1. 26.
    0
    ellerim tombik tombik
    zikim ise ne komik
    zütünü bir görürsem
    içine komple giricem
    ···
  2. 27.
    0
    Eskiden girerdim arkadan
    Zaman değişti yavaştan
    Giremessin diyodun yeniden
    imanım gevrildi yapmaktan
    ···
  3. 28.
    0
    esirimsin
    zikerim
    gidemezsin
    inletirim

    az öz panpa
    ···
  4. 29.
    0
    Et ete değmeli
    Zevki çıkana kadar
    Gel yapalım şu işi
    insanlıktan çıkana kadar
    ···
  5. 30.
    0
    espri yapar taktan
    zorlamasan iyi olur
    güneş batıdan dogar
    imana geldim allahım

    güzeldi oldu ama ha
    ···
  6. 31.
    0
    eteği sıyırdım inceden,
    zarganayı saldım dübürden
    gırtlağına kadar kökledim
    inlemeleri yürekten...
    ···
  7. 32.
    0
    Eskiden ne çok giberdim seni
    Zaman geçti unuttun mu beni
    zütünde kaldı mı benimkinin izi
    incelememi istersen beklerim seni
    ···
  8. 33.
    0
    @10 duygu yüklü şiirlerini serbest ölçüyle yazan şairimiz, abab uyak düzeni ile çapraz uyağa da güzel bir örnek. ayrıca çıkana ve kadar sözcüklerini de redif olarak kullanmış. bunun dışında genellikle yarın uyak kullanan şair, islamiyet öncesi türk şiiri geleneği ile modern şiir geleneğinin harmanlanması ile oluşan şiirler yazıyor.
    ···
  9. 34.
    0
    @13 kahkaha attım
    ···
  10. 35.
    0
    @14 aaaa(düz) uyak düzeni, tam ve zengin kafiyeleriyle şiire ahenk katmış. şair "zaman geçti unuttun mu beni" ve "zütünde kaldı mı benimkinin izi" diyerek tecahül-i arif yani bilmezlikten gelme sanatını kullanmıştır.
    ···
  11. 36.
    0
    emmeye doyamadım memelerini
    zor geçiyor günler olmadan inlemelerin
    gelip de görsen şu halimi
    istemeden verirdin güzel amini
    ···