1. 1.
    +3
    @1 şimdi şöyle;

    Hz.isa dönemindeki hristiyanlar,
    Hz. Musa dönemindeki museviler

    cennetlik. Yarram zzaten 24 bin küsür peyganber gelip geçmiş.sen onlara inanıp iman ettiysen sorun yok.
    ···
  2. 2.
    +3 -1
    onlar cennete panpa muaflar
    ···
  3. 3.
    +2
    amk siz dini çürüte durun elin arapları cenneti kapsın amk.
    ···
  4. 4.
    +2
    @22 kuran son update panpa. yani kurandan sonra gelen zamanlarda müslüman olanlara cennet vaadi var sadece. yani eğer müslümansan hertürlü cenneti kesin görüceksin ( ohh kebap amk ), tabi günahların kadar yandıktan sonra. çok affedici ya panpa ananı gibene kadar yakmadan da bırakmıyor * herneyse işte günahların kadar yanıp sonra cennette huzur bulacağınıza inanıyorsunuz. daha az yanmak için de 5 posta domalıyosunuz hergün. lan duvardaki boya ıslak desem dokunmadan inanmazsınız neyse...
    ···
  5. 5.
    +1
    lan benim 2 abimde hafız çevremizde bizim kadar dindar kimse yok bunları onlara da sordum cevaplayamadılar artık ateistim binler
    ···
  6. 6.
    +1
    @26 sayende ateist oldum bin
    ···
  7. 7.
    +1
    @22 ne 1001 çeşidi amk
    namaz kılıp oruç tutmak çokmu zor ?

    panpa sen sadece inanmak istemiyosun.
    ···
  8. 8.
    +1
    @16 hristiyan ve museviler dışında belirli bir ibadetleri yoktu panpa.Tek tanrıyı bulmaları yetiyodu

    not: hristiyanların o dönemdeki ibaderleri hakkında pek bilgim yok.
    ···
  9. 9.
    +1
    lan sığır kuranda bile toplam 4 tane hak dini var ve islam sonuncusu. her gibin de kılıfı uydurulmuş durumda yırtma kıçını çürüttüm diye. çürütülecek bir yanı olmayacak kadar tırt dinlerin alayı da çürütülemiyor imanlı zekalardan
    ···
  10. 10.
    +1
    Böylece yavaş yavaş Spinoza'nın daha önceden yaptığı ama şimdi artık dinamizm kazanan Sevgi ve Nefret tanımlarını kavramaya yaklaşıyoruz: Spinoza'ya göre bütün duygular üç temel duyguya indirgenebilirler ve onların kombinasyonlarından ibarettirler... Varolma ve eyleme gücüm (arzu), bu gücün artışı (sevinç) ve azalışı (keder). Bu son derecede bedensel bir durumdur çünkü Spinoza duygulanışların hem bedeni hem de ruhu ifade ettiklerine inanıyordu. Ve bütün diğer duygular bu temel duygulardan türetilebilirler: böylece sevgi "dış bir nedenin fikri eşliğinde yaşanan sevinç", nefret ise "dış bir nedenin fikri eşliğinde yaşanan keder" oluyor. Bu, yukarıdaki tuhaf önermelerin anldıbını kavramamızı sağlamaktadır.
    ···
  11. 11.
    0
    up up up
    ···
  12. 12.
    0
    @70 tamamda bin bi değiştirildikten sonra başka bi din gelene kadarki zamanda yaşayanlara ne olcak onların suçu ne amk
    ···
  13. 13.
    0
    cevap verin amk
    ···
  14. 14.
    0
    up up up
    ···
  15. 15.
    0
    up up up
    ···
  16. 16.
    0
    http://inciswf.com/helehelehele.swf
    ···
  17. 17.
    0
    up up up
    ···
  18. 18.
    0
    biri cevap verene kadar uplıcam amk
    ···
  19. 19.
    0
    up up up
    ···
  20. 20.
    0
    up up up
    ···