-
1.
0hadi panpalar
-
2.
0e ile başlar ilk harfi
z ile başlar ikinci harfi
g ile başlar üçüncü harfi
i ile başlar dördüncü harfi -
3.
0e llerini tutunca
z or biter bu sevda
g önlün bende sonsuza
i nadına sen diyor ısrarla -
4.
0Ezilme benim minik amcığım
Zor günlerde sokarız dildomuzu
Girsin istersen zütümüze kadar
itirme bin bağırsaklarıma geldi -
5.
0ellerim tombik tombik
zikim ise ne komik
zütünü bir görürsem
içine komple giricem -
6.
0Eskiden girerdim arkadan
Zaman değişti yavaştan
Giremessin diyodun yeniden
imanım gevrildi yapmaktan -
7.
0esirimsin
zikerim
gidemezsin
inletirim
az öz panpa -
8.
0Et ete değmeli
Zevki çıkana kadar
Gel yapalım şu işi
insanlıktan çıkana kadar -
9.
0espri yapar taktan
zorlamasan iyi olur
güneş batıdan dogar
imana geldim allahım
güzeldi oldu ama ha -
10.
0eteği sıyırdım inceden,
zarganayı saldım dübürden
gırtlağına kadar kökledim
inlemeleri yürekten... -
11.
0Eskiden ne çok giberdim seni
Zaman geçti unuttun mu beni
zütünde kaldı mı benimkinin izi
incelememi istersen beklerim seni -
12.
0@10 duygu yüklü şiirlerini serbest ölçüyle yazan şairimiz, abab uyak düzeni ile çapraz uyağa da güzel bir örnek. ayrıca çıkana ve kadar sözcüklerini de redif olarak kullanmış. bunun dışında genellikle yarın uyak kullanan şair, islamiyet öncesi türk şiiri geleneği ile modern şiir geleneğinin harmanlanması ile oluşan şiirler yazıyor.
-
13.
0@13 kahkaha attım
-
14.
0@14 aaaa(düz) uyak düzeni, tam ve zengin kafiyeleriyle şiire ahenk katmış. şair "zaman geçti unuttun mu beni" ve "zütünde kaldı mı benimkinin izi" diyerek tecahül-i arif yani bilmezlikten gelme sanatını kullanmıştır.
-
15.
0ezgi seni
zikerim
zütüne altın harflerle
inci giber yazarım -
16.
0ellerinle kavra benim kobrayı
zorlama şansını lan dıbına kodumun yavşağı
gelirken prezervatif al e be gibtiğimin kızı
inletirim seni bayıra karşı -
17.
0ebeni
zürriyetini
gergedanlar
inletsin - 18.
-
19.
0@5 hariç herkes çağımız gençliğini yansıtmış
-
20.
0ezgi seni
zaten seni
gibi seni
idi.