1. 51.
    0
    @36 sence zevklerde sonsuzmudur ? sonsuz bi hayatta yaşamak sıkıcı olmazmıydı ?
    ···
  2. 52.
    0
    parapgiboloji , cinler(ki arkadaşımı zütürmüştük okuma ile nasıl olaylar yaşanıyor), bilimin açıklayamadığı gizemler.
    ateistlerin cevab veremediği sorular olarak kalacaktır. herşey madde değil bunu bir yakınınız örn: anneniz i kaybettiğinizde daha ii anlayacaksınız. onu birdaha görememek diye birşey yok ve olmamalı
    ···
  3. 53.
    0
    ateistlere akıllıca soru mu sorulurmuş? sorsak ne olcak anlayabilecekler mi? zaten onlarda o kapasite olsa allah(c.c)'ye inanırlardı.

    allah'ın olmadığını bana ispatlayabilir misin? yani inanmadığın, yok saydığın bir şeyin olmadığını bana nasıl ispatlayabilirsin? ( soruya soruyla karşılık vermediği sürece bu soruya yanıt verilmesi zordur; tecrübeyle sabittir!... )
    ···
  4. 54.
    0
    @37 siz bu kadarlık adamsınız işte... cevaba bak yarak kafalı... gibtirgit bide soru cevaplıycakmış ,zihniyetini gibtiğimin huur çocuğu..
    ···
  5. 55.
    0
    @35 agnostikler tanrının varlığının veya yokluğunun bilinemeyeceğini savunurlar panpi yanlışın var
    ···
  6. 56.
    0
    @38 evet panpa deist im yane suan ıcın oyle bılım gelişim nasıl oluştu bu o.çler derse ateist olurum ama sımdılık darwin amcuğuna ınanmıyorum demeyeyımde benı tatmın etmıyor
    ···
  7. 57.
    0
    @42 keşke dediğin gibi olsa panpa ama gerçekler acıdır. Kimse şu ana kadar annesi öldükten sonra öteki tarafa gidip gelmedi.
    ···
  8. 58.
    0
    @44 adamla aranda geçenleri anlatırmısın birazz ayrıntıya girerek su verme meselesi pgibolojiktir sen şartlandıysan o adam su verdiğinde sen kendini susamış hissedersin içinden gçirdiğin sorular falan onları anlat
    ···
  9. 59.
    0
    @43 fazla saçmalamış
    ···
  10. 60.
    0
    panteizm hakkında ne biliyosun panpa

    ciddiyim
    ···
  11. 61.
    0
    @42 cinlerin insan bilinçaltının ürünü olduğunu düşünüyorum panpa hayatımda hiç cinlere karabasanlara falan inanmadım ve hayatımda hiç böyle bişeyle karşılaşmadım
    ···
  12. 62.
    0
    إن كان قد عز في الدنيا اللقاء
    ففي مواطن الحشر ألقاك ويكفينا
    ···
  13. 63.
    0
    @43 zevkle panpa. ilk önce yok olan birşeyin yokluğunu kanıtlanamaz. var olan birşeyin var olduğunu nasıl anlarız peki? var olan birşey bizim algılayabileceğimiz yani 5 duyu organımızdan en az 1 tanesine hitap etmesi şeklinde algılanabilir. biz duyu organlarımızın algılayabildiği herşeye var deriz. algılayamadıklarımız ise yoktur.
    ···
  14. 64.
    0
    @43 kuranı kerimi allahın gönderdiğine ve hiç değiştirilmediğine inanıyorsan sana kanıtlarım
    ···
  15. 65.
    0
    @50 geniş bir çerçeve içinde ele alındığında, tanrı'nın dünya ile olan olumlu ve organik ilişkisi bakımından deiz­mi aşan ve tanrı’nın dünyaya aşkın değil de, içkin olduğunu öne süren tanrı anlayışı ya da görüşü. daha fazlasını bilmiyorum *
    ···
  16. 66.
    0
    kendini zeki sanan bi grup oçsunuz panpa. soru moru yok ne soracam sana yarram.
    ···
  17. 67.
    0
    @56 peki panpa
    ···
  18. 68.
    0
    @55 panpa mesela aynştayn aklının almadığı veya bilimsel olarak düşünemediği şeylere, mecazi olarak, tanrı dermiş.
    ···
  19. 69.
    0
    yıllardır insan oğlunun ne kadar gelişmiş ve zeki yaratıklar olduğunu biliyoruz demi panpa. şimdi herşeyin tesadüfen oluştuğu herşey var birde. madem insan bu kadar akıllı neden bi hücre yapamıyor. tesadüfen rasgele oluyorda bu kadar zeki dediğimiz yaratık neden en basit oluşumu bile yapmayı beceremiyor?
    ···
  20. 70.
    0
    @55 işte panpa teistleri de aynştaydan ayıran fark ise burda. aynştan açıklayamadığı şeylere mecaci olarak tanrı diyor; teistler ise herşeye tanrı diyor. Sonuç olarak gizem insanlara hep çekici gelmiştir. bilenemezliği bilinir kılmanın en duygusal yönü ise herşeyi yaratan bir şeyin olması fikridir. bu sayede gizemler son bulur ve buna paralel insanların içini kemiren o merak duygusu da sonlanır. Bir düşünür der ki ; " insanoğlu bilenemezlik gerçeğini bilirse işte o an ölür " . *
    ···