1. 1.
    +1 -2
    sorduğunuz her soruyu cevaplamayanı gibsinler.
    ···
  2. 2.
    +2 -1
    @12 rüyada ciks ile ilgili soruları yukarda cevapladım. ordan oku bin
    ···
  3. 3.
    +2 -1
    @3 freud= am, züt, meme, sabah ereksiyonu, rüyada ciks
    ···
  4. 4.
    +2 -1
    @20 olabilir. çok okuyan tiksinç adamlar böcek olur. böcek takta püsürde yaşar. tak doğa için faydalı bi maddedir. maddedir.
    ···
  5. 5.
    -2
    @131 ohaa arada çıplağı gördüm boşaldım hemen kaçırmam.
    ···
  6. 6.
    +1 -1
    @22 amipler suda yaşar. su hayattır. güneş filan amipleri gibertip değiştirmiştir. güneş tanrısı önemli bir tanrıdır. 21 haziran güneşin en uzun olduğu gündür. apollon giber.
    ···
  7. 7.
    +2
    @260 13. yüzyıl derviş gruplarının at kılı gibi olduğu bir yüzyıldır. ama en önemlilerini yazayım ben sana kanka.

    1) flat woods (düz odunlar): taptuk emre, yunus emre ve hacı bayram veli gibi isimlerin efsaneleştiği bir gruptur. 13. yüzyıl anadolusunda fırtına gibi esmişlerdir. en önemli eserleri "mevla is around us" ve "şol heavens rivers yo yo deyu deyu" dur. 3 kez altın sancak ödülünü alan grup, 13.yy da 10 milyonun üzerinde albüm satmıştır. efsanevi akşehir konserlerinde sonra dağılan grup bir müddet yunus emre'nin "there is some me, inside me" "şol heavens rivers sweet home aksheir" ve "rahmet is fallin from the sky, in the middle of july" isimli single çalışmaları ile bir müddet daha varlığını sürdürmüştür.
    2) nefs and roses: 13. yy derviş grupları arasında yine en önemli yere sahip gruplardandır. mevlana celaleddin rumi ve şeyh tebrizi ile unutulmaz çalışmalara imza atmışlardır. "come whatever you are" ve "i am as i am turn turn baby" gibi unutulmaz besteler yapmışlardır. daha ziyade trash semah ve progressive ilahi türüne ağırlık veren grup, "whats under my kavuk" isimli şarkıya da dönemin bizansında yerebatan sarnıcında bir de klip çekmişlerdir. 13. yy moğol istilasına karşı "barışa tasavvuf" ve "şerbet n semah" akımlarını geliştiren grup, efsanevi konya konserinden sonra döne döne dağılmıştır.
    3) hırkaticca: hallacı mansur ve veysel karani ile efsanevi çıkış yapan grup, ilk albümleri olan "sweet hırka of mine" ile adlarını duyurmuş, "i am the god" isimli albüm ile de tasavvuf dünyasında büyük yankı uyandırmıştır. horasan konserlerinde bir grup hayranının sahneyi ateşe vermesiyle hallacı mansurun hayatını kaybetmesi, grubun efsaneleşmesinde önemli yer tutmuştur. veysel karani daha sonra minyeli abdullah ile grubu devam ettirmeye çalışsa da, son albümleri olan "one hırka and a piece of lokma" gereken ilgiyi toplayamamıştır.

    @261 hacım osbir zararlı değildir. reel cikse göre artısı unreel bir ciks olmasıdır. bu bağlamda kişiye britni spiirsı züküyomuş hissiyatı vererek bünyede kendine güveni perçinler. lakin unreel ciksin reele döndüğü durumlarda özellikle liseli ergenlerde "hocu dün hülya avşar, hande ateizi ve 11 fen c den sarışın gizem grup yaptık. bi şişe viskiyi içip acaip zikiştim. sabahı hiç bi tak hatırlamıyodum kanka" şeklinde sıkışlara mahal vererek ergenlerden tiksintiye sebep olabilir

    @262 ♥♥♥ i love piyasa ♥♥♥
    Tümünü Göster
    ···
  8. 8.
    -2
    @120 triseps lan yannan
    @121 anam yok benim. direk meydan larustan doğdum ben.
    ···
  9. 9.
    +1 -1
    @164 iletişimsel eylem, bir hatunu tavlamak adına atılmış ilk adımdır. mesaj, arama, dürtme, önünde gibko hareketler yapma vs olabilir. altyapısı delikanlı olmak, gidip konuşmaktır. "pardon bakar mısın siz çok güzelsin" dememeyi gerektirir. yoksa yersin degajı.
    ···
  10. 10.
    +1 -1
    @115 @19 a gelin lan. dıbınıza koyayım. bi taku da anlamadınız kepazeler sizi..
    @116 şön wundeba das şhön ich liche dein hausen sexe
    ···
  11. 11.
    +2
    iskenderiye kütüphanesinde tüm kitapları dürüp zütüne sokarım hem entellektüel hemde taze bir muallak olursun. bize ne lan senden.
    ···
  12. 12.
    +1 -1
    @155 homo economicus (ipne iktisatçı)
    ···
  13. 13.
    -2
    @58, @19 a bak yannan lalesi
    ···
  14. 14.
    -1
    @51 çelişir. şimdi ben bi karı gibmek istiyorum. karı evli ama feci halleniyor. ama gibmek kaderimde var. ama gibmemem lazım. kalkmışın dini imanı olmaz. direk gibiyorum. neymiş? kaderde varsa düzülmek, neye yarar üzülmek hatalı bir argümanmış. iradene sahip ol, üzülme dıbına kodumun kaşalot balinası
    ···
  15. 15.
    -1
    @90 kalıplardan hoşlanmıyorum kanka. dersen ki hacı bi grup buldum. kelepçeli melepçeli dalacaz kabulümsün.
    ···
  16. 16.
    -1
    @96 soru ne lan? dıbına kodumun hipokratı seni
    ···
  17. 17.
    -1
    @99 niye lan sende içgüdü mü var?
    ···
  18. 18.
    -1
    @102 kanka bu kavram literatürde yanlış ele alınmış. yung yang felsefesi olarak geçmesi gereken felsefe uzakdoğu toplumlarının göçebe olmalarıyla ilintili. "terkedip gitme" sonraları bozularak arketip gibme olarak değişmiş (uzakdoğu lehçesi) tabii gibme kavramı daha sonra ayıpsal karşılandığından literatürde pek rağbet görmemiş.
    ···
  19. 19.
    -1
    @104 primum nihil nocere
    ···
  20. 20.
    -1
    @1098 seni @19'a alayım
    @110 gogıldan baktım kanka. arkadaşın kızsa gideri vardır. doktorlar azgın olur.
    @111 rüyalar kısmını önceki sorularda cevapladık
    @112 gibme gibilme kavramlarıyla ilgili bişiler tam oturmamış galiba genç. sor söyleyeyim
    ···