1. 1.
    +1 -7
    tamam herşeyi anladım kabul ettimde islamiyet öncesinde yaşayanlar neye göre cennete yada cehennemd gidecekler amk o zamanlar belli bi ibadet şekli yoktu bildiğim kadarıyla
    ···
  2. 2.
    +3 -1
    onlar cennete panpa muaflar
    ···
  3. 3.
    +3
    @1 şimdi şöyle;

    Hz.isa dönemindeki hristiyanlar,
    Hz. Musa dönemindeki museviler

    cennetlik. Yarram zzaten 24 bin küsür peyganber gelip geçmiş.sen onlara inanıp iman ettiysen sorun yok.
    ···
  4. 4.
    +1 -2
    adam 10000 kişiyi öldürmüş muaf olucak. ben namaz kılmadım diye cehennem amk
    ···
  5. 5.
    +1 -1
    kuranda da pek bişi bulamadım amk biri cevap versin yoksa ateist olcam binler
    ···
  6. 6.
    +1 -1
    bırakın lan bunun inanmaya niyeti yok yansın dıbınakoduğum
    ···
  7. 7.
    +2
    @22 kuran son update panpa. yani kurandan sonra gelen zamanlarda müslüman olanlara cennet vaadi var sadece. yani eğer müslümansan hertürlü cenneti kesin görüceksin ( ohh kebap amk ), tabi günahların kadar yandıktan sonra. çok affedici ya panpa ananı gibene kadar yakmadan da bırakmıyor * herneyse işte günahların kadar yanıp sonra cennette huzur bulacağınıza inanıyorsunuz. daha az yanmak için de 5 posta domalıyosunuz hergün. lan duvardaki boya ıslak desem dokunmadan inanmazsınız neyse...
    ···
  8. 8.
    +2
    amk siz dini çürüte durun elin arapları cenneti kapsın amk.
    ···
  9. 9.
    +1
    @22 ne 1001 çeşidi amk
    namaz kılıp oruç tutmak çokmu zor ?

    panpa sen sadece inanmak istemiyosun.
    ···
  10. 10.
    +1
    @16 hristiyan ve museviler dışında belirli bir ibadetleri yoktu panpa.Tek tanrıyı bulmaları yetiyodu

    not: hristiyanların o dönemdeki ibaderleri hakkında pek bilgim yok.
    ···
  11. 11.
    -1
    @19 işte bende bundan bahsediyorum amk onların sadece inanmaları yetiyo biz binbir çeşit ibadet yapmak zorundayız
    ···
  12. 12.
    -1
    @15 yarram ben ibadet şekillerinden bahsediyorun mesela hristiyanlarınki şimdiki gibi değildi nasıldı o zaman
    ···
  13. 13.
    -1
    işte bu sahifelere göre yaşananlar değerleniyodu
    10 sahife Hz. Âdem (a.s.)’a
    50 sahife Hz. Şît (a.s.)’a
    30 sahife Hz. idris (a.s.)’a
    10 sahife Hz. ibrahim (a.s.)’a
    ···
  14. 14.
    +1
    @26 sayende ateist oldum bin
    ···
  15. 15.
    -1
    @43 tabi lan yoksa allah kuantum fiziği biliyo :d
    ···
  16. 16.
    +1
    Böylece yavaş yavaş Spinoza'nın daha önceden yaptığı ama şimdi artık dinamizm kazanan Sevgi ve Nefret tanımlarını kavramaya yaklaşıyoruz: Spinoza'ya göre bütün duygular üç temel duyguya indirgenebilirler ve onların kombinasyonlarından ibarettirler... Varolma ve eyleme gücüm (arzu), bu gücün artışı (sevinç) ve azalışı (keder). Bu son derecede bedensel bir durumdur çünkü Spinoza duygulanışların hem bedeni hem de ruhu ifade ettiklerine inanıyordu. Ve bütün diğer duygular bu temel duygulardan türetilebilirler: böylece sevgi "dış bir nedenin fikri eşliğinde yaşanan sevinç", nefret ise "dış bir nedenin fikri eşliğinde yaşanan keder" oluyor. Bu, yukarıdaki tuhaf önermelerin anldıbını kavramamızı sağlamaktadır.
    ···
  17. 17.
    -1
    @1 nerden biliyon amk ordamıydın
    ···
  18. 18.
    +1
    lan benim 2 abimde hafız çevremizde bizim kadar dindar kimse yok bunları onlara da sordum cevaplayamadılar artık ateistim binler
    ···
  19. 19.
    +1
    lan sığır kuranda bile toplam 4 tane hak dini var ve islam sonuncusu. her gibin de kılıfı uydurulmuş durumda yırtma kıçını çürüttüm diye. çürütülecek bir yanı olmayacak kadar tırt dinlerin alayı da çürütülemiyor imanlı zekalardan
    ···
  20. 20.
    0
    up up up
    ···