1. 1.
    0
    bundan böyle sözlükte her c.ertesi günü öğle vakitlerinde yayına girecek sanal tartışma ve eğitim programı.

    her hafta düşün dünyamızı aydınlatıcı konu ve konuklarla birlikte bilim ve felsefeye katkılarda bulunacağız.

    bu günkü konumuz: siyasal islam

    türkiye'de siyasal konjöktür gelişim olarak nedenlerle eserler arasında zorunlu bağlantılar olduğu konusunda siyaset düşünürlerinin epik ve sosyolojik ileri sürdükleri ilerici görüşlerin tartışılmasına özel bir bölüm ayırmakta fayda olsada bence klagib temek ideolojilerden gitmekte fayda var analiz yaparken. Aslında siyesette, siyesetçilerin tek tek cisimlerde doğal nitelikler veya doğalar bulunduğu iddiasını ele almakta işimizi görür ama siz yüzeysel anlamdırma yapacağınızdan size de açık kapı bırakıyorum sevgili inciler. Ancak bir ideolojinin, pertinin ne tür bir doğası olduğu, o cismin ancak diğer cisimlerle olan ilişkisinden, diğer cisimler üzerine olan etkisinden hareket edilerek anlaşılabileceği için bu konuyla ilgili analiz ve eleştirisi ister istemez nedenle islami geleneğin arasındaki bağlantının zorunlu olup olmadığı noktasına değinmek isterim. islamda her varlığın kendisine özgü bir doğası olduğunu ve bu doğadan zorunlu olarak çıkan bazı etkilerde bulunduğunu ileri sürmekte, Örneğin ateşin, ateş olarak yakma doğasına, pamuğun pamuk olarak yanma doğasına sahip olduğunu, bu durumda ateşle pamuk yanyana getirildiğinde ateşin bu doğasının gerektirdiği şeyi yapmamasının mümkün olmadığını söylemek günümüzün ak parti algısını aydınlatacak küçük donelerdir. milli görüş geleneği, bu ülkede zorunlu olarak bir takım etkilerde bulunan birtakım doğaların varlığmm kabul edilmesi durumunda necmettin erbakan'ın ateşe atıldığında, ateş ateş olarak kaldığı halde yanmaması olayının veya mucizesinin mümkün olmadığım görmekte, dolayısı ile bu mecazların toplumsal hafızamızda imkanını ortaya koymak üzere bizim anlayamadığımız bu temel bileşenlerin eleştirisine girmek ihtiyacını duymak zorundayız. ben en azından bir giriş yapmak istedim bugün.
    ···
  1. 2.
    +1
    socrates muallak diyolar doğrumu?
    ···
  2. 3.
    0
    2 sorum var. bir, presokratlar oğlancı mıydı? iki, paketi de alalım mı apla?
    ···
  3. 4.
    0
    bunu gibmek lazım yoksa susmucak.
    ···
  4. 5.
    0
    filozofa laf soylemeyın lan bırakın takılsın .
    ···
  5. 6.
    +1
    filozof girl ablayı gibeyim. belli sex yapmaya yapmaya beynine vurmuş amk.

    kukumav kuşları ötüyor kafasında.
    ···
  6. 7.
    0
    @1 g.politzerin ananısı gibeyim. bin inanç sisteminin dıbına koydu
    ···
  7. 8.
    0
    aaa beyniiim aargghh bu acı. çok fazla.
    ···
  8. 9.
    0
    konjöktür temek(temel?) pert(i)? done bu kelimelerin türkçeleri ne?
    ···
  9. 10.
    0
    özet nerde lan gibik
    ···
  10. 11.
    0
    @8 bi ..aaaarrghh.. vardı ne oldu ona?
    ···
  11. 12.
    0
    soru 1: yazında hep cisimden bahsediyorsun
    bahsi geçen cisim yannan mı
    soru 2: yannan var yer misin
    ···
  12. 13.
    0
    ah be ablacım iyi güzelde siyasete kızıyolar ama
    ···
  13. 14.
    0
    @1 ahmet abi burda seviye yükseltmek annen ve bacınla alakalı seviyesiz kelimeler olarak sana geri dönebilir.

    zaten terlisin bi duş al gel.
    ···
  14. 15.
    +1
    o değilde burda siyaset ve din üzerine yapılan tartışmalarda başlıklar uçuruluyor
    dıbına koyim bu başlıkta hem siyaset hem din var ne iş, ekşici binlere torpil mi geçiyonuz lan
    ···
  15. 16.
    0
    bu günkü konumuz: türk solu.

    aslında günümüze konjektürel olarak yaklaşırsak, sosyalist paradigma ile birlikte, pozitivistlerin yumuşamış kuşkuculuğuna karşı, kapitalist liberalizm değişmezliğine toplum da inanıyor ve bu kavramların etnik çerçevedeki çevremizi ahlaksal gerçeğin boş çerçeveleri olduğunu düşünmediğimiz gibi, onlan, bilimsel çıkış noktası olarak aldıklarında ve gerçeği düzenlemek ve bir şekilde yönlendirmek için iş işten geçtikten sonra vardıkları bu gerçekle zengin ve dolu olarak görüyoruz bence yoldaşlar .chp(ortanın solu) ile birlikte, bazı marxistlere karşı, ataürk kemalizminin bu genel ilkelerinin insan doğası içinde dayanak noktasına sahip olduklarını; kısaca doğal siyasetin dışavurumsal ulusalcı olarak varolduğunu düşünmekte bir yere kadar... siyasi bazalınanlara inat... fransız statükoculuğuna benzer kendiliğinden, içinde aşkın baştaninme otoritenin açıkça fikri içkin kurallarının yerine geçtiği pozitif olmayan bir siyasete zorunlu olarak bağlı olmadığını açıkça görebiliriz. türk solu bir yanılsamanın tarihidir bence.
    ···
  16. 17.
    0
    dokanmayın dedininz takunu çıkarmaya başladı ama
    ···
  17. 18.
    0
    @16 sana sarı lalaler aldım çiçek bazarından
    ···
  18. 19.
    0
    ayar veren veren insan nickine nicikne başlık açmazki dıbına ddıbına kar yağar.
    ···
  19. 20.
    0
    bugün kü konumuz sanalllık

    sanal olan ile gerçek olan arasındaki ilinti nedir? gerçekçilikle sanal olan arasında kalanlar nelerdir? yoksa herşey matrix mi?

    evet arkadaşlar yorumlarınızı yazın.
    ···