokul çocuğu tavırlarıyla eğlenilmemeli. Binlerce şey üzerinden geyik dönebilir. Paylaşımın özünde saygı yatar.
    ···
  3. 36.
    0
    @34 kangal sen ordan olabilrsin ama bir o kadar kişi de ordan değil bunu da hoşgörüyle karşılamalı
    ···
  4. 35.
    0
    @1 sonuna kadar haklısın birader.
    ···
  5. 34.
    0
    i̇sa'nın kudüs'e girişi

    (mar.11:1-11; luk.19:28-40; yu.12:12-19)

    1-2kudüs'e yaklaşıp zeytin dağının yamacında bulunan beytfacı köyüne geldiklerinde i̇sa, öğrencilerinden ikisini şu sözlerle köye gönderdi: «karşınızdaki köye gidin. hemen orada bağlı bir dişi eşek ve yanında bir sıpa bulacaksınız. onları çözüp bana getirin. 3size bir şey diyen olursa, `rab'bin bunlara ihtiyacı var, hemen geri gönderecek' dersiniz.»
    4-5bu olay, peygamber aracılığıyla bildirilen şu sözün yerine gelmesi için oldu:

    «siyon kızına deyin ki,
    `bak, alçakgönüllü kralın, bir eşeğe,
    evet bir sıpaya,
    bir eşek yavrusuna binmiş
    sana geliyor.'»

    6öğrenciler gittiler, i̇sa'nın kendilerine buyurduğu gibi yaptılar. 7eşekle sıpayı getirip üzerlerine giysilerini yaydılar, i̇sa da sıpanın üzerine bindi. 8halkın büyük bir bölümü giysilerini yolun üzerine serdi. bazıları da ağaçlardan dallar kesiyor, yola seriyorlardı. 9önden giden ve arkadan gelen kalabalıklar şöyle bağırıyorlardı:

    «davut oğluna hozana!
    rab'bin adıyla gelene övgüler olsun,
    en yücelerde hozana!»

    10i̇sa kudüs'e girdiği zaman bütün kent, «bu kimdir?» diyerek çalkandı.
    11kalabalıklar, «bu, celile'nin nasıra kentinden i̇sa peygamber» di

    edit:pardon beyler incil sandım bi an
    ···
  6. 33.
    0
    @33 tabiki orası öyle
    ···
  7. 32.
    0
    @33 sol frame e bak ve nerde olduğunu anla artık
    ···
  8. 31.
    0
    @30 elbette herkes giriyor. ancak dediğim gibi herkesin değerleri var. yani mesele eğlenmekse böyle davranılmamalı, eğlenecek bir yığın konu var. Siyasal bir yapılanmadan söz etmiyorum zaten, saygıdan sözediyorum.
    ···
  9. 30.
    0
    @28 aslında tamamen sözlük şuan koyun sürüsü pgibolojisi içinde. Genel nasıl davranırsa ötekilerde öyle davranıyor. Bir başlık açılıyor, daha fikir paylaşımı yapılmadan hooooppp 2. sayfaya.
    ···
  10. 29.
    0
    inci kutsaldır gibtirin gidin amcıklar
    ···
  11. 28.
    0
    @26 buraya ateistinden hristiyanına sunnisinden alevisine herkes girebilir burası bir cumhuriyettir buranın belli bir siyasal içerigi yoktur olamaz eger ayrılmak istemiyorsak olmamalıdır
    ···
  12. 27.
    0
    i̇sa'nın kudüs'e girişi

    (mar.11:1-11; luk.19:28-40; yu.12:12-19)

    1-2kudüs'e yaklaşıp zeytin dağının yamacında bulunan beytfacı köyüne geldiklerinde i̇sa, öğrencilerinden ikisini şu sözlerle köye gönderdi: «karşınızdaki köye gidin. hemen orada bağlı bir dişi eşek ve yanında bir sıpa bulacaksınız. onları çözüp bana getirin. 3size bir şey diyen olursa, `rab'bin bunlara ihtiyacı var, hemen geri gönderecek' dersiniz.»
    4-5bu olay, peygamber aracılığıyla bildirilen şu sözün yerine gelmesi için oldu:

    «siyon kızına deyin ki,
    `bak, alçakgönüllü kralın, bir eşeğe,
    evet bir sıpaya,
    bir eşek yavrusuna binmiş
    sana geliyor.'»

    6öğrenciler gittiler, i̇sa'nın kendilerine buyurduğu gibi yaptılar. 7eşekle sıpayı getirip üzerlerine giysilerini yaydılar, i̇sa da sıpanın üzerine bindi. 8halkın büyük bir bölümü giysilerini yolun üzerine serdi. bazıları da ağaçlardan dallar kesiyor, yola seriyorlardı. 9önden giden ve arkadan gelen kalabalıklar şöyle bağırıyorlardı:

    «davut oğluna hozana!
    rab'bin adıyla gelene övgüler olsun,
    en yücelerde hozana!»

    10i̇sa kudüs'e girdiği zaman bütün kent, «bu kimdir?» diyerek çalkandı.

    11kalabalıklar, «bu, celile'nin nasıra kentinden i̇sa peygamber» di
    ···
  13. 26.
    0
    bu kadar binle dediğin gibi davranılması mümkün değil
    ···
  14. 25.
    0
    @24 kimse kimseyi kırmıyor bakın anlamıyorsunuz sıradan bir anket değil bu referandum dedik tamam evet hayır diyecegiz herkes hemfikir ama diger siyasi anketler bölünmeye yol acar asıl bölünme böyle olur
    ···
  15. 24.
    0
    @22 inci sözlüğün varlığı buradaki yazarların bu sözlüğe olan inancıyla pekişebilir. Bu sözlükte adamakıllı konuşulup bir şeyler paylaşılıyorsa aklı başında yazarlar sayesindedir. Buranın bu kadar çirkinleşmesi iyi yazarları sözlükten uzaklaştıracaktır. inci sözlüğün de amacının olmadığı kocaman bir yalan. Her oluşumun her yapılanmanın bir amacı vardır.
    ···
  16. 23.
    0
    @24 aynen hoca, haklısın
    ···
  17. 22.
    0
    herkes ne yannanıma anketlere hayır dememizi söylüyor dıbına koyayım stv ye hayır denir ama hayırcı kesmin yayın organlarına da evet denmesi lazım illa buna oy vermemizi isteyecekseniz tarafsızlara da hayır denmez cok istiyorsan kararsıza yüklen amcık
    ···
  18. 21.
    0
    klagib bir anket gibertmece bence abartmayın cevabı beğenmediyseniz evet de diyebiliriz.
    gibtir edin taktan bir anket. kırmayın birbirinizi kardeş kardeş takılın canlarım.
    ···
  19. 20.
    0
    @18 burda noktaları kimse koyamaz sitenin içerigini de kimse belirleyemez inci özgürdür incinin bir içerigi yoktur git ögren de gel
    ···
  20. 19.
    0
    @16 haklısın dostum. Sırf önyargıyı yıkmak adına 20 entry girdim ve mod tarafından silindi. Amacım sadece konuya dair bilgi paylaşımı yaparak , önyargıları yıkmaktı.

    Bu kadar gencin buluştuğu bir dinamizmi daha doğru şekilde kullanmalıyız. Elbette eylence de olacak, ama akıllıca yapılan eylemler daha ön planda olmalı artık.
    ···