-
1.
+6 -1boş yapmışsın kral
-
2.
+3islam felsefeye karşı değildir gereksiz felsefeye karşıdır islam toplum açısından kolektif birey açısından pragmatiktir ama toplumun ve bireyin çıkarı kesişiyorsa daha çok toplumdan yanadır
-
-
1.
0Peki varlık felsefesi reis.?
-
-
1.
0reis ontolojik kavramlar üstünde ki görüşü senin de benim de gördüğümüz gibi aşikardır
-
1.
-
1.
-
3.
+3Sanırım doğru ama emin olamıyorum ama büyük ihtimal böyle...
-
4.
+2 -1seytan allahı gormus allah onun yuzune emrettmıs seytan uymamıs dusunsene sen allahı gorsen sana emır verse 1 sanıye durmadan o emırlerı yaparsın dımı ama seytan burda cennetı elının tersıyle ıtıp ceheenneme razı olduysa demek cehennem okadar kotu bı yer degıl kurnaz seytan yoksa duser mı bu tongaya ne var aq 2 secde eder cennetı kapardı ama oda haklı dusunsene ılk ınsan konusmayı falan bılmıor hede hodu bam gum bunun onunde secde etmek seytan gıbı zekı akıllı bırıne zor gelmıstır sımdıkı ınsanlar onunde egılmezsın dusun bıde ılk ınsanı tuttugunu sıker aq hahahah
-
5.
+1Sorgulanmayan bir hayat yaşanmaya değer değildir demiş huur cocunun biri ama haklı amk.
-
-
1.
+1 -3Tanrı yaşam istemiyor. Dikkat edersen dinin olduğu yerde yaşam yok. Yaşamın olduğu yerde de din yok.
-
-
1.
+3hala boş yapıyorsun kral
-
1.
-
2.
0Sen çok fazla düşünüp tırlatmışın pnp fazla zorlama
-
1.
-
6.
0Mantıklı gibi duruyor
-
7.
0Düşünmeyen insan aptaldır
-
-
1.
0Düşünürken neyi merkez aldığın önemli. Felsefi sorgulamanın içine din ne derece katılabilir bu önemli. Tam manasıyla ileriye gidilemeyecek ise ya din ya da felsefe tercih edilir.
-
1.
-
8.
0Bu sandalyenin burada olmadiğini kanıtlayın
|_
| | -
9.
-1islam herhangi bir şeye karşı değildir karşı olan o ulemanın ayaklarını yalayan siz aptallarsınız. Ayrıca aklın önüne herhangi bir fikri koyuyorsanız başka bir dine mensup insanları da neden müslüman değilsin diye yargılayamazsınız çünkü siz de dininizi aklın önüne koyuyorsunuz.
-
10.
+8 -12Her ne kadar islam felsefecileri aksini iddia etse de burada ulema haklıdır. He ben felsefeden yanayım. Ama Felsefe derin bir sorgulamayı beraberinde getirir. Haliyle iman da sorgulanır hale gelir. Şeytan da sorguladığı için kovulmuştur. Çünkü Tanrı fikir özgürlüğünden yana değildir. Kul olmamızı ister. Kuranda akıl edin önerisi kurandan bağımsız bir akıl etme değildir.