1. 551.
    0
    özet geçin binlerrr
    ···
  2. 552.
    0
    çok yorgunum (tab)

    e---7---7---7---7--- )
    b---8---8---8---8--- )
    g---9---9---9---9--- ) x 2
    d--9--- )
    a--- )
    e--- )

    çooook
    yorgunum
    e---7---7---7---7---7---7---7---7---
    )
    b---8---8---8---8---8---8---8---8-
    )
    g---9---9---9---9---9---9---9---9---
    )
    d--9---
    )
    a---
    )
    e---
    )

    )
    beni bekleme
    kaptan )x2
    e---5---5---5---5---7---7---7---7---
    )
    b---7---7---7---7---8---8---8---8-
    )
    g---7---7---7---7---9---9---9---9---
    )
    d--7---
    )
    a---
    )
    e---
    )

    am c b )
    seyir defterini başkası yazsın ) x 2

    em---
    )

    )
    am b c
    )
    çınarlı kubbeli mavi bir liman
    )
    d c
    )
    beni o limana çıkaramazsın
    )

    )

    )
    e---7---7---7---7--- )
    )
    b---8---8---8---8--- )
    ) x 2
    g---9---9---9---9--- ) geçiş
    )
    d--9--- )
    )
    a--- )
    )
    e--- )
    )

    )
    beni o limana çıkaramazsın
    )
    e---5---5---5---5---
    )
    b---7---7---7---7---
    )
    g---7---7---7---7---
    )
    d--7---
    Tümünü Göster
    ···
  3. 553.
    0
    ···
  4. 554.
    0
    ···
  5. 555.
    0
    ···
  6. 556.
    0
    in extremo, alman bir folk metal grubudur. şarkıları orta çağ melodilerinin enteresan enstrümanlarla yenilenmiş halleridir. metal müziğin amerika'dan çıkıp avrupa ülkelerine yayılmasıyla çeşitlilik had safhaya ulaştı. i̇nsanlar artık müziğe ayak uyduracağı yere, müziği kendilerine uydurdular ve kendi halk ezgilerini metal müziğe adapte ederek adına da folk metal dediler. bu anlayışı taşıyan grup, herr mannelig adlı i̇sveç halk şarkısını yorumlamıştır.
    1995 yılında kurulan grup, başlarda "hard" parçalar yapmamış ve parçalarında almanca sözler kullanmıştır. seslerdeki farklılığı ise parçalarda sıkça kullandıkları gayda ile sağlamaktadırlar. melodiler hafif i̇skoç melodilerini andırsa da hem yapısal olarak mükemmel hem de enstrümantasyonla bir bütünlük içerisinded
    ···
  7. 557.
    0
    ···
  8. 558.
    0
    ···
  9. 559.
    0
    alex de souza icin hagiden fazla entry topluyoruz
    ···
  10. 560.
    0
    ···
  11. 561.
    0
    bi adam varmış ölmüş
    ···
  12. 562.
    0
    ···
  13. 563.
    0
    korpiklaani 1993 yılında finlandiya'da shaamani duo adıyla kuruldu. i̇smi daha sonra, önce shaman ve sonra da bugünkü ismi olan korpiklaani olarak değiştirildi. korpiklaani'nin fince kelime anlamı 'orman kabilesi'.

    grubun üyeleri :

    jonne jarvela - vokal, gitar
    kalle savijarvi - giitar
    jarkko aaltonen - bass
    matti johansson - davul
    jaakko lemmetty - keman, flüt, gayda, jouhikko (yerel bir fin çalgısı)
    juho kauppinen - akordiyon

    diskografi :

    albümler :

    spirit of the forest (2003)
    voice of wilderness (2005)
    tales along this road (2006)
    tervaskanto (2007)
    korven kuningas (2008)
    karkelo (2009)

    demolar :

    keep on galloping (2008)
    vodka (2009)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:37)
    flood
    (beyfendi, 22.06.2010 20:37)
    ba$lik: elma
    1. cok guzel bir meyve (duzgun)
    2. herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    3. herkesin herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    4. noluyor lan burda diye du$undugum ba$lik (hatali)
    5. merhaba arkada$lar sakin olalim diye du$undugum ba$lik (hatali)
    6. galiba bir meyveden bahsediyordu biri konu neydi bahsedelebilir mi diye herkese rahatca sordugum ba$lik (hatali)
    7. allah topunuzu belasini versin diye du$unduren soru (ne sorusu lan baglam sarho$u

    ba$lik: elma
    1. cok guzel bir meyve (duzgun)
    2. herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    3. herkesin herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    4. noluyor lan burda diye du$undugum ba$lik (hatali)
    5. merhaba arkada$lar sakin olalim diye du$undugum ba$lik (hatali)
    6. galiba bir meyveden bahsediyordu biri konu neydi bahsedelebilir mi diye herkese rahatca sordugum ba$lik (hatali)
    7. allah topunuzu belasini versin diye du$unduren soru (ne sorusu lan baglam sarho$u
    (salomon, 22.06.2010 20:38)
    over the centuries various sexual positions (ways in which couples physically position themselves for sexual intercourse) have been used. in ancient texts it reveals that it was an art form among certain cultures, as in the indian kama sutra and arabic perfumed garden.

