1. 76.
    0
    @58 gibtir git.
    ···
  2. 77.
    0
    üçüküncü nesil için arama sonuçları
    (128) başlık
    1 2 3 / 3

    konu:
    yazar:

    tarihbaşlangıç 1234567891011121314151617181920212223242526272829303112345678910111220092010
    bitiş 1234567891011121314151617181920212223242526272829303112345678910111220092010


    siralamaa-z en çok
    yeni-eski eski-yeni




    h a y v a n a r a

    · aayy üçüküncü nesil olmaktan utanıyorummmmm ...
    · ahahahahaha adam üçüküncü nesil yeeaa ahahaha (4) ...
    · ali baba ve 40 üçüküncü nesil ...
    · anancı üçüküncü nesil (7) ...
    · üçüküncü ergen nesil (2) ...
    · üçüküncü ne lan üçinci nesil olsun aq (3) ...
    · üçüküncü nesil ...
    · üçüküncü nesil account satıyorum ...
    · üçüküncü nesil akar (2) ...
    · üçüküncü nesil çüüükeeeeerrrrrr (4) ...
    · üçüküncü nesil çüker (2) ...
    · üçüküncü nesil çükertmesi (4) ...
    · üçüküncü nesil çok ekşiçi ...
    · üçüküncü nesil başlık açamıyo mu (5) ...
    · üçüküncü nesil babasıyım (4) ...
    · üçüküncü nesil bir yazar olmak ...
    · üçüküncü nesil boykot ...
    · üçüküncü nesil bu resmi gördü mü (5) ...
    · üçüküncü nesil değiştirilip özenti disko (4) ...
    · üçüküncü nesil ergen binleri kreşe alıyorz (16) ...
    · üçüküncü nesil geldi alem (2) ...
    · üçüküncü nesil gelmiş yarraa yedik (5) ...
    · üçüküncü nesil hakkında bildiklerimiz (10) ...
    · üçüküncü nesil hali (2) ...
    · üçüküncü nesil hatunları listesi (4) ...
    · üçüküncü nesil hazır gelmişken (8) ...
    · üçüküncü nesil muallaklere benden kıyak lan (2) ...
    · üçüküncü nesil iki olmak için buraya bakın (4) ...
    · üçüküncü nesil ikinci posta (3) ...
    · üçüküncü nesil inci sözlük moderatörü ...
    · üçüküncü nesil inci sözlük totoşları (4) ...
    · üçüküncü nesil inci sözlük yazarı (2) ...
    · üçüküncü nesil inci sözlük yazarı gelin (13) ...
    · üçüküncü nesil inci sözlük yazarı olmaktan ...
    · üçüküncü nesil kimi gibti (6) ...
    · üçüküncü nesil liseli değildir (5) ...
    · üçüküncü nesil mallar (6) ...
    · üçüküncü nesil manifestosu ...
    · üçüküncü nesil ne amk ...
    · üçüküncü nesil ne amq (3) ...
    · üçüküncü nesil ne la (4) ...
    · üçüküncü nesil ne lan ...
    · üçüküncü nesil olarak amacımız inciyi küf (23) ...
    · üçüküncü nesil olduğuma utandım diyenler (7) ...
    · üçüküncü nesil olduğunu kabullenemeyen muallak ...
    · üçüküncü nesil olmak (9) ...
    · üçüküncü nesil olmak mı yoksa (12) ...
    · üçüküncü nesil olmakla gurur duyuyorum (2) ...
    · üçüküncü nesil olmaktan utanıyorum (2) ...
    · üçüküncü nesil olmaktan utanmak (8) ...

    1 2 3 / 3
    Tümünü Göster
    ···
  3. 78.
    0
    hagi amk dışarı çıkcam bitirmeni bekliyorum bin.
    ···
  4. 79.
    0
    @2 gibertmiş
    ···
  5. 80.
    +1
    @15 beyler adam yalanci; 17 yasinda almanya'da araba kullananin gotunden kan alirlar.
    ···
  6. 81.
    0
    boşaldım
    ···
  7. 82.
    0
    lan bin hadisene gibecem ama
    ···
  8. 83.
    0
    @65 adam haklı beyler
    ···
  9. 84.
    0
    @66 erken bosaldin mal
    kariyi daha gibmedi
    ···
  10. 85.
    0
    arigato kotaymez
    ikinci nesil inci sözlük yazarı

    (online)
    Genel
    Bugün: 24
    Bu hafta: 37
    toplam entry: 206
    toplam başlık: 0

    amk bu herif 2. nesil ve 3. nesil tarzi hikaye yazio sizde yiyorsunuz yarak kafalilar
    ···
  11. 86.
    0
    ya bi gibtirgit
    ···
  12. 87.
    0
    hadilan
    ···
  13. 88.
    0
    ben tabi iyice kudurmustum kari benden yasca buyuktu ben 18 yasima 1-2 hafta sonra girecekken kari21 yasindaydi ve tecrubeliydi. elini takserimin icinde tutuyor ama dedigim gibi gibimi ellemiyordu ve pantolumun uzerinden gidip gelmeye devam ediyordu. karinin acayip bir tanga koleksiyonu vardi akla hayale gelmeyecek tangalari vardi. bu sefer 2 tane iplikli bir tanga giymisti biri biraz daha disindaydi biri de ic tarafa dogru giriyordu. topuklariyla ayni renkte bi kirmiziydi. bende bos durmayip karinin o sulu iri gotunu avucluyor ve gibabildigim kadar sert gibiyordum. sevisme, arada bir sagdan soldan gecenlerin etkisiyle duraksasada devam ediyordu.

    baya bi sure sevistikten sonra ayaga kalktik ben yine kasla goz arasinda gibimi dikey pozisyona getirip millete rezil olmayalim diye kamufle ettim. kizi evine birakip kendim de eve gidip bi guzel asildim. artik gece uyuyamamaya baslamistim , ne yapip ne edip kizi rahat bir ortama cekip , kimselerin gormeyecegi bir yere getirmeliydim..
    ···
  14. 89.
    -1
    iyiymiş walla bin
    ···
  15. 90.
    0
    amua koyim senin pic
    ···
  16. 91.
    0
    heycan dorukta
    ···
  17. 92.
    0
    @1 adamın hayal dünyası geniş beyler
    ···
  18. 93.
    -1
    reha erdem türk sinemasında auteur sıfatına layık az sayıda yönetmenden biri oldu kısa zamanda. reklam filmleriyle başlayan sinema serüveni a ay (1988) la devam etti. sonrasında uzun bir ara verip reklam filmleri ve diğer çalışmalarıyla edindiği maddi kaynakla kaç para kaç (1999) ı çekti . kaç para kaç ve a ay filmleriyle kendine bir perspektif/sinemasal kategorizasyon sağladı . filmlerini atlantik film çatısı altında çıkarıyordu , bağımsız yapımlardı. böylelik baskı altında kalmadan zihnindekileri kendine has görselliğiyle sinemaya yansıtma fırsatı buldu . kaç para kaç tan sonra 2004 yılında korkuyorum anne'yi bitirdi . film önceleri insan nedir ki olarak piyasaya çıktı , kısa süre sonra film geri çekilip çeşitli düzenlemelerden sonra korkuyorum anne adıyla tekrar sinemaseverlerle buluştu . son filmi 5 vakit' in 2006 istanbul film festivalinde ilk gösterimi gerçekleştirildi. sinema salonlarına henüz dağıtılmamış olması sebebiyle çoğu insan filmi izlemeden hakkında bilgi sahibi olmak durumunda kaldı .

    reha erdem filmlerini az seyirciyle buluşmuş türk sinemasının nadide senaryolara ve görselliğe sahip filmleri olarak nitelendirebiliriz. reha erdemi kaç para kaç adlı filmi üzerinden tanıtmak zor olsa da şimdilik idare edicez.

    kaç para kaç reha erdem in kendi tabiriyle en çok narrasyona dayalı filmidir. a ay , korkuyorum anne gibi filmlerinde narrasyonun arka planda kalmasını tercih etmiş daha çok görselliği ve montajı ön plana çıkarmıştır . film istanbul filmidir, istanbulda geçer. bir esnafın tesadüfen yüklü miktarda paraya kavuşması ve hayatının nasıl değiştiğini konu alır . karakterimizin namusluluk vasfını kaybetmesi ve dolayısıyla yeni kendine alışmasını/alışamamasını , çevresindekilerin tepkilerini izleriz. feride çiçekoğlu 'nun deyimiyle "para nedir ki" temalı filmidir . filmi görsellik , yönetim , kurgu açısından ele alırsak ; misal filmde amerikanvari bir kovalamaca sahnesine tanık oluyoruz . vapurda geçen kovalamaca sahnesinde herkesin birbirinin peşinde olduğunu mizah da katarak görselleştirmiş yönetmen. farklı kamera açıları, kısa planlar ile devamlılık ve tedirginlik yaratma konusunda ustalığını göstermiş .zaman mekan kullanımını had safhaya çıkarmış filmlerinde. vapurda kovalamaca sahnesi ve ardından vapurdan atlama sahnesi vardır örnek verilebilecek . beşiktaş iskelesinin olacağı yere bir mendirek monte etmiş , taner birsel'in kaçışını üstün bir görsellikle aktarabilmiştir izleyiciye.

    sinemanın olanaklarından biri olan zaman ve mekandan bağımsız olma durumu reha erdem sinemasında önemli yer tutar ve kendisi de bu durumu şöyle dile getirir. " kaç para kaç'ı yaptıktan sonra çok insan şaşırdı, bu ne, a ay ne diye? ben de ona şaşırdım! onların hepsi benim sevdiğim bir sinemanın, montaj sinemasının, ürünleri. kendi içinde ritmi arayan, hepsi belli bir yerden olmaya çalışan filmler. bunlar birbirinin devam filmleri, bence. bu filmlerin hiçbiri diyelim ki pop müzik değil, ama hepsi elektronik müzik içinde. ama kimisinin melodisi fazla, kimisinde kuru ritimler var. " zaman içinse ayrı bir yorumu vardır: "bugün ama gündelik bugün olmayan bir zaman o. her zaman aslında. bütün filmlerimde yapmaya çalıştığım şey". bir zaman dilimi içinde bir çok farklı zamandan parçalar , bir mekan içinde bir çok mekandan esintiler var reha erdem filmlerinde. kaç para kaç ta ise tam tersi bir durum olduğunu yazının başında söylemiştim . hikayenin önde olması ve meseleyi -para nedir ki - hikayenin zaten açıklığa kavuşturması reha erdemin montaj sinemasıyla uyuşmuyor . bireyin ne yapacağını bilememesi , düzeninin bozulma korkusu abartılı bir biçimde senaryoda zaten ifade edilmiş kaç para kaçta . gerçekliğin abartılı anlatımı reha erdem' in sinemanın kendini anlatması gerektiğini düşünmesinden dolayı meydana geliyor. filmde para sözcüğünün milyon kez tekrarlanması da buna örnek gösterilebilir . filmlerinde karakterlerin hep bir şeylerden korkmasını da ortak yön olarak gösterebiliriz

    gus vant sant ın son filmi last days yönetmenin son yıllarda en tuttuğu filmlerden biriymiş. bunun dışında alfred hitchcock sinemasını kendine yakın hissettiğini ( doğallıktan uzak ,gerçekliğin yapay olduğunu farkettirmesi nedeniyle) ifade etmiştir . türk sinemasında ise bi bakıma metin erksanın takipçisi olduğunu söyler (montaj sineması ).
    Tümünü Göster
    ···
  19. 94.
    0
    @73 ulan yalancı zütveren daha 18 yaşına girmemişin hemde araba kullanıyon oralar türkiyeye benzemez adamın dıbına korlar
    ···
  20. 95.
    0
    @79 haklisin dediginde ama turk oldugum icin bi yaptirimlari olmayacagi icin. rahattim. enistemde de zaten para tak rahat bi adam oldugu icinal arabayi naparsan yap havasi vardi. hatta babam duysa giberdi o derece. ama dedigin gibi alman olarak kullanmis olsam haklisin adami giberler.
    ···