1. 44.
    0
    Olması gerekendir.
    ···
  2. 43.
    0
    haklı lan bu bin
    ···
  3. 42.
    0
    @45 sakiz gibiler mubarek ceksen yapisiyor cekmesen yapisiyor ben yine ayniyim diyor
    ···
  4. 41.
    0
    Herif kemalist musluman olmaz diyor baska bir sey demiyor. Ne insanlarla yasiyoruz allah kahretsin. Musluman birinin musluman olmadigina hangi hakla karar veriyorsun zindik? Haşa allah misin?

    Bi kafani kaldir da disariya bak, o yobaz cevrenden biraz uzaklas
    ···
  5. 40.
    0
    @44 gibimin
    ···
  6. 39.
    0
    @43 neyin kafasi??
    ···
  7. 38.
    +1 -1
    inci sözlük ak parti platformu olduğu müddetçe bu ezanlar arapça okunacak...

    (bkz: inci sözlük ak parti platformu)
    (bkz: inci sözlük ak parti platformu)
    (bkz: inci sözlük ak parti platformu)
    (bkz: inci sözlük ak parti platformu)
    ···
  8. 37.
    +1
    @37 sen bu mantikla toplu katliam da yaparsin

    Sizin ben muslumanliginiza sicayim nasil dindariz diyebiliyorsunuz anlamiyorum

    Muslumanlik hak dini degil mi

    Muslanligin tek sartlarinin bunlar oldugunu mu saniyosun

    Kuran okunurken dinlemekle olmuyo kuranin tamamini bikac kez okursan anlarsin

    Derdim de su kafay bi tak olmaz senden

    Senin gibileri gorunce asil dindar benmisim bunu anladim
    ···
  9. 36.
    0
    inanmiyorum ama adam hakli amk daha ezanin anlamini bilmeyip namaza gidenler var hayir sanki allah turkce bilmiyor mu turkce kabul degil mi ille arapca sacma bence
    ···
  10. 35.
    0
    panpa bakma sen şu mallara alın şunu izleyin amk https://www.facebook.com/...55&type=2&theater
    ···
  11. 34.
    0
    @30 ulan mal bak bakiiym öyle mi demişim :D türkçe okutulmalı tabi ki
    ···
  12. 33.
    -2
    @36 hem cahilsin hem ergen hem musluman oldugunu idda eden kemalist.. gerizekali cocugum tabi ki musluman bu itikati bi mevzudur yarram ,imanin sartlarini kabul etmis ve buna iman etmissen istersen gece gunduz musluman kes yine farketmez dinden cikilmaz ,gunahlarinin bedelini odersin.

    gunah islemekle ,iman ayri seyler yarram kaskafan anlamiyor hala..
    ···
  13. 32.
    +2
    @35 su zihniyetle senden ne adam olur ne musluman yazik hic mi kuran veya hadis okumadin lan

    O zaman kafa kesip iman eden herkez dibine kadar musluman ha var mi lan oyle
    ···
  14. 31.
    -3
    @27 olur tabi yarram niye olmasin? itikat baska sey birinin gunah islemesi baska sey..bi tak bilmedigin burdan belli zaten amk isterse dunyanin en buyuk hirsizi olsun adam iman etmisse bitmistir muslumandir, gunahi kendini baglar.ama itikati meselelerde sorun varsa musluman degildir yani hem modernize edilmis bi putperest bi inanc olan kemalist hem musluman olunmaz..
    ···
  15. 30.
    +1
    @33 hadi yavrum hadi okuluna
    ···
  16. 29.
    0
    @31 peki kardesim
    ···
  17. 28.
    0
    @1 postmodern eleştirinin temel handikaplarından biri bu ve ülkemizde benim kişisel olarak 90'larda yakaladığım siyasi islamcılar da bu hatayı kendi tahayyül evrenlerinin doğası gereği çok sık yapıyor... şöyle ki, modernitenin evrenselci, yerelin olasılıklarına karşı kör ve sağır o tepeden inmeci tahakkümcü pratiğini bir sivil iktidar eleştirisi örerek, ve ne yazık ki bu itirazın tüm sivil eleştirisinin meşruluğunu da sonuna kadar siyasileştirerek kullanıyorlar... oysa aynı iktidar olgusu bireyin kendi içindeki melekle şeytanı arasındaki mücadeleden başlayıp yatak odasında, yemek sofrasında, evin salonunda, sonra apartmanda, mahallede, cemaatte, cemiyette, camiada, kısacası yerelde de kendi iktidar ilişkisini üretiyor ve bunun tu kaka bir iktidar olarak yaftalanması için ille de bach ve mozart sosuyla gelmesine hiç gerek yok... aynı şey mehter marşı ve salavat ile de bir tahakküm olarak yağmur gibi yağıyor. ama insan aklı şablonlara ve şemalara ve görselliğe ve çağrışıma ileri derecede bağımlı ve bundan 1, 10, 50, 80 ya da 100 yıl önce gündemimize girmiş bir tahakküm ile bundan 1000 sene ya da 10 bin sene evvel gündemimize girmiş bir tahakküm arasındaki fark ncedir, şayet aradan özümüz, yerelimiz, milli manevi değerimiz gibi üst yapısal kavramları çıkarırsak? çünkü doğamız da değişken. doğamızın evrenselliğini sorgulayacaksak iktidar dediğimiz olgunun yerelde de evrenselde olduğu kadar ezici ve hatta çoğu kez yerelde icra edilir bir menem olduğunu unutmasak herkes için çok iyi olacak... bir de modernitede vücut bulan tasarımcı, tanımlayıcı, şabloncu kafayı yeriyoruz. evet, hayatın ve dünyanın olasılıklarına kör ve sağır şablonlar istemiyoruz. ancak neyin dayatmacı tasarım, neyin kendini ve dünyayı değiştirme çabası olduğunun sınırları o kadar belirsiz ki... tasarımcı, dayatmacı, şabloncu olmayalım derken kendi umutsuzluğunun kişide bir tür kaderci kabulleniş ve teslimiyete evrilip kendiyle ve dünyayla hiçbir mücadelesi kalmamış bir noktaya çekilmesini görmek ne en azından çok üzücü. bir teslimiyet uğruna ya rab, ne güneşler batıyor. kavramları hayatın ve dünyanın yerçekime maruz kalıyor, ama aynı anda buharlaşıyorlar da. bence çıkış noktamız kendine ve dünyasına müdahil insanda. bunun için de eleştiriyi ve özeleştiriyi yüceltmemizde fayda var.
    ···
  18. 27.
    0
    @28 la olum ne diyon :D hem arap yarragi diyosun hem arapca okutulmali diyosun
    ···
  19. 26.
    +1
    çok mantıklı bir önerme panpa. ezanın içeriğinde tamamen faydalı öğütler var. şimdi söyleyin allah aşkına hiç bir kelimesinden birşey anlamadıktan sonra o sesi dinlemenin ne anlamı var?
    ···
  20. 25.
    0
    @25 ben kendimle çelişeyim ama sen arap yannanı yalamaya devam et
    ···