    there are many sexual positions which are mostly variations on a few basic positions. as with any other desire you have to find the positions that are most enjoyable to you and your partner. everybody's needs are different. some couples are very innovative, some prefer the standard missionary position (man-on-top). the aim of lovemaking, however, should be measured by fulfillment and satisfaction for both partners.

    the sexual positions a couple uses depends on a variety of factors:
    physical comfort
    inhibitions about experimenting with different positions
    prolonging or hastening orgasm may determine the position
    circumstances, such as time available, location, etc.)
    may find one position more satisfying...
    (suck my balls, 22.06.2010 20:38)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:43)
    mikhail alexandrovic bakunin

    mikhail aleksandroviç bakunin (30 mayıs 1814 – 13 haziran 1876) tanınmış bir rus anarşittir. anarşist düşünürlerin ilk kuşağının temsilcilerindendir ve “anarşizmin babaları” olarak anılan düşünürlerden biridir.

    bakunin hangi isim ya da biçim altında olursa olsun, tanrı da dahil olmak üzere tüm dış otorite sistemlerini reddediyordu. tanrı ve devlet (ölümünden sonra 1882 yılında basıldı) adlı eserinde şöyle yazıyordu:

    “i̇nsanın özgüleşmesi yalnızca buna bağlıdır, çünkü o doğanın yasalarına itaat eder; onlar insana dışarıdan insani ya da ilahi, kolektif ya da bireysel her ne olursa olsun herhangi bir yabancı irade tarafından empoze edildiği için değil, kendisi onları böyle kavradığı için."

    böylece doğa kanunlarının farkına her insan kendisi varır. bakunin’in akıl yürütmesi sonunda bu kanunların kendi doğasının kanunları olduğu için, bireyin bunlara uymaktan başka çaresinin olmadığı ve bu nedenle politik organizasyonların, yönetimlerin ve yasaların derhal yok olacağı düşüncesine varır

    bakunin aynı şekilde herhangi bir imtiyazlı konumu ya da sınıfı reddetmiştir. çünkü “bu ayrıcalığın acayipliğidir ve her ayrıcalıklı konum insanın kalbini ve zihnini öldürür. ayrıcalıklı insan, politik ya da ekonomik fark etmez, zihnen ve kalben bozulmuş insandır.”

    bakunin’in devrimci progrdıbını gerçekleştirme yöntemleri de onun prensiplerinden daha az anlamlı değildir. bakunin’in tanımladığı gibi, bir devrimci özel bir ilgi ya da duyguya izin vermeyen, din, vatanseverlik ya da ahlak konusunda, onu kelimenin her anlamıyla varolan toplumu altüst etme görevinden saptıracak hiçbir şüphe taşımayan, sadık bir insan olmalıdır.
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:45)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:47)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:48)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:48)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:49)
    bi adam varmış ölmüş
    Tümünü Göster
    ···
  14. 564.
    0
    korpiklaani 1993 yılında finlandiya'da shaamani duo adıyla kuruldu. i̇smi daha sonra, önce shaman ve sonra da bugünkü ismi olan korpiklaani olarak değiştirildi. korpiklaani'nin fince kelime anlamı 'orman kabilesi'.

    grubun üyeleri :

    jonne jarvela - vokal, gitar
    kalle savijarvi - giitar
    jarkko aaltonen - bass
    matti johansson - davul
    jaakko lemmetty - keman, flüt, gayda, jouhikko (yerel bir fin çalgısı)
    juho kauppinen - akordiyon

    diskografi :

    albümler :

    spirit of the forest (2003)
    voice of wilderness (2005)
    tales along this road (2006)
    tervaskanto (2007)
    korven kuningas (2008)
    karkelo (2009)

    demolar :

    keep on galloping (2008)
    vodka (2009)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:37)
    flood
    (beyfendi, 22.06.2010 20:37)
    ba$lik: elma
    1. cok guzel bir meyve (duzgun)
    2. herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    3. herkesin herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    4. noluyor lan burda diye du$undugum ba$lik (hatali)
    5. merhaba arkada$lar sakin olalim diye du$undugum ba$lik (hatali)
    6. galiba bir meyveden bahsediyordu biri konu neydi bahsedelebilir mi diye herkese rahatca sordugum ba$lik (hatali)
    7. allah topunuzu belasini versin diye du$unduren soru (ne sorusu lan baglam sarho$u

    ba$lik: elma
    1. cok guzel bir meyve (duzgun)
    2. herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    3. herkesin herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    4. noluyor lan burda diye du$undugum ba$lik (hatali)
    5. merhaba arkada$lar sakin olalim diye du$undugum ba$lik (hatali)
    6. galiba bir meyveden bahsediyordu biri konu neydi bahsedelebilir mi diye herkese rahatca sordugum ba$lik (hatali)
    7. allah topunuzu belasini versin diye du$unduren soru (ne sorusu lan baglam sarho$u
    (salomon, 22.06.2010 20:38)
    over the centuries various sexual positions (ways in which couples physically position themselves for sexual intercourse) have been used. in ancient texts it reveals that it was an art form among certain cultures, as in the indian kama sutra and arabic perfumed garden.

    there are many sexual positions which are mostly variations on a few basic positions. as with any other desire you have to find the positions that are most enjoyable to you and your partner. everybody's needs are different. some couples are very innovative, some prefer the standard missionary position (man-on-top). the aim of lovemaking, however, should be measured by fulfillment and satisfaction for both partners.

    the sexual positions a couple uses depends on a variety of factors:
    physical comfort
    inhibitions about experimenting with different positions
    prolonging or hastening orgasm may determine the position
    circumstances, such as time available, location, etc.)
    may find one position more satisfying...
    (suck my balls, 22.06.2010 20:38)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:43)
    mikhail alexandrovic bakunin

    mikhail aleksandroviç bakunin (30 mayıs 1814 – 13 haziran 1876) tanınmış bir rus anarşittir. anarşist düşünürlerin ilk kuşağının temsilcilerindendir ve “anarşizmin babaları” olarak anılan düşünürlerden biridir.

    bakunin hangi isim ya da biçim altında olursa olsun, tanrı da dahil olmak üzere tüm dış otorite sistemlerini reddediyordu. tanrı ve devlet (ölümünden sonra 1882 yılında basıldı) adlı eserinde şöyle yazıyordu:

    “i̇nsanın özgüleşmesi yalnızca buna bağlıdır, çünkü o doğanın yasalarına itaat eder; onlar insana dışarıdan insani ya da ilahi, kolektif ya da bireysel her ne olursa olsun herhangi bir yabancı irade tarafından empoze edildiği için değil, kendisi onları böyle kavradığı için."

    böylece doğa kanunlarının farkına her insan kendisi varır. bakunin’in akıl yürütmesi sonunda bu kanunların kendi doğasının kanunları olduğu için, bireyin bunlara uymaktan başka çaresinin olmadığı ve bu nedenle politik organizasyonların, yönetimlerin ve yasaların derhal yok olacağı düşüncesine varır

    bakunin aynı şekilde herhangi bir imtiyazlı konumu ya da sınıfı reddetmiştir. çünkü “bu ayrıcalığın acayipliğidir ve her ayrıcalıklı konum insanın kalbini ve zihnini öldürür. ayrıcalıklı insan, politik ya da ekonomik fark etmez, zihnen ve kalben bozulmuş insandır.”

    bakunin’in devrimci progrdıbını gerçekleştirme yöntemleri de onun prensiplerinden daha az anlamlı değildir. bakunin’in tanımladığı gibi, bir devrimci özel bir ilgi ya da duyguya izin vermeyen, din, vatanseverlik ya da ahlak konusunda, onu kelimenin her anlamıyla varolan toplumu altüst etme görevinden saptıracak hiçbir şüphe taşımayan, sadık bir insan olmalıdır.
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:45)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:47)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:48)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:48)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:49)
    bi adam varmış ölmüş
    Tümünü Göster
    ···
  15. 565.
    0
    olmadı
    fiki dibinden tuttum
    dilberlere doğrulttum
    fikecektim amma
    yorddıbını unuttum

    domalttım kimisini
    kaçırdım hepisini
    deydiremeden daha
    fikimin tepesini

    önünde dilberlerin
    iç çektim derin derin
    i̇stedim vermediler
    barrağım kaldı serin

    söyleyin ne yapayım
    hangi yola sapayım
    otuzbir çekeceksem
    ne yana attırayım

    memo kaçma sekerek
    durma fiki dikerek
    senin ömrün geçecek
    hep otuzbir çeker
    ···
  16. 566.
    0
    korpiklaani 1993 yılında finlandiya'da shaamani duo adıyla kuruldu. i̇smi daha sonra, önce shaman ve sonra da bugünkü ismi olan korpiklaani olarak değiştirildi. korpiklaani'nin fince kelime anlamı 'orman kabilesi'.

    grubun üyeleri :

    jonne jarvela - vokal, gitar
    kalle savijarvi - giitar
    jarkko aaltonen - bass
    matti johansson - davul
    jaakko lemmetty - keman, flüt, gayda, jouhikko (yerel bir fin çalgısı)
    juho kauppinen - akordiyon

    diskografi :

    albümler :

    spirit of the forest (2003)
    voice of wilderness (2005)
    tales along this road (2006)
    tervaskanto (2007)
    korven kuningas (2008)
    karkelo (2009)

    demolar :

    keep on galloping (2008)
    vodka (2009)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:37)
    flood
    (beyfendi, 22.06.2010 20:37)
    ba$lik: elma
    1. cok guzel bir meyve (duzgun)
    2. herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    3. herkesin herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    4. noluyor lan burda diye du$undugum ba$lik (hatali)
    5. merhaba arkada$lar sakin olalim diye du$undugum ba$lik (hatali)
    6. galiba bir meyveden bahsediyordu biri konu neydi bahsedelebilir mi diye herkese rahatca sordugum ba$lik (hatali)
    7. allah topunuzu belasini versin diye du$unduren soru (ne sorusu lan baglam sarho$u

    ba$lik: elma
    1. cok guzel bir meyve (duzgun)
    2. herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    3. herkesin herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    4. noluyor lan burda diye du$undugum ba$lik (hatali)
    5. merhaba arkada$lar sakin olalim diye du$undugum ba$lik (hatali)
    6. galiba bir meyveden bahsediyordu biri konu neydi bahsedelebilir mi diye herkese rahatca sordugum ba$lik (hatali)
    7. allah topunuzu belasini versin diye du$unduren soru (ne sorusu lan baglam sarho$u
    (salomon, 22.06.2010 20:38)
    over the centuries various sexual positions (ways in which couples physically position themselves for sexual intercourse) have been used. in ancient texts it reveals that it was an art form among certain cultures, as in the indian kama sutra and arabic perfumed garden.

    there are many sexual positions which are mostly variations on a few basic positions. as with any other desire you have to find the positions that are most enjoyable to you and your partner. everybody's needs are different. some couples are very innovative, some prefer the standard missionary position (man-on-top). the aim of lovemaking, however, should be measured by fulfillment and satisfaction for both partners.

    the sexual positions a couple uses depends on a variety of factors:
    physical comfort
    inhibitions about experimenting with different positions
    prolonging or hastening orgasm may determine the position
    circumstances, such as time available, location, etc.)
    may find one position more satisfying...
    (suck my balls, 22.06.2010 20:38)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:43)
    mikhail alexandrovic bakunin

    mikhail aleksandroviç bakunin (30 mayıs 1814 – 13 haziran 1876) tanınmış bir rus anarşittir. anarşist düşünürlerin ilk kuşağının temsilcilerindendir ve “anarşizmin babaları” olarak anılan düşünürlerden biridir.

    bakunin hangi isim ya da biçim altında olursa olsun, tanrı da dahil olmak üzere tüm dış otorite sistemlerini reddediyordu. tanrı ve devlet (ölümünden sonra 1882 yılında basıldı) adlı eserinde şöyle yazıyordu:

    “i̇nsanın özgüleşmesi yalnızca buna bağlıdır, çünkü o doğanın yasalarına itaat eder; onlar insana dışarıdan insani ya da ilahi, kolektif ya da bireysel her ne olursa olsun herhangi bir yabancı irade tarafından empoze edildiği için değil, kendisi onları böyle kavradığı için."

    böylece doğa kanunlarının farkına her insan kendisi varır. bakunin’in akıl yürütmesi sonunda bu kanunların kendi doğasının kanunları olduğu için, bireyin bunlara uymaktan başka çaresinin olmadığı ve bu nedenle politik organizasyonların, yönetimlerin ve yasaların derhal yok olacağı düşüncesine varır

    bakunin aynı şekilde herhangi bir imtiyazlı konumu ya da sınıfı reddetmiştir. çünkü “bu ayrıcalığın acayipliğidir ve her ayrıcalıklı konum insanın kalbini ve zihnini öldürür. ayrıcalıklı insan, politik ya da ekonomik fark etmez, zihnen ve kalben bozulmuş insandır.”

    bakunin’in devrimci progrdıbını gerçekleştirme yöntemleri de onun prensiplerinden daha az anlamlı değildir. bakunin’in tanımladığı gibi, bir devrimci özel bir ilgi ya da duyguya izin vermeyen, din, vatanseverlik ya da ahlak konusunda, onu kelimenin her anlamıyla varolan toplumu altüst etme görevinden saptıracak hiçbir şüphe taşımayan, sadık bir insan olmalıdır.
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:45)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:47)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:48)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:48)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:49)
    bi adam varmış ölmüş
    (maskeli bilo, 22.06.2010 20:50)
    1. 7880836 * :o :( /msj ?
    korpiklaani 1993 yılında finlandiya'da shaamani duo adıyla kuruldu. i̇smi daha sonra, önce shaman ve sonra da bugünkü ismi olan korpiklaani olarak değiştirildi. korpiklaani'nin fince kelime anlamı 'orman kabilesi'.

    grubun üyeleri :

    jonne jarvela - vokal, gitar
    kalle savijarvi - giitar
    jarkko aaltonen - bass
    matti johansson - davul
    jaakko lemmetty - keman, flüt, gayda, jouhikko (yerel bir fin çalgısı)
    juho kauppinen - akordiyon

    diskografi :

    albümler :

    spirit of the forest (2003)
    voice of wilderness (2005)
    tales along this road (2006)
    tervaskanto (2007)
    korven kuningas (2008)
    karkelo (2009)

    demolar :

    keep on galloping (2008)
    vodka (2009)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:37)
    flood
    (beyfendi, 22.06.2010 20:37)
    ba$lik: elma
    1. cok guzel bir meyve (duzgun)
    2. herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    3. herkesin herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    4. noluyor lan burda diye du$undugum ba$lik (hatali)
    5. merhaba arkada$lar sakin olalim diye du$undugum ba$lik (hatali)
    6. galiba bir meyveden bahsediyordu biri konu neydi bahsedelebilir mi diye herkese rahatca sordugum ba$lik (hatali)
    7. allah topunuzu belasini versin diye du$unduren soru (ne sorusu lan baglam sarho$u

    ba$lik: elma
    1. cok guzel bir meyve (duzgun)
    2. herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    3. herkesin herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    4. noluyor lan burda diye du$undugum ba$lik (hatali)
    5. merhaba arkada$lar sakin olalim diye du$undugum ba$lik (hatali)
    6. galiba bir meyveden bahsediyordu biri konu neydi bahsedelebilir mi diye herkese rahatca sordugum ba$lik (hatali)
    7. allah topunuzu belasini versin diye du$unduren soru (ne sorusu lan baglam sarho$u
    (salomon, 22.06.2010 20:38)
    over the centuries various sexual positions (ways in which couples physically position themselves for sexual intercourse) have been used. in ancient texts it reveals that it was an art form among certain cultures, as in the indian kama sutra and arabic perfumed garden.

    there are many sexual positions which are mostly variations on a few basic positions. as with any other desire you have to find the positions that are most enjoyable to you and your partner. everybody's needs are different. some couples are very innovative, some prefer the standard missionary position (man-on-top). the aim of lovemaking, however, should be measured by fulfillment and satisfaction for both partners.

    the sexual positions a couple uses depends on a variety of factors:
    physical comfort
    inhibitions about experimenting with different positions
    prolonging or hastening orgasm may determine the position
    circumstances, such as time available, location, etc.)
    may find one position more satisfying...
    (suck my balls, 22.06.2010 20:38)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:43)
    mikhail alexandrovic bakunin

    mikhail aleksandroviç bakunin (30 mayıs 1814 – 13 haziran 1876) tanınmış bir rus anarşittir. anarşist düşünürlerin ilk kuşağının temsilcilerindendir ve “anarşizmin babaları” olarak anılan düşünürlerden biridir.

    bakunin hangi isim ya da biçim altında olursa olsun, tanrı da dahil olmak üzere tüm dış otorite sistemlerini reddediyordu. tanrı ve devlet (ölümünden sonra 1882 yılında basıldı) adlı eserinde şöyle yazıyordu:

    “i̇nsanın özgüleşmesi yalnızca buna bağlıdır, çünkü o doğanın yasalarına itaat eder; onlar insana dışarıdan insani ya da ilahi, kolektif ya da bireysel her ne olursa olsun herhangi bir yabancı irade tarafından empoze edildiği için değil, kendisi onları böyle kavradığı için."

    böylece doğa kanunlarının farkına her insan kendisi varır. bakunin’in akıl yürütmesi sonunda bu kanunların kendi doğasının kanunları olduğu için, bireyin bunlara uymaktan başka çaresinin olmadığı ve bu nedenle politik organizasyonların, yönetimlerin ve yasaların derhal yok olacağı düşüncesine varır

    bakunin aynı şekilde herhangi bir imtiyazlı konumu ya da sınıfı reddetmiştir. çünkü “bu ayrıcalığın acayipliğidir ve her ayrıcalıklı konum insanın kalbini ve zihnini öldürür. ayrıcalıklı insan, politik ya da ekonomik fark etmez, zihnen ve kalben bozulmuş insandır.”

    bakunin’in devrimci progrdıbını gerçekleştirme yöntemleri de onun prensiplerinden daha az anlamlı değildir. bakunin’in tanımladığı gibi, bir devrimci özel bir ilgi ya da duyguya izin vermeyen, din, vatanseverlik ya da ahlak konusunda, onu kelimenin her anlamıyla varolan toplumu altüst etme görevinden saptıracak hiçbir şüphe taşımayan, sadık bir insan olmalıdır.
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:45)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:47)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:48)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:48)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:49)
    bi adam varmış ölmüş
    Tümünü Göster
    ···
  17. 567.
    0
    korpiklaani 1993 yılında finlandiya'da shaamani duo adıyla kuruldu. i̇smi daha sonra, önce shaman ve sonra da bugünkü ismi olan korpiklaani olarak değiştirildi. korpiklaani'nin fince kelime anlamı 'orman kabilesi'.

    grubun üyeleri :

    jonne jarvela - vokal, gitar
    kalle savijarvi - giitar
    jarkko aaltonen - bass
    matti johansson - davul
    jaakko lemmetty - keman, flüt, gayda, jouhikko (yerel bir fin çalgısı)
    juho kauppinen - akordiyon

    diskografi :

    albümler :

    spirit of the forest (2003)
    voice of wilderness (2005)
    tales along this road (2006)
    tervaskanto (2007)
    korven kuningas (2008)
    karkelo (2009)

    demolar :

    keep on galloping (2008)
    vodka (2009)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:37)
    flood
    (beyfendi, 22.06.2010 20:37)
    ba$lik: elma
    1. cok guzel bir meyve (duzgun)
    2. herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    3. herkesin herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    4. noluyor lan burda diye du$undugum ba$lik (hatali)
    5. merhaba arkada$lar sakin olalim diye du$undugum ba$lik (hatali)
    6. galiba bir meyveden bahsediyordu biri konu neydi bahsedelebilir mi diye herkese rahatca sordugum ba$lik (hatali)
    7. allah topunuzu belasini versin diye du$unduren soru (ne sorusu lan baglam sarho$u

    ba$lik: elma
    1. cok guzel bir meyve (duzgun)
    2. herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    3. herkesin herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    4. noluyor lan burda diye du$undugum ba$lik (hatali)
    5. merhaba arkada$lar sakin olalim diye du$undugum ba$lik (hatali)
    6. galiba bir meyveden bahsediyordu biri konu neydi bahsedelebilir mi diye herkese rahatca sordugum ba$lik (hatali)
    7. allah topunuzu belasini versin diye du$unduren soru (ne sorusu lan baglam sarho$u
    (salomon, 22.06.2010 20:38)
    over the centuries various sexual positions (ways in which couples physically position themselves for sexual intercourse) have been used. in ancient texts it reveals that it was an art form among certain cultures, as in the indian kama sutra and arabic perfumed garden.

    there are many sexual positions which are mostly variations on a few basic positions. as with any other desire you have to find the positions that are most enjoyable to you and your partner. everybody's needs are different. some couples are very innovative, some prefer the standard missionary position (man-on-top). the aim of lovemaking, however, should be measured by fulfillment and satisfaction for both partners.

    the sexual positions a couple uses depends on a variety of factors:
    physical comfort
    inhibitions about experimenting with different positions
    prolonging or hastening orgasm may determine the position
    circumstances, such as time available, location, etc.)
    may find one position more satisfying...
    (suck my balls, 22.06.2010 20:38)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:43)
    mikhail alexandrovic bakunin

    mikhail aleksandroviç bakunin (30 mayıs 1814 – 13 haziran 1876) tanınmış bir rus anarşittir. anarşist düşünürlerin ilk kuşağının temsilcilerindendir ve “anarşizmin babaları” olarak anılan düşünürlerden biridir.

    bakunin hangi isim ya da biçim altında olursa olsun, tanrı da dahil olmak üzere tüm dış otorite sistemlerini reddediyordu. tanrı ve devlet (ölümünden sonra 1882 yılında basıldı) adlı eserinde şöyle yazıyordu:

    “i̇nsanın özgüleşmesi yalnızca buna bağlıdır, çünkü o doğanın yasalarına itaat eder; onlar insana dışarıdan insani ya da ilahi, kolektif ya da bireysel her ne olursa olsun herhangi bir yabancı irade tarafından empoze edildiği için değil, kendisi onları böyle kavradığı için."

    böylece doğa kanunlarının farkına her insan kendisi varır. bakunin’in akıl yürütmesi sonunda bu kanunların kendi doğasının kanunları olduğu için, bireyin bunlara uymaktan başka çaresinin olmadığı ve bu nedenle politik organizasyonların, yönetimlerin ve yasaların derhal yok olacağı düşüncesine varır

    bakunin aynı şekilde herhangi bir imtiyazlı konumu ya da sınıfı reddetmiştir. çünkü “bu ayrıcalığın acayipliğidir ve her ayrıcalıklı konum insanın kalbini ve zihnini öldürür. ayrıcalıklı insan, politik ya da ekonomik fark etmez, zihnen ve kalben bozulmuş insandır.”

    bakunin’in devrimci progrdıbını gerçekleştirme yöntemleri de onun prensiplerinden daha az anlamlı değildir. bakunin’in tanımladığı gibi, bir devrimci özel bir ilgi ya da duyguya izin vermeyen, din, vatanseverlik ya da ahlak konusunda, onu kelimenin her anlamıyla varolan toplumu altüst etme görevinden saptıracak hiçbir şüphe taşımayan, sadık bir insan olmalıdır.
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:45)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:47)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:48)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:48)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:49)
    bi adam varmış ölmüş
    (maskeli bilo, 22.06.2010 20:50)
    2. 7880836 * :o :( /msj ?
    korpiklaani 1993 yılında finlandiya'da shaamani duo adıyla kuruldu. i̇smi daha sonra, önce shaman ve sonra da bugünkü ismi olan korpiklaani olarak değiştirildi. korpiklaani'nin fince kelime anlamı 'orman kabilesi'.

    grubun üyeleri :

    jonne jarvela - vokal, gitar
    kalle savijarvi - giitar
    jarkko aaltonen - bass
    matti johansson - davul
    jaakko lemmetty - keman, flüt, gayda, jouhikko (yerel bir fin çalgısı)
    juho kauppinen - akordiyon

    diskografi :

    albümler :

    spirit of the forest (2003)
    voice of wilderness (2005)
    tales along this road (2006)
    tervaskanto (2007)
    korven kuningas (2008)
    karkelo (2009)

    demolar :

    keep on galloping (2008)
    vodka (2009)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:37)
    flood
    (beyfendi, 22.06.2010 20:37)
    ba$lik: elma
    1. cok guzel bir meyve (duzgun)
    2. herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    3. herkesin herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    4. noluyor lan burda diye du$undugum ba$lik (hatali)
    5. merhaba arkada$lar sakin olalim diye du$undugum ba$lik (hatali)
    6. galiba bir meyveden bahsediyordu biri konu neydi bahsedelebilir mi diye herkese rahatca sordugum ba$lik (hatali)
    7. allah topunuzu belasini versin diye du$unduren soru (ne sorusu lan baglam sarho$u

    ba$lik: elma
    1. cok guzel bir meyve (duzgun)
    2. herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    3. herkesin herkesin cok sevdigini yazdigi ba$lik (hatali)
    4. noluyor lan burda diye du$undugum ba$lik (hatali)
    5. merhaba arkada$lar sakin olalim diye du$undugum ba$lik (hatali)
    6. galiba bir meyveden bahsediyordu biri konu neydi bahsedelebilir mi diye herkese rahatca sordugum ba$lik (hatali)
    7. allah topunuzu belasini versin diye du$unduren soru (ne sorusu lan baglam sarho$u
    (salomon, 22.06.2010 20:38)
    over the centuries various sexual positions (ways in which couples physically position themselves for sexual intercourse) have been used. in ancient texts it reveals that it was an art form among certain cultures, as in the indian kama sutra and arabic perfumed garden.

    there are many sexual positions which are mostly variations on a few basic positions. as with any other desire you have to find the positions that are most enjoyable to you and your partner. everybody's needs are different. some couples are very innovative, some prefer the standard missionary position (man-on-top). the aim of lovemaking, however, should be measured by fulfillment and satisfaction for both partners.

    the sexual positions a couple uses depends on a variety of factors:
    physical comfort
    inhibitions about experimenting with different positions
    prolonging or hastening orgasm may determine the position
    circumstances, such as time available, location, etc.)
    may find one position more satisfying...
    (suck my balls, 22.06.2010 20:38)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:43)
    mikhail alexandrovic bakunin

    mikhail aleksandroviç bakunin (30 mayıs 1814 – 13 haziran 1876) tanınmış bir rus anarşittir. anarşist düşünürlerin ilk kuşağının temsilcilerindendir ve “anarşizmin babaları” olarak anılan düşünürlerden biridir.

    bakunin hangi isim ya da biçim altında olursa olsun, tanrı da dahil olmak üzere tüm dış otorite sistemlerini reddediyordu. tanrı ve devlet (ölümünden sonra 1882 yılında basıldı) adlı eserinde şöyle yazıyordu:

    “i̇nsanın özgüleşmesi yalnızca buna bağlıdır, çünkü o doğanın yasalarına itaat eder; onlar insana dışarıdan insani ya da ilahi, kolektif ya da bireysel her ne olursa olsun herhangi bir yabancı irade tarafından empoze edildiği için değil, kendisi onları böyle kavradığı için."

    böylece doğa kanunlarının farkına her insan kendisi varır. bakunin’in akıl yürütmesi sonunda bu kanunların kendi doğasının kanunları olduğu için, bireyin bunlara uymaktan başka çaresinin olmadığı ve bu nedenle politik organizasyonların, yönetimlerin ve yasaların derhal yok olacağı düşüncesine varır

    bakunin aynı şekilde herhangi bir imtiyazlı konumu ya da sınıfı reddetmiştir. çünkü “bu ayrıcalığın acayipliğidir ve her ayrıcalıklı konum insanın kalbini ve zihnini öldürür. ayrıcalıklı insan, politik ya da ekonomik fark etmez, zihnen ve kalben bozulmuş insandır.”

    bakunin’in devrimci progrdıbını gerçekleştirme yöntemleri de onun prensiplerinden daha az anlamlı değildir. bakunin’in tanımladığı gibi, bir devrimci özel bir ilgi ya da duyguya izin vermeyen, din, vatanseverlik ya da ahlak konusunda, onu kelimenin her anlamıyla varolan toplumu altüst etme görevinden saptıracak hiçbir şüphe taşımayan, sadık bir insan olmalıdır.
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:45)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:47)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:48)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:48)
    (am ne guzel sey lan, 22.06.2010 20:49)
    bi adam varmış ölmüş
    Tümünü Göster
    ···
  18. 568.
    0
    alabarrak destanı
    küçüktüm ufacıktım
    top oynadım acıktım
    aniden bir şey oldu
    barrağıma güç doldu
    kamışa su yürüdü
    gözümü dam bürüdü
    yaklaştım bir kadına
    nazar ettim ddıbına
    koşarak kaçtı benden
    ben de koştum peşinden
    baktım domalmış durur
    kâseye şaplak vurur
    barrağımı tutarak
    kâseye yaptım atak
    fakat vazgeçti birden
    uzaklaştı fikimden
    benim anlamadığım
    nerede yanıldığım
    i̇stemiyorsa barrak
    ne ister domalarak
    birden çalıştı kafam
    anlasana be adam
    fiki tekrar dikelttim
    köte doğru yönelttim
    ucu bile değmeden
    yine kaçtı önümden
    ne kadar istesem de
    sokamadım kötten de
    fikim elimde kaldım
    düşüncelere daldım
    bu kadın pek acayip
    vermez kendi isteyip
    dam köt fikfikletmiyor
    hiç mi barrak yemiyor
    bari dedim yalasa
    dili fike dolasa
    bu hoş beklenti ile
    tutup fiki elimle
    i̇yce yanaştım ona
    doğrulttum suratına
    fiki yakın görünce
    düştü büyük dehşete
    fırladı kaçtı ordan
    bakakaldım ardından
    soramadım adını
    fikemedim ddıbını
    tutamadım memeden
    yiyemedim lüleden
    o gün bu gün barrağım
    zonklar onu ararım
    fikim her daim kaya
    bakıyor hep semâya
    sanırsın çatlayacak
    paşşaklar patlayacak
    memo artık otuzbir
    çekerek yaşıyacak
    ateşin söndürmezse
    dünyayı domaltacak
    ···
  19. 569.
    0
    kadın olmak
    kadın olmak dünyada en güzel şey olmalı
    kadın olan kişinin ruhu kıvanç dolmalı
    her kimin kötten gayri bir de damcığı varsa
    sabah akşam parmaklar hep damcığa dolmalı...

    ddıbını sıvazlayan kadın güzel insandır
    sen sen ol kadın isen damcığa parmak bandır
    kuru damda hayır yok, haydi damı sulandır
    dam dediğin her saat musluk gibi olmalı...

    pek güzel sallanıyor toparlak memelerin
    sallantılı memeler neşesidir evlerin
    lakin çok çalkalama, boş durmasın ellerin
    her bir avuç içine birer meme dolmalı...

    şu hayatta her zaman meme tutmak istedim
    sallanan memeleri huşu ile gözledim
    meme kadında hep var, oysa ki ben özledim
    memesi olan onu hiç durmadan ovmalı...

    meme şahane uzuv, amma köt kadar değil
    ey kötlü hatun kişi, arkanı dön ve eğil
    faziletin kötünde, kıymetini iyi bil
    köt kıymet bulsun diye her daim domalmalı...

    kadın olsam kötümü domalarak yürürdüm
    köt sahibi olarak fikleri hor görürdüm
    heybetli barrakları hep peşimden sürürdüm
    bir kötün azameti bin fikten çok olmalı...

    seke seke koşardım yollarda çırılçıplak
    koşuyorken vururdum çıplak kötüme şaplak
    "dam köt meme var!.." derdim bağırıp haykırarak
    kadın kişi herhalde hep şen şakrak olmalı...

    kocaman köt, küçük dam, tombulcana bacaklar
    kadında var ince bel, ıslak ıslak dudaklar
    erkekte ise barrak, kıllı kıllı daşşaklar
    kadın olmak tabi ki en güzel şey olmalı

    ben ki fik sahibiyim doğduğum günden beri
    her gün sıvazlıyorum bir ileri bir geri
    ne bir dam var ortada, ne dam sahibi biri
    attır memo, fik varsa otuzbir de olmalı...
    ···
  20. 570.
    0
    ···