1. 26.
    0
    @18 lan amık evet koydu. niye koydu çünkü muhafazakarmışım gibi algılanmak en son istediğim şeydir. bak şimdi sen kız arkadaşının buraya caps koymasına izin verir misin? izin vermek ddemeyelim de senin kız arkadaşın böyle bir basitlik yapsa hemen gibtiredersin. ya da bu kızla bir gün tanışsan gibip geçersin o kadar. bunları inkar etme. laf sokmaya uğraşmak bi gibime vardırmaz seni. ben ahlak bekçisi oldum mına koyim sen de avukat. ayrıca @2deki tezine bakarsak asıl liseli sen oluyorsun. bana liseli dediğin için.
    ···
  2. 27.
    0
    @21 anadolu liseli
    ···
  3. 28.
    0
    gibiyim size, istemiyorsanız bakmayın binler
    ···
  4. 29.
    0
    @22 şakşakçı seni matematik yüksek lisans yapıyorum çözemediğin soru olursa pm at oki?
    ···
  5. 30.
    0
    okuyanı giberim
    ···
  6. 31.
    0
    capsler nerde beyler
    ···
  7. 32.
    0
    @23 olum istememek değil. koysun daha fazla caps koysun ama yaptığının kaltaklık olduğunu bilsin istiyorum. bunlar ilk başta caps koyuyorlar sonra çok ilgi görünce zütleri kalkıyor giblemiyorlar kimseyi. daha önce örneklerini gördük. o yüzden diyorum zütünü kaldırmayın fahişenin.
    ···
  8. 33.
    0
    caps yoksa okumam a.k capsler nerde binler???
    ···
  9. 34.
    0
    gerçeküstücülük. avrupa’da birinci ve ikinci dünya savaşları arasında gelişmiştir. temelini, akılcılığı yadsıyan ve karşı-sanat için çalışan ilk dadaistlerin eserlerinden alır. 1924'te "manifeste du surrealisme"i (sürrealizm manifestosu) hazırlayan şair andre breton'a göre gerçeküstücülük, bilinç ile bilinç dışını birleştiren bir yoldur. gerçeküstücülük akımı, gerçek dışı anlamında değil aksine gerçeğin insandaki iz düşümü şeklinde bir yaklaşımdır.
    sigmund freud’un teorilerinden etkilenen andre breton için, bilinçdışılık düş gücünün temel kaynağı, deha ise bu bilinçdışı dünyasına girebilme yeteneğiydi.
    breton’un yanı sıra louis aragon, benjamen peret, otomatik yazı yöntemleri üzerinde deneyler yaptılar. kendi söylemleriyle, "gerçeküstü dünyanın düşsel, cinsel,sapkın imgelerini geliştirmeye" başladılar. bu şairlerin dizelerindeki sözcükler, mantıksal bir sıra izlemek yerine bilinçdışı pgibolojik süreçlerle bir araya geldiği için insanı irkiltiyordu.
    gerçeküstücülük, yöntemli bir araştırma ile deneyi ön planda tutuyor, insanın kendi kendisini irdeleyip çözümlemesinde sanatın yol gösterici bir araç olduğunu vurguluyordu.
    1925’ten sonra gerçeküstücüler dağılmaya, başka akımlara yönelmeye başladı. ancak bu akım, resimden, sinemaya, tiyatroya kadar bir çok sanat dalını derinden etkiledi. andre breton’un yanı sıra p. j. jouve, pierre reverdy, robert desnos, louis aragon, paul eluard, antonin arnaud, raymond queneau, philippe soupault, arthur cravan, rene char, federico garcia lorca, salvador dali gerçeküstücülük akımının önemli isimleridir.
    ···
  10. 35.
    +1
    seviyeyi yükseltmeyin binler..
    isteyene capsleri atıyorum.. pm atın
    ···
  11. 36.
    0
    dıbına koyim karı bile ne demek istediğimi anlayıp kaldırmış capsini siz hala konuşuyosunuz
    ···
  12. 37.
    0
    ö.m.
    ···
  13. 38.
    0
    görsel sanatlarda doğalcılık, doğanın olduğu gibi betimlenmesi biçiminde ortaya çıktı. gerçekte ilk doğalcı yapıtları, eski yunanistan'da, klagib dönem sanatçılarının verdiği söylenebilir. rönesans sanatçıları, bir bakıma bu anlayışı yeniden canlandırdılar. 17. yüzyılda yaşayan doğalcı ressamlar doğayı, güzelliği ve çirkinliğiyle olduğu gibi yansıtmakta birleşiyorlardı. doğalcı terimi de ilk kez bu yüzyılda kullanıldı. i̇ngiliz manzara ressamı john constable, 1830'larda doğanın tüm yönleriyle, olduğu gibi betimlenmesi gerektiğini savundu. constable’ın etkisinde kalan fransız barbizon ressamları, yeni avrupa doğalcılık'ının manzara resmindeki temsilcileriydi. bu yıllarda jean-baptiste camille corot, alfred sisley, camille pissarro ve claude monet de doğalcı yapıtlar verdiler. 19. yüzyılın sonuna doğru doğalcılık alman ressamları üzerinde de etkisini gösterdi. abd'de ise doğalcılık 19. yüzyılda, gerçekçilik’le iç içe gelişti
    ···
  14. 39.
    0
    ... ………………………………………………………._¸„„„„„„_
    …………………….………………………... „--~*'¯……………….'
    ………….………………………………… („-~~--„¸_………….,/ì'ì
    …….……………………………….¸„-^"¯ : : : : ::: : :¸-¯"¯/'
    ……………………¸„„-^"¯ : : : : :: : : : : : : : '¸„„,-"
    • *¯¯¯'^^*^*'"¯ : : : : : : : : : : : : : :¸-"
    .:.:.:.:.„-^" : : : : : : : : : : : : : : : : :„-"
    :.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: : : : : : : : : : ¸„-^¯
    .::.:.:.:.:.:.:.:. : : : : : : : ¸„„-^¯
    :.' : : ' : : : : : : : ;¸„„-~"¯
    :.:.:: :"-„""***/*'ì¸'¯
    :.': : : : :"-„ : : :"
    .:.:.: : : : :" : : : : ,
    :.: : : : : : : : : : : : 'ì
    : : : : : : :, : : : : : :/
    "-„_::::_„-*__„„~"
    ···
  15. 40.
    0
    beyler sırayla özet geçebilrmisiniz ? @1 2 cümle okudumda sanane amk abisimisin babasımısın milletin özgürlügünü sen mi sınırlıcan beynini gibtigim zaten senin gibiler yüzünden şuan bu hallerdeyiz. Sanki seni zorla tutuyoruz FUCK THE SYSTEM FUCK THE ANARKO YARRA
    ···
  16. 41.
    0
    özet geçin binler.
    ···
  17. 42.
    0
    bi benmi kaçırıyorum böyle güzide capsları. nedir bu dıbına koyayım
    ···
  18. 43.
    0
    @36 lan amın çocukları kimsenin özgürlüğünü sınırlandırma yetkim yok zaten merak etmeyin beyinsizler. sizin kız arkadaşınız capsini koysa hemen gibtiri çekersiniz. ben de sadece bunları söyledim. koysun capsini banane mına koyim. bakıp 31 çekerim.
    ···
  19. 44.
    -1
    @anarko yarra

    ben kızın avukatı değil senin zihniyetine dava açan savcıyım.
    senin siyasal zeminde muhafazakar olmaman,bu fikirlerindeki ataerkil ve baskıcı güdüleri silemez.

    o kızın hayata ve ilişkilere bakışı ciddi olmak zorunda mı?
    belki kız tehşircilikten hoşlanıyor???

    yaşam ve eğlence alanı bırakalım herkese, bizim kadar ciddi düşünmeseler bile.
    ···
  20. 45.
    0
    asıl böyle lümpen kaltaklar yüzünden bu haldeyiz gib beyinliler
    ···