-
13376.
0buranın sahibinin taa dıbına goyyum :(
-
-
1.
+1Ben melânet hırkasını
Kendim giydim elimle,
Ar-ı namus şişesini
Taşa çaldım neyleyim
Haydar haydar taşa çaldım neyleyim.
Gah çıkarım gökyüzüne,
Seyrederim alemi,
Gah inerim yeryüzüne,
Seyreder alem beni,
Haydar haydar seyreder alem beni.
Nesimi'ye sormuşlar,
O yar ile hoş musun,
Hoş olayım olmayayım,
O yar benim kime ne,
Haydar haydar o yar benim kime ne. -
2.
0hey yavrum hey :(
-
1.
-
13377.
0Reserved 276. Sayfada kaldim cok heyecanli
-
-
1.
-1sayfa atladıkça kalite düşüyor müdür *
-
1.
-
13378.
0hhgtb. sozlukspot.com
hüzünlendim lan vicdansızlar!!! amk senin xelçük!!! -
-
1.
0bende hüzünlendim :(
-
1.
-
13379.
0Dun gece Kavacikta ki bayramoğlu nun oradan gectim. aklima çük çük geldi belki cikso ile buradadirlar diye bakindim ama yoktu çükçük kadar ayı birisi yoktu :(
-
-
1.
0:( bir gün bu tayfa zurna şov yapıcaz söz.
-
1.
-
13380.
0naber dıbına koduklarım :(
-
-
1.
0ne biçim konuşuyorsun lan şerefsiz burası köytün başlığımı
not: onun anasını MÜDÜR gibsin. ;);) -
2.
0Midem bulandi amk
-
3.
0ahahahaha
diğerleri 1 -
1.
-
13381.
+1
-
13382.
+1yaşıyonuz mu lan zütverenler?
-
- 1.
-
2.
0sen sus lan kaşar. MÜSLÜM BABA'nın adını ağzına destursuz alma!
-
-
1.
0
-
1.
-
3.
0Reis nerelerdesin reis... gel batak oynayalım
diğerleri 1 -
13383.
048 sene önce sivas gayseri maçında şehit olan sivaslı taraftar abilerimi saygıyla anıyorum
-
13384.
0uzun uğraslar sonucu köyt ün babasını buldum
https://www.youtube.com/watch?v=-NceTXKrLPU
edit; hem anne hem baba artık -
-
1.
0kimse gülmesin ak .. allah korusun çoluğumuz çocuğumuz olacak ileride.. :(
-
2.
0Bence köyt sevinmeli, 1 annesi yuzlerce babasi vardi, ama bulduk "hakiki" babayi
Artik 2 annesi 1 babasi var
-
1.
-
13385.
0şşşşşşşşşşşşşşşşşşş ;)
-
-
1.
+1Görüldü(16:39)
-
2.
0ne vr yha ne vr? sna msj atma dmedmmi slk şey
-
1.
-
13386.
0Yersizyurdsuzlaşma işlevi: Yersizyurdsuzlaşma “birinin” içinde yeryurdu terk ettiği harekettir. Kaçış çizgisinin işlemesidir. Son derece farklı durumlar vardır. Yersizyurdsuzlaşma belki, kaçış çizgisini tıkayan telafi edici bir yeniden-yerliyurdlulaşma tarafından kaplanmış olabilir: O zaman, yersizyurdsuzlaşmanın olumsuz olduğu söylenir. Herhangi bir şey, yeniden-yerliyurdlulaşma olarak hizmet edebilir, başka bir deyişle, kayıp bir yeryurdu “ikame edebilir”; bir şey bir varlıkta, bir nesnede, bir kitapta, bir aygıt ya da sistemde yeniden-yerliyurdlulaşabilir. Örneğin, Devlet aygıtının yerliyurdlu olduğunu söylemek hatalıdır: o gerçekte bir yersizyurdsuzlaşma icra eder, fakat bu yersizyurdsuzlaşma doğrudan doğruya, mülkiyet, iş ve paradaki yeniden-yerliyurdlulaşmalar tarafından kaplanmış bir yersizyurdsuzlaşmadır (açıkçası, toprak sahipliği, kamusal ya da özel, yeryliyurdlu değil ama yeniden-yerliyurdlulaşmıştır). Gösterge rejimleri arasında, gösteren rejimi kuşkusuz üst derece bir yersizyurdsuzlaşmaya erişir; fakat tam da eşzamanlı olarak bütün bir yeniden-yerliyurdlulaşma sistemini gösterende kurduğu ve gösterenin kendisinde, kaçış çizgilerini engellediği için, yalnızca olumsuz bir yersizyurdsuzlaşmayı sürdürmeye izin verir. Başka bir durum yersizyurdsuzlaşmanın olumlu hale gelmesi -başka bir deyişle, yalnızca ikincil bir rol oynayan yeniden-yerliyurdlulaşmalar üzerinde galip gelmesi- fakat buna rağmen, çekilen kaçış çizgisinin parçalanması, tekrar eden işlemlere ayrılması, kara deliklere dalması ya da hatta genelleştirilmiş bir kara delikte sona ermesi (felâket) yüzünden göreli kalmayı sürdürmesidir. Bu, kendi duygusal ve bilince-göreli yersizyurdsuzlaşmasıyla, yalnızca göreli bir anlamda olumlu olan öznel göstergeler rejiminin durumudur. Şu hemen not edilmelidir ki, yersizyurdsuzlaşmanın bu iki majör biçimi birbirleriyle basit bir evrimci ilişkide değillerdir: ikincisi birincisinden kaçabilir ya da ona sürüklenebilir (özellikle yakınlaşan kaçış çizgilerinin bölümlenmesi tam bir yeniden-yerliyurdlulaşmaya neden olabilir ya da biri kısmi bir bölümden faydalanır, böylece kaçış hareketini önler). Yüksek oranda çeşitlenmiş yersiyurdsuzlaşma biçimlerini varsayan her türden karışmış figürler bulunur.Tümünü Göster
Mutlak yersizyurdsuzlaşma bulunur mu ve “mutlak” ne anlama gelir? Öncelikle yersizyurdsuzlaşma, yeryurd, yeniden-yerliyurdlulaşma ve yeryüzü arasındaki ilişkileri daha iyi anlamalıyız. Her şeyden önce, yeryurdun kendisi onu içerinden çalıştıran yersizyurdsuzlaşma vektörlerinden ayrılamazdır: ya yerliyurdluluk esnek ve “marjinal” olduğu, başka bir deyişle, seyyar olduğu için ya da yerliyurdlu toplanışın kendisi başka tipteki toplanışlara açıldığı ve onlar tarafından kaçırıldığı için. ikincisi, yersizyudsuzlaşma sırasında bağıntılı yeniden-yerliyurdlulaşmalardan ayrılamazdır. Yersizyurdsuzlaşma asla basit değildir, fakat daima çoklu ve bileşiktir: yalnızca aynı anda çeşitli biçimlere iştirak ettiği için değil, fakat ayrıca, verili bir anda saptanan “yersizyurdsuzlaşmış bir öğe” ile “yersizyurdsuzlaşan bir öğe” temelinde farklı hızlara ve hareketlere yaklaştığı için. Şimdi, kökensel bir işleyiş olarak yeniden-yerliyurdlulaşma yeryurda bir dönüşü ifade etmez, fakat bilakis bu farklılaşmış ilişkiler yersizyurdsuzlaşmanın kendisine, bu çokluk da kaçış çizgisine içseldir (karş: “yersizyurdsuzlaşma teoremleri”). Nihayet, yeryüzü yersizyurdsuzlaşmaya hiç de karşıt değildir: Bu, ışıl ışıl, alışıldık ya da şiddetli odak noktası olarak yeryüzünün, yeryurdun dışında olduğu ve yalnızca yersizyurdsuzlaşma hareketinin içinde var olduğu “doğuşun” gizeminde hâlihazırda görülebilir. Dahası, yeryüzü, buzul, mükemmel bir yersizyurdsuzlaşmadır: bunun nedeni onun Kozmosa ait olması ve kendini insanların temas ettikleri kozmik güçler boyunca maddi olan olarak sunmasındandır. Yeryüzünün, yersizyurdsuzlaşmış olarak, yersizyurdsuzlaşmanın katı ilişkili kendisi olduğunu söyleyebilirdik. Mesele şu ki, yersizyurdsuzlaşma, yalnızca bir yeniden-yerliyurdlulaşmanın değil, yeryüzünün, yeni bir toprağın, bir evrenin yaratıcısı olarak adlandırılabilir.
Bu “mutlağın” anlamıdır. Mutlak, aşkın ya da farklılaşmamış hiçbir şeyi ifade etmez. Bütün verili (göreli) nicelikleri aşan bir niceliği hiç mi hiç ifade etmez. O yalnızca göreli hareketten niteliksel olarak farklı tipteki bir hareketi ifade eder. Bir hareket mutlak olduğu zaman, onun niceliği ve hızı ne olursa olsun, çoklu olarak düşünülmüş “herhangi bir” bedene, bir anafor şeklinde işgal ettiği bir kaygan mekâna bağlanır. Bir hareket, niceliği ve hızı ne olursa olsun, Bir olarak düşünülmüş bir bedene, bir uçtan bir uca hareket ettiği ve yalnızca virtüelse düz çizgilerle ölçüldüğü pürtüklü bir mekâna bağlı olduğunda, görelidir. Yersizyurdsuzlaşma, ikinci duruma uyduğunda ve ya kaçış çizgisini tıkayan birincil bir yeniden-yerliyurdlulaşma tarafından işletildiğinde ya da onu bölümlemek ve kısa kesmek için çalışan ikincil bir yeniden-yerliyurdlulaşma tarafından işletildiğinde olumsuz ya da görelidir (yine de etkindir). Yersizyurdsuzlaşma, birinci duruma uyduğunda ve yeni bir yeryüzünün yaratılmasına neden olduğunda, diğer bir deyişle, kaçış çizgileri arasında ilişki kurduğunda, onları soyut bir yaşamsal çizginin gücüne yükselttiğinde ya da bir tutarlılık düzlemi çektiğinde mutlaktır. Şimdi, her şeyi karmaşıklaştıran şey şu ki, bu mutlak yersizyurdsuzlaşma, zorunlulukla göreli yersizyurdsuzlaşma aracılığıyla ilerler, tamı tdıbına, zira mutlak yersizyurdsuzlaşma aşkın değildir. Tersine, göreli ya da olumsuz yersizyurdsuzlaşmanın kendisi kendi işleyişi için bir mutlağa gereksinir: o, mutlağı, yeryüzünü üstkodlayan kuşatılan bir şey, bütünselleştirilen bir şey yapar ve bundan sonra kaçış çizgilerini, onları durdurmak amacıyla birleştirir, onlara zarar verir -onları yaratmak amacıyla bağlamaktansa (Konu şu ki, bu anlamda biz birleştirmeyi ilişki kurmanın karşısına koyuyoruz, sıklıkla bunları, çok genel bir bakış açısından eş anlamlıymış gibi ele almış olsak da). Bu yüzden burada, tamamen olumsuz ya da göreli yersizyurdsuzlaşmalarda bile, halihâzırda sınırlı bir mutlak iş başındadır. Özellikle bu dönüm noktasında kaçış çizgisi yalnızca tıkanmamış ya da bölümlenmemiş fakat yıkım ya da ölüm çizgilerine dönüştürülmüştür. Zira burada bahsedilenler, mutlakta gerçekten olumsuz ya da olumlu olandır: yeryüzü, onu her bir yandan saran ölümcül ve intihar ile ilgili bir örgütlenmenin nesnesi olarak kuşatılmış, sarılmış, üstkodlanmış, birleştirilmiştir. Ya da yeryüzü takviye edilmiş, Kozmos ile ilişkilendirilmiş, Kozmosa, onu pek çok oluşlar olarak çapraz kesen yaratım çizgilerini izleyerek getirilmiştir (Nietzsche’nin ifadesi: “Bırakın yeryüzü hafiflesin…”). Bu yüzden karşılaştırılan ve bir araya getirilen yersizyurdsuzlaşmanın en az dört biçimi vardır ve biri bir diğerinden somut kuralları izleyerek ayırt edilmelidir. -
13387.
0-içerik gizlenmiştir.-Tümünü Göster
- 13388.
-
-
1.
0uhahhahaulan ne güldüm ya
-
1.
-
13389.
+2ulan yüzlerce oda vardı öncede takımlar falan kuruyorduk şimdi tak zütürüyor : (
-
13390.
0*)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >*~~
- KRALA VEDA GECESi -
2 ekim cuma GÜNÜ saat 23 45'TE HHGTB'da!
TÜM MÜDOLAR VE CO-MÜDOLAR DAVETLiDiR.
< GELECEK OLANLAR BUNUN ALTINA YAZSIN.. GELMEYENLERiN CANI SAĞOLSUN.. >
*)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >**)" >*~~ -
-
1.
0Ben gelirim. Popo capsini almadan seni göndermeyeceğiz!!
-
2.
05 ekim saat 08:45te hayat bilgisi sinavim var o yuzden gelemiyeceğim
-
-
1.
0q0miq ç0cuq q0ld s4hn3d3
-
2.
0Tm qnq qelirim ama def onuyum tm mi, mehmet topal gibi xd
Luciano,, egemen korkmaz gibi def degilim amk
Def e geçince edu gibi oluyorum -
3.
0lan kendi veda gecemden haberim yok işe bak aq :(
-
4.
0kral dedik kardeşim soytarı değil ;) iYi BAYRAMLAR
diğerleri 2 -
1.
-
3.
0as :(
-
4.
0as qumqi :(
diğerleri 2 -
1.
-
13391.
02 ekimde burdayız !!!
-
13392.
0iyi bayramlar pekekentler :( hepinizi öptüm
-
-
1.
-1EYVALLAH ÇAKMA XL SENiNDE KUTLU OLSUN *
-
2.
+1 -1Eyvallah zamqi xd
-
1.
-
13393.
+1 -1TÜM MÜDO KANKiLERiMiN VE AiLELERiNiN BAYRAMINI KUTLARIM.. HEPiNiZ ALLAHA EMANET(DOKTOR HARiÇ) BOL KAVURMALI GÜNLER..
-
-
1.
+1Eyw qumq
-
1.
-
13394.
+1Herkesin bayrami mubarek ola,
Bugun varsin yarin kavurmasin
Hayat ne kadar garip -
13395.
+1bayrdıbınız mübarek olsun trabzonlular hariç
cikso seni katmıyam qnq seninde mübarek olsun
https://www.youtube.com/watch?v=lpqkCzsx6qo -
-
1.
0TRABZONLULAR ADAM GiBi ADAMDIR
-
1.
-
tyler dursunn bacınıı
-
sırtlancanlar toplandı
-
zalinazort anayin kafasına rakı şişesi
-
mobil uygulama gelsin artık geri
-
ccrammsteinccc bıçaklarımı biledim geldim
-
rammstein çıkış yapsana
-
ataturk yuceltme basligi
-
google inci sozluk yazınca niye girmiyor
-
mentalcel bu eskidi yenisini at
-
zalinazort kayrayı aşağılayıp ortama dahil olma
-
bu karadenizliler ne bicim millet la
-
melek göz ün tam olarak vasfı ne
-
kayranın 4 duvar arasında sinir krizi geçirip
-
axento nabıyon lan
-
hayar arrtıgı çok konusma
-
adam alt tarafi rap yapti nerede
-
en az 41 numara
-
şuku ver hemen
-
ozgur ozelin kirmizi karti
-
beyler masaj salonlarını bırakamıyorum
-
beyler 72 saat istirahatliyim
-
zalinazurt yazılımcıymış
-
troll bilimine gülen çocuklardık
-
google lens geldi harun abi devri kapandı
-
türkiyede ekonominin iyi olduğu gerçeği
-
burda tek hesabı 2 kişi kullansak sorun olurmu aga
-
arkadan zorla osurtuldum
-
kelek goz sentenza kalpten gideceksin
-
eski sevgilimle masaj salonunda tanıştım
-
bir incici doğuyor
- / 2