-
1.
+1 -1peygamberi kültleştirip kusursuz bir şahsiyet gibi göstermenizin amacı nedir sünni pekekentler?
-
2.
+3Daha ne olsun allah mı olsun gavad
-
3.
0sadece bir insandır bu kadar büyütmeye gerke yok
-
4.
+1 -1kusursuz bir şahsiyet oldukları için peygamber değiller mi zaten
-
5.
0@2 gibmiş
-
6.
0@4 panpa peygamberler hatasız değiller.
-
7.
0Rasulullah a.s. ı öldürüp, o öldü işi bitti diyenlerin amacı, ölümsüz, ilah sanılan rasule muhalefet ve bu yanlışı düzeltmek değil, onun a.s. ve hadislerinin, düsturlarının, yaşayanlar arasından yer almasını engellemek ve onu ölüler diyarına hasredip hadislerini de oraya gömmektir ki, yaşayanlar arasında ki dini, akıllarına göre bozdukça bozsunlar ve ibadetleri terk etmelerine rasulullah a.s. ıda yok saymalarına rağmen kendilerine de hanif -müslüman- diyebilsinler !!!
-
8.
-1@6 küçük hatalar olarak adlandırılıyor ve zelle deniyor onlara
-
9.
0@2 dualar eşliğinde gibiyor
-
10.
+1@2 beyinsiz kardeşim muhafazid peygamberde bizim gibi bir insandır sadece Allahın kelamı olan kuranı insanlara tanıtmış öğretmiştir bizden üstün değildir peygamber efendimiz diyorsunuz efendi arapçada rab anldıbına gelir abd da kul, köle dir(abdullah = Allahın kölesi) yani tek efendimiz Allahtır hiç bir kulu bizim efendimiz olamaz.
-
11.
0@9 ah be kardeşim bende müslümanım ama sendeki bu kompleks ne kadar iğrenç bir şey lan. düzgün bir şekilde yazsaydın en azından. tartışmayacam bu yüzden.
-
12.
0Peygamber üstündü diyorsunuz ama onun hadisi olarak inandığınız şeyde kimsenin kimseye bir üstünlüğü yok yazıyor peygambere karşımı çıkıyorsunuz ? ilk önce okuyup öğrenin sonra gelin tartışın burda sadece çirkeflik yapıyorsunuz siz müslüman değil müşriksiniz gözümde
-
13.
0@13 müslüman adam ego kusuyor lan bir de.düzgün tartışsa kurandan ayetlerle bunu tartışacağım ama hevesim kaçıyor adamın hırsını görünce.
-
14.
0@11 ulan veled yaşın daha kaç ilmin ne kadar edip yükselden duyduklarını konuşma
@1 sana bir sorum var
ayette
Ve sen elbette yüce bir ahlâk üzeresin.
buyuruyor allah bu ne şimdi eğer üstün değilse diğer insanlardan niye peygamber olsun
bi ayet daha
o heva ve hevesinden konuşmaz O(nun konuşması kendisine) vahyedilenden başkası değildir.
necm 3-4
peygamber hatasızdır -
15.
0@16 madem benden üstün bilgili olduğunu iddaa ediyorsun bunu kanıtla kanıtlayamazsan egonuda al git burdan edip yükselden duydum veya başka bir yerden duydum bilgi bilgidir tabi siz bunu anlayamacak kadar sığ görüşlüsünüz yada dur bi düşünüyim hadislerde yazıyodur belki...
-
16.
0@16 Ve Peygamberin iyi bir insan olduğunu inkar eden olmadı sen burda onun iyi bir insan ahlaklı bir insan olduğunu yazmışın bizden üstün olduğunu söyleyen bir ayet yazmamışın hey gidi hey
-
17.
0@16 iddia 1 cevap 1
http://www.kurandakidin.c.../2012/08/kuranyetermi.pdf
@1'in söylediği kadar uç görüşlü olmasam da, peygambere allah'la adeta eşit bir değer yüklenip; kur'an'ın hüküm belirtmediği bir konuda hadislerin yapılması zorunlu olan şeyler olarak benimsenmesine karşıyım. -
18.
0panpa onun yüzü suyu hürmetine yaratılmış bu evren.
gördüğün ağaçlardan tut kim kardashian'ın zütüne kadar asfasdasda -
19.
0@21 1400 yıldır değil kardeşim hadislerin yazılmasından itibaren diyelim ona, biz egoist değiliz sadece gerçekleri söylüyoruz kendimizi kimseden üstün görmüyoruz öyle olsaydı buraya entry girip sizinle tartışma gereği bile duymazdık ama sizler(üstüne alınana) egoistsiniz kendi düşüncenizden olmayan bir insana direk hakaret edip küfür etmek egoistlik değilde nedir ?
-
20.
0@16 buna bir ayetle örnek vereyim.
"Allah seni affetti de, doğru söyleyenler sence belli olmadan ve kimlerin yalancı olduğunu bilmeden niçin onlara izin verdin." Tevbe Suresi, 43
burada peygamberin aceleci davrandığı vurgulanıyor ve hareketi eleştiriliyor.
siz mezhepçiler peygamberin zelle denen küçük günahlar işlediğini söylüyorsunuz galiba, böyle bir kavram kuranda yok.
bu hareketin büyük yada küçük bir günah olup olmadığını ben bilmem ama peygamberin aceleci davranma hatasına düştüğü için eleştirildiği belli.
ve sen elbette yüce bir ahlâk üzeresin. ayetinde allah peygamberimizin ahlakını övüyor, allah katında üstünlük takva ile olduğu için bu ayet peygamberin insanların daha üstünde olduğunu zaten gösteriyor.
ben yüce ahlak sıfatını kusursuzluk değil, peygamberlerin özelliklerinden biri olarak görüyorum.
inşallah açıklayıcı anlatabilmişimdir